• Die 16+ deed ik even voor de zekerheid, lol. :'D
    Ik ben even benieuwd naar het volgende, aangezien een aantal vriendinnen vroegen of ik al iets had uitgespookt met mijn vriendje. :'D
    Het antwoord is trouwens nee, haha.

    Maar goed, mijn vraag is: Na hoeveel dagen/weken/maanden/jaren ging jij verder met je vriend/vriendin? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat kan ik je niet vertellen, mits ik absoluut geen ervaring heb op liefdesvlak. Gewoon geen zin om me nu te laten kwetsen door één of de andere lul, dus ik wacht tot iemand mijn pad kruist waarmee ik op z'n minst weet dat het goed zit. Al heb jij hieraan niets. sorry.

    Maar ik zou je vooral niet laten leiden door dat anderen het je vragen of je als iets hebt gedaan. Gewoon doen als jij er klaar voor bent, anders heb je vast spijt. Ook al duurt het nog zo lang.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ging al verder met die jongens terwijl ik niks met ze had bedenk ik me net.. Maar met echt seks heb ik gewacht tot ik 3 maand met mijn ex had. :Y) Met mijn huidige vriend was dat een week, maar dat voelde gewoon meteen al goed.


    -

    Audacity schreef:
    Doe het zoals mijn vriendinnen! Neuk eerst, stel je daarna pas voor 8D Kunnen jullie het niet vinden? Doesn't matter, had sex.
    Neh, zoiets merk je vanzelf wel, I suppose. Waarschuw wel even voordat jullie uit de kleren gaan, dan zet ik de camera stop. Sommige dingen hoef ik niet op film (cat).

    NEVAAAH. :'D
    En jij bent echt niet aan het filmen, jongedame. Anders zal ik je eens een lesje leren. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Audacity schreef:
    Doe het zoals mijn vriendinnen! Neuk eerst, stel je daarna pas voor 8D Kunnen jullie het niet vinden? Doesn't matter, had sex.
    Neh, zoiets merk je vanzelf wel, I suppose. Waarschuw wel even voordat jullie uit de kleren gaan, dan zet ik de camera stop. Sommige dingen hoef ik niet op film (cat).


    Het geluid gaat wel door, die kreungeluidjes kunnen nog van pas komen bij andere dingen. Het stukje waar annabeth in de klas zit bijvoorbeeld (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    NEVAAAH. :'D
    En jij bent echt niet aan het filmen, jongedame. Anders zal ik je eens een lesje leren. (cat)


    Is het een leuk lesje? 8D


    i put the fun in funeral

    Mordin schreef:
    (...)

    Het geluid gaat wel door, die kreungeluidjes kunnen nog van pas komen bij andere dingen. Het stukje waar annabeth in de klas zit bijvoorbeeld (cat)


    Jij en ik, pony kerel, FILMINDUSTRIE. Het is meer dan film, het is kunst.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Jij en ik, pony kerel, FILMINDUSTRIE. Het is meer dan film, het is kunst.


    YES! We gaan beroemd worden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Is het een leuk lesje? 8D


    Wss eentje met veel leer, een ball gag en een zweepje (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik en mn vriend zijn nu 4 maanden samen en begonnen vorige maand, dus na 3 maanden. Sommigen vinden dat te vroeg, andere weer niet. Ik vond het zelf eerst te vroeg maar uiteindelijk kon ik zelf ook niet meer wachten. ;x
    Bovendien zit er een afstand van Nederland - Luxemburg tussen ons, wie weet wanneer je elkaar dan weer terug ziet. (a')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nou, bij Jon voelde 't meteen goed! Dus... ik ervoer het als betoverend en haast heel onwerkelijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat verschilt heel erg. (": Met mijn eerste vriendin had ik al seks voor we wat hadden, maar met mijn eerste vriend duurde dat toch zeker wel een paar maanden. ^^ Met mijn huidige vriend had ik al heel snel seks, het duurde daarna nog ruim een maand voor we wat kregen. Maar dat komt omdat ik daar nog niet aan toe was. n.n


    Numbers.

    Eerste stap: Drie maanden?
    "Het echte werk" (derp :']): Na een half jaar.

    Jup, took it slow. En dat beviel me wel. (:


    You are beautiful, you are love.

    Tja, ik kan daar slecht op antwoord geven. Bij mij was het heel snel (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Tja, ik kan daar slecht op antwoord geven. Bij mij was het heel snel (cat)
    Bij mij ook (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CyberLord schreef:
    Tja, ik kan daar slecht op antwoord geven. Bij mij was het heel snel (cat)


    I am an idiot, I move.