• "Justin Bieber kroont zichzelf tot de King of Pop! Hij liet een kroon tatoeëren!"
    Oke dit vind ik dat er peroonlijk een beetje over gaat. Er zal altijd maar één King Of Pop zijn, dus als Justin hem werkelijk voor die reden heeft laten zetten.. What do you think?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Oczy schreef:
    Als die jongen/man(aangezien ie al 18 is) zichzelf nou graag wil zien als 'King of Pop' wil zien, mag ie van mij zichzelf zo zien. Voor mij is er voorlopig nog maar een 'King of Pop' en dat is en blijft (voorlopig) Micheal Jackson. Ik betwijfel of iemand hem ooit kan overtreffen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Had het gelezen op de site van AD -Artikel-
    En daar staat iets meer :'D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 19:30 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ora schreef:
    (...)

    Weet je wat het is, ik kan wel tegen een mening. Maar jij moet in elk topic van hem of 1D wat negatiefs zeggen, en dat hangt een beetje mijn keel uit. Je kunt je ook even inhouden en gewoon naar een ander topic gaan .. just sayin' ik ben niet de enige die zich ergert aan al jouw 'meningen'


    Hm, waarom zou iedereen alleen nog maar positieve dingen mogen zeggen over jouw favoriete zangers/bands? Het mag toch best dat iemand die zanger niet leuk vindt? En dat als er dan weer eens een nieuw "OMFGWTFBBQYUDOTHAT" moment is vind ik dat de mensen die dat ook OMFGWTFBBQYUDOTHAT vinden dat gewoon mogen zeggen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Memoria schreef:
    (...)
    Het verbaasde me ook helemaal niet.
    Dit gebeurt bamelijk wel bij bijna elk topic over jb of 1D, ik kijk er niet eens meer van op.

    Ik ook niet en dan proberen ze je nog aan te vallen ook, omdat ze vinden dat ze hun "held" moeten verdedigen. Like he cares wat ik zeg. Hij krijgt genoeg geld en heeft genoeg fans.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm, nah, Micheal Jackosn is de king of pop, Justin Bieber is gewoon een fase, like Tokio Hotel en de Jonas Brothers... Die zijn nou ook een beetje over... En JB is ook ana het overgaan, als je kijkt naar aalle 1D verhalen hierzo nu...

    Zoals Train mooi verwoorde: "Life is good, but love is better, even Bieber ain't forever."


    Love Will Ligthen The Dark <3

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ook niet en dan proberen ze je nog aan te vallen ook, omdat ze vinden dat ze hun "held" moeten verdedigen. Like he cares wat ik zeg. Hij krijgt genoeg geld en heeft genoeg fans.

    Ik denk precies hetzelfde maar ik snap af en toe de dans wel. Ookal gaan de fans steeds verder.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mombasa schreef:
    (...)



    Hier heb je, je bewijs :Y)


    Ik zei bewijs. Dit is alleen een kroon, niet dat hij zichzelf the king of pop noemt.


    Your make-up is terrible

    It's just a tattoo. (cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zei bewijs. Dit is alleen een kroon, niet dat hij zichzelf the king of pop noemt.


    Ohh, ik dacht de foto. Nee, dat bewijs hoef ik niet eens. Dat is waarschijnlijk toch alleen maar door fans etc. gerelateerd aan deze tattoo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    "Laten we Quizlet een betere plek maken" zeiden ze. Een topic later werd er ruzie gemaakt om een tattoo. Oh de ironie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    En btw, hij heeft ook Jezus op z'n lichaam laten tatoeëren en een klein vogeltje, is hij nu opeens ook een vogel en Jezus?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Just no.


    Alleen maar tranen van geluk

    Seductress schreef:
    It's just a tattoo. (cat)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Hij zet hem gewoon omdat hij hem mooi vind, hij denkt echt niet dat hij beter is dan een ander.

    It's a tattoo and some journalist writing their shit. Nothing more, calm yo tits.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 12:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste