• De stelling van deze week luidt:
    Er moet weer een Stelling van de Dag komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Tegen. Als je er eens in de week een plaatst, dan is er ruim de tijd om te discussiëren. Dan is het in ieder geval niet zo dat als de discussie net begonnen is, er alweer een andere stelling is, waardoor de vorige doodbloed.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:


    Caution first, always.

    Tegen.


    [crooked]

    xSTARSHIP schreef:
    Tegen. Als je er eens in de week een plaatst, dan is er ruim de tijd om te discussiëren. Dan is het in ieder geval niet zo dat als de discussie net begonnen is, er alweer een andere stelling is, waardoor de vorige doodbloed.


    26 - 02 - '16

    tegen


    Fus Ro Dah!

    Stelling van de week is toch goed? Niet veranderen! Hartelijk dank


    If it is meant to be, it will be !

    Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:


    .it's up to you to make dreams come true

    Ik ben voor eentje op woensdag en een op zondag :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    august9 schreef:
    Nahh, dan komen er na een tijdje weer onzin stellingen die nergens op slaan.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Voor, want nu heb ik vaak het idee dat alles al is gezegd in de discussie.
    Persoonlijk heb ik dan een voorkeur voor om de drie of vier dagen een nieuwe stelling


    Can't control my second personality

    Nee, een keer per week is genoeg.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Tegen. Dan krijgen mensen ook niet echt de tijd om een mening te vormen en die te plaatsen.


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:


    Don't find love. Let love find you.

    Voor :3


    "Hesist much, Obey little." -Lana Del Rey