• "Justin Bieber kroont zichzelf tot de King of Pop! Hij liet een kroon tatoeëren!"
    Oke dit vind ik dat er peroonlijk een beetje over gaat. Er zal altijd maar één King Of Pop zijn, dus als Justin hem werkelijk voor die reden heeft laten zetten.. What do you think?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Oczy schreef:
    (...)

    Het lijkt alsof de kroon onderdeel van zijn tattoo is en dus niet alleen maar een kroon is. Hij kijkt trouwens wel raar op die foto, alsof iemand in zijn kont knijpt.

    Eerder alsof hij op de wc zit.
    Maar ik vind de tattoo in ieder geval niet mooi.

    Ik vond hem al zo'n idioot en vreselijk. Nu is het nog erger geworden en ik wist niet eens dat dat kon. Klein kut joch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik vond hem al zo'n idioot en vreselijk. Nu is het nog erger geworden en ik wist niet eens dat dat kon. Klein kut joch.


    Het kan ook zijn dat dit door de media of haters is verzonnen.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Het kan ook zijn dat dit door de media of haters is verzonnen.

    Ach, met dat joch's ego zou ik het zo verwachten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ach, met dat joch's ego zou ik het zo verwachten.


    De enige die op dit moment een ego heeft, ben jij. Sorry. :')


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    (...)

    De enige die op dit moment een ego heeft, ben jij. Sorry. :')

    En daar komt een Belieber die weer eens niet tegen een mening kan. JB heeft nu eenmaal een ego en niet zo'n klein beetje ook. Ik mag hem niet en dat uit ik, als je daar problemen mee hebt. Jou pech.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    No. Fuckin'. Way.
    Dat de puppy effe achter een vlinder aan gaat rennen, ofzo.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Er is maar 1 King of pop & dat is Michael Jackson!


    Life is full of fake people

    Ora schreef:
    (...)

    De enige die op dit moment een ego heeft, ben jij. Sorry. :')

    Je had kunnen verwachten dat iemand dit ging zeggen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CyberLord schreef:
    (...)
    En daar komt een Belieber die weer eens niet tegen een mening kan. JB heeft nu eenmaal een ego en niet zo'n klein beetje ook. Ik mag hem niet en dat uit ik, als je daar problemen mee hebt. Jou pech.


    Weet je wat het is, ik kan wel tegen een mening. Maar jij moet in elk topic van hem of 1D wat negatiefs zeggen, en dat hangt een beetje mijn keel uit. Je kunt je ook even inhouden en gewoon naar een ander topic gaan .. just sayin' ik ben niet de enige die zich ergert aan al jouw 'meningen'


    To infinity and beyond •

    Inifinity schreef:
    Er is maar 1 King of pop & dat is Michael Jackson!

    Yeah:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Je had kunnen verwachten dat iemand dit ging zeggen.

    Duh, het verbaasd me alles behalve.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ora schreef:
    (...)

    Weet je wat het is, ik kan wel tegen een mening. Maar jij moet in elk topic van hem of 1D wat negatiefs zeggen, en dat hangt een beetje mijn keel uit. Je kunt je ook even inhouden en gewoon naar een ander topic gaan .. just sayin' ik ben niet de enige die zich ergert aan al jouw 'meningen'

    Ik negeer al zoveel topic's van die kerel. Dus niet zo zeuren. En ik weet dat er wel meer mensen aan mij ergeren, maar dat is lekker hun pech.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niemand kan Michael Jackson verslaan.

    R.I.P


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Duh, het verbaasd me alles behalve.

    Het verbaasde me ook helemaal niet.
    Dit gebeurt bamelijk wel bij bijna elk topic over jb of 1D, ik kijk er niet eens meer van op.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."