• De stelling van deze week luidt:
    Er moet weer een Stelling van de Dag komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Tegen,
    wat dacht je van een stelling van de week?


    Everytime I look into your eyes, I feel like I could stare in them for a lifetime

    august9 schreef:
    Nahh, dan komen er na een tijdje weer onzin stellingen die nergens op slaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klutz schreef:
    Voor.


    Life is full of fake people

    Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kunnen we niet 2x een stelling in een week doen? Op woensdag ook entje ofso?

    Voor


    "Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson

    Klutz schreef:
    Voor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Barnabas schreef:
    Nee. Tegen. :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tegen!


    Dare to dream because YOLO!

    Tegen, ik vind dit veel beter.


    Bad decisions make good stories.

    Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Tegen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Pyromancer schreef:
    Bwa. Sommige stellingen komen nu wel laat, maar als je iedere dag een nieuwe opent, wordt de vorige waarschijnlijk te snel vergeten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:


    To live is to fight ~ Shinku