• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

TOPIC 31

[ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik moet er om lachen, 'Zo zou je het wel kunnen stellen,' zeg ik dan. En ik kijk verder naar de film en blijf nog steeds schrikken meerdere malen. Het is niet eerlijk dat Jake niet schrikt.

Jonathan Fields
    Ik zit gewoon een beetje eten heen en weer te schuiven, een beetje te denken aan hoe de situatie was geweest met die jongen en Rachelle. Die jongen heeft haar duidelijk iets aangedaan, maar ik weet niet wat. Dan komt er ineens een jongen aan tafel zitten. Ik ruik een rooklucht. Volgens mij rookt de jongen. Het is een mens. 'Ehm, hoi,' zeg ik dan maar tegen hem. Hij heeft me geloof ik nog niet gezien.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake Sadler
    De film loopt op zijn einde en ik kijk Leslie aan. 'En had je dat verwacht? Ik eigenlijk niet.' Charlie, het meisje haar psychopathische denkbeeldige vriendje bleek haar vader te zijn.

Drew Nicolas Hamelton
    'Ehm, hoi.' klinkt er van naast me. Ik draai me een beetje. 'Hi.' zeg ik tegen de jongen. 'Drew, nieuw hier.' zeg ik.

Leslie Day
    We hebben een beetje licht van de tv en Jake kijkt me aan en ik kijk terug naar Jake. Ik knik dan, 'Ja, ik had het wel verwacht,' zeg ik met een glimlach. Dat heb ik vaak met dit soort films, ik weet gewoon vaak hoe ze in elkaar zitten. 'Ik moet wel toegeven, dat ik nu niet in me eentje door het huis durf te lopen als het zo donker is.'

Jonathan Fields
    'Drew, nieuw hier,' zegt de jongen. Ik neem hem even snel in me op. 'Nou, aangenaam Drew, ik ben hier sinds gisteravond. O, ik ben Jonathan. Noem me zo, of hoe je ook wilt. John, Joon, ik geef niet de voorkeur aan Jooneboon.'

Jake
    'Dat moet je ook niet doen.' lach ik en plaats mijn lippen op de hare.

Drew Hamelton
    'Jooneboon? Wie noemt je zo misschien?' vraag ik grinnikend en eet nog wat.

[sorry was afgeleid xd]

Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan. 'En wat als ik het wel doe?' vraag ik met een lachje. Ik bedenk me dat mijn weddenschap nu zo ongeveer op zijn einde loopt. Aangezien het een dag geleden is dat Jake en ik ''bezig'' waren buiten op het gras. En ik sta met een lachje op naast het bed en probeer me te oriënteren.

Jonathan Fields
    Ik zucht, 'Mijn zusje,' zeg ik dan. 'Ze vindt het nog al leuk om mij te irriteren... Het liefst bind ik haar op dat soort momenten vast aan een paal ofzo.' ik neem een hap van het eten wat ik voor me heb staan. Het smaakt niet echt lekker maar dat boeit me niet zo veel.

Jake Sadler
    'Dan wens ik je veel geluk en smeek je om niet te vallen.' glimlach ik en blijf liggen met mijn handen achter mijn hoofd.

Drew Hamelton
    'Te hyperactief of gewoon irritant?' vraag ik lachend en draai mijn flesje open zodat ik kan drinken.

Leslie Day
    Oke, hij wil het hebben, hij kan het krijgen. 'Ik zal niet vallen,' zeg ik dan. En ik sluit even mijn ogen om me in te beelden wat precies waar is. Dan zet ik stappen voor me uit en knal tot mijn opluchting nergens tegen aan. Ik twijfel even in de deuropening maar zet dan toch de stap naar buiten. Ik probeer te wennen aan het niet goed kunnen zien. Dan loop ik de gang in, het is doodstil. Ik slik een keer.

Jonathan Fields
    'A bit of both,' zeg ik dan. Drew lijkt me wel een jongen die oke is. Gewoon chill. 'Heb jij nog familie waarvan je dat soort neigingen krijgt?' vraag ik dan aan hem.

Jake
    'Als er iets is, gil dan weet ik dat ik moet komen.' zeg ik en kijk bezorgt naar de richting waar ze verdwenen is.

Drew Hamelton
    '1 broer, we deelden een kamer en hij pikte al mijn spullen. ik werd er gek van. Toen besloot mijn ma me naar een internaat te sturen.' lach ik.

