• Jup.. woensdag beginnen mijn piano lessen weer.

    Ik zit er al 9 jaar aan vast, en vorig jaar was het OERsaai, ook omdat mijn leraar een ziekte had (kanker om precies te zijn), ik dus hele tijd bang was dat hij het niet zou overleven en ik steeds vervangers kreeg, ik ging niet naar de lessen en in plaats van het half uur uit te houden bij piano vluchtte ik naar de bieb.
    Gelukkig is hij beter, twee jaar terug is hij al opgenomen en is aan het einde van het jaar teruggekomen, maar is dit jaar dus weer opgenomen in het ziekenhuis voor controles en nog meer dingen. Hij is er weer, yes!

    Maar ik mag altijd zelf een beetje mijn bladmuziek uitzoeken en zo, maar alles wat ik hier heb liggen heb ik of al gehad, of is niet leuk, te simpel... (en mijn leraar heeft alleen maar liedjes die ik of al heb gespeeld of niet ken).

    De leukste dingen die ik vind om te spelen zijn filmmuziek en soms pop.
    Ik ben alleen een beetje door mijn spullen heen zoals ik al zei.
    Hebben jullie nog wat leuke liedjes? Liedjes die ik al heb gehad (volgens mij ga ik er nog een paar vergeten, maar dat geeft niet echt)
    zijn deze:


    - Hedwigs Theme - Hp
    - Quidditch - Hp
    - He's a pirate - Pirates of the carribbean
    - Reflection - Mulan (jammer genoeg wel makkelijke versie, maar oke)
    - Rohan - Lord of the Rings
    - Under the sea - Little Mermaid
    - Gollums song - Lord of the Rings
    - New moon on monday - Duran Duran
    - Viva la vida - Coldplay

    Er zijn er vast nog veel meer, maar die schud ik niet zo even uit mijn mouw -.-


    Wat raden jullie mij aan om als liedje(s) te gaan spelen?
    Ik houd, zoals je misschien wel ziet, erg van disney liedjes (maar mag natuurlijk ook van andere films zijn), ik heb al wel op youtube gekeken, maar kan dan nooit kiezen.

    Psst, weten jullie ook waar ik dat liedje/die liedjes kan krijgen -gratis zou fijn zijn-. Natuurlijk kan ik kijken in de muziek winkel hier maar die is niet zo groot qua boeken...

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 11:00 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SUNDAY MORNING - MAROON 5!
    Die heeft maar 3 akkoorden (wbw)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Comptine d'un autre été, l'après midi. c: Although my fingers hurt a lot after playing it 10 times.

    Save and sound van Taylor Swift.
    zo'n mooi stukje...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Yann Tiersen :)
    Misschien dat je hier wat vindt: Pianolicious
    God save the outcasts van de Klokkenluider van de Notre Dame
    Once upon a december van Anastasia


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Die muziek bladmuziek van Ameilie is echt mooi. Audrey Tatou vind ik ook echt geweldig trouwens. Speelt in leuke films.

    Piano covers van two steps from hell. Is geloof ik flink wat uitdaging en leuk om te spelen (kan er zelf bijna geen bal van)
    Heb ze trouwens op mn laptop staan, dus als je ze wilt hebben moet je me ff een PB sturen met je mailadres :)
    Ik heb Protectors of the earth, Invinceble en Strengh of a thousand men.
    En ik bedenk mu nu opeens dat ik nog weet waar ik ze vandan heb. (gratis en van internet :))

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:30 ]


    Stenenlikker

    Ik vind Pjotr Tsjaikovski ok erg bizonder, zoals The Swan Lake en The Nutcracker. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dankjullie allemaal (:

    Weet iemand trouwens nog waar je Audrey Assad/Chris Tomlin - Winter snow kan downloaden?
    Ik kan hem nergens vinden -.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel