• hoi ^^

    Binnenkort ben ik jarig en mijn vriend neemt me mee naar de Kamasutra-beurs in Utrecht !!
    Dit is tevens mijn verjaardags kadootje en ik wilde hier heel graag heen en nu wordt het werkelijkheid (yeah)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Ik denk dat de meesten hier wel denken wat Destined schreef. Quizlet is namelijk een jongerensite, wees dan ook niet verwondert dat de meesten hier het een vreemd cadeau vinden.

    Het ging me meer om die eerste zin. Die vond ik zó minderwaardig klinken. "Jij wilt voor je verjaardag naar een seksbeurs toe? xD" Ja, het is misschien een beetje apart, maar zoals het daar stond klonk het in mijn oren zo, ja ik weet niet, alsof hij zoveel beter is en dat zij een alien is. En daarna gaat 'ie zeuren over wat er is gebeurd met authentieke cadeaus. Alsof dat ertoe doet. Zij wilde daar naartoe, dan geeft haar vriend haar gewoon iets wat ze leuk vindt. Daar is niks mis mee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Destined schreef:
    (...)

    Ik veroordeel haar niet, zoals je kunt lezen. Maar ik vind dat ik best mijn kanttekeningen mag zeggen bij dit originele cadeau. Dat mag toch? Of krijg jij elke dag wel een seks beurs als cadeau? :P

    Nee, maar haar vriend geeft haar toch gewoon iets wat ze leuk vindt. En het klonk wel alsof je haar veroordeelde.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."