Leslie Day
    Ik hoor nog wat Jake zegt. Misschien dat dit wel mijn kans is om hem een beetje schrik aan te jagen, denk ik glimlachend. Maar dat zou gemeen zijn.. Ik denk er nog wel even over na. Ik loop verder en heb mijn oren gespitst om te luisteren of ik niemand hoor. Dan hoor ik iets kraken en ik draai me verschrikt om in de richting van het geluid, ik zie niets. Ik blijf luisteren.

Jonathan Fields
    Ik trek een wenkbrauw op, 'Apart.. waarom heeft ze dan niet hem hierheen gestuurd? Hij was degene die al de spullen inpikte,' zeg ik dan. Ik ben wel blij dat Drew er zelf om kan lachen dat hij hierheen gestuurd is.

Jake Sadler
    Ik bijt zachtjes op mijn lip. Ik voel me wel wat ongerust maar blijf liggen. Als Les me nodig heeft roept ze wel denk ik bij mezelf.

Drew
    'Je kent het toch? Kleine broer steekt iets uit, grote broer draait ervoor op. Zo gaat het altijd.' glimlach ik.

Leslie Day
    Ik blijf net zolang wachten totdat ik zeker weet dat er echt niets is. En dan loop ik weer door. Ik sla een paar keer af en ik weet zelf niet eens meer waar ik ben. 'Jake?' mompel ik zachtjes. Ik heb geen idee meer welke kant ik op moet. En dan voel ik iets achter me. Ik draai me om maar zie helemaal niets.

Jonathan Fields
    Ik knik, 'Ja oke, dat is waar,' zeg ik dan. Zo gaat het niet bij ons, me moeder weet namelijk hoe Judy is. Je zou soms eerder denken dat ze een demon is in plaats van een engel. 'Ach ja, welkom hier,' zeg ik.

Jake
    'Les is er iets aan de hand?' roep ik en loop aarzelend naar de deur maar blijf daar dan staan.

Drew
    'Thanks, en hoe is het hier tot nu toe?' vraag ik hem nieuwsgierig.

Leslie Day
    Ik hoor Jake roepen maar versta hem niet en weet ook niet van welke kant het precies af komt. Ik blijf dus maar gewoon doorlopen. Come on, zo groot is het huis nou ook weer niet. Ik begin een beetje bang te worden, en dan voel ik weer iets achter me beweging. Ik hoor gekraak en ook iets tikken. Word ik gek ofzo? Ik gil.

Jonathan Fields
    Ik haal mijn schouders op, 'Well, ik ken tot nu toe alleen een meisje, Rachelle, of zoals ze liever heeft Rae. Maar ik geef de voorkeur aan haar hele naam.' ik kijk de kantine rond en dan naar Drew. 'En voor de rest ken ik niemand. Dus er is ook niet echt iets gebeurd. Rachelle is mijn kamergenoot.' ik denk niet aan het feit dat er een zuigzoen in mijn nek zit.

Jake
    Ik hoor haar gillen en ren naar waar ik denk waar ze is. Ik ren en ren tot ik op haar opbots. 'Wat- wat is er? Ben je gewond?' vraag ik bezorgt.

Drew
    Ik zie een zuigplek in zijn nek staan. 'Alleen een kamergenoot? Zetten al je kamergenoten een plek in je nek?' lach ik en eet verder.

Leslie Day
    Ineens word ik omver gerend en ik krabbel gelijk weer overeind. Dan merk ik pas dat het Jake is. 'Ik ben oke, ik ben niet gewond,' zeg ik dan. Mijn hart gaat als een razende tekeer. 'Ik hoorde gewoon geluiden, en ik was de weg kwijt. Ik zie geen ene moer.'

Jonathan Fields
    Ik ga even met mijn hand over de zuigplek en lach dan onschuldig. 'Dat ligt eraan of al mijn kamergenoten veel met mij gaan drinken en de volgende ochtend wakker worden in mijn bed, met kleren aan, zonder dat een van ons weet wat er gebeurd is.' Rachelle en ik kunnen ons beiden het niet meer herinneren. Maar aangezien zij er ook eentje in haar nek had staan, en ze wakker werd in mijn armen hebben we 1 en 1 bij elkaar opgeteld.