• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

TOPIC 31

[ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ineens voel ik hoe ik val in het zand. Ik word gelijk omgedraaid, het is Jake. Ik zit ook gelijk onder het zand helemaal omdat ik nog nat ben van het surfen. Jake kietelt me. 'Neeee Jake!' zeg ik lachend. En probeer hem om te duwen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Joshua
    Ik lach en kleed me aan. Ik leun dan wat tegen de muur en kijk hoe ze haar kleren zoekt.

Alexi
    Ik glimlach en wacht tot hij de badkamer in is. Vlug pak ik mijn laptop en ga naar een vragenforum over zwangerschap. Is het normaal dat mijn lichaam geen voedsel kan verdragen tijdens mijn eerste week? stuur ik naar de mod's. Ik wacht even en krijg een antwoord terug. Nee dat is niet normaal, je heeft wel over maar eet juist meer. Dat je lichaam geen eten accepteerd is zorgelijk. We adviseren je naar een dokter te gaan.
    Ik frons mijn wenkbrauwen. Ik ga naar een site over mythes. Kind Demon Mens typ ik in en krijg een heleboel onzin. Ik staar gefrustreerd naar het scherm. Er moet toch iets zijn dat me kan helpen?!

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ineens voel ik hoe ik val in het zand. Ik word gelijk omgedraaid, het is Jake. Ik zit ook gelijk onder het zand helemaal omdat ik nog nat ben van het surfen. Jake kietelt me. 'Neeee Jake!' zeg ik lachend. En probeer hem om te duwen.

Jake
    Ik grinnik en blijf haar kietelen. 'Niemand duwt me ongestraft onder.' lach ik en laat mijn handen nog steeds kietelend over haar zijen gaan.

Leslie Day
    Ij probeer mezelf te concentreren en dwing mezelf de kracht te vinden om Jake van me af te krijgen. Ik moet nog steeds lachen. Maar dan rol ik ineens met Jake om en zit ik nu boven en begin hem te kietelen. 'En niemand kietelt mij ongestraft!' zeg ik met een lach.

Jake Sadler
    Ik leg mijn armen achter mijn hoofd en kijk haar aan 'Zou je dat wel doen Les? Ik heb krachten vergeten?' grinnik ik en kijk haar afwachtend aan.

Leslie Day
    Ik blijf hem alsnog kietelen. 'Oja, wat voor krachten?' vraag ik dan met een lachje aan hem. Ik houd me van de domme. 'Ik kietel je alsnog!' en kietel voor mijn leven.

Jake Sadler
    Ik kijk even om me heen en lach door haar kietelen. Maar dan schiet ik haar met veel moeite en met behulp van de lucht van me af en valt ze naast me in het zand. 'Ik heb je gewaarschuwd.' lach ik.

Braxlin 'Rose'
    Ik begin me aan te kleden en merk dat hij me ondertussen aankijkt.
    "Bevalt het je?" grijns ik, terwijl ik mijn topje aandoe.

Axton
    Ik nam een warme douche en ondertussen dacht ik na over mijn volgende 'plan'. Het was roekeloos en risicovol... Perfect dus!
    Ik stapte de douche uit en deed gewoon een boxer aan. Ik ging toch niet meer buiten, dus meer had ik niet nodig.
    Ik liep de kamer weer binnen en ging op mijn bed zitten.
    "Klaar?"

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Ik lig lachend naast hem, maar kom dan overeind en kruip naar Jake toe. Ik ga gewoon weer op Jake zitten en kietel hem weer verder. Ik steek mijn tong naar hem uit.

Joshua
    Ik knik heftig en grijns. 'Ja heel mooi uitzicht hiero.' grinnik ik en blijf haar aanstaren.

Alexi
    Ik bijt op mijn lip en sla vlug de laptop zonder wegklikken of afsluiten. 'Een secondje.' stamel ik en ren naar de badkamer. Ik doe de deur dicht en gooi wat water in mijn gezicht. Het helpt niet, tranen komen op en zachtjes snik ik. 'Wat is er mis met me?' snik ik weer zoals bij opa.

[ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 21:23 ]

Jake
    Ik kijk haar even verbaast aan en lach weer. Met veel moeite kan ik het weer doen maar het is de laatste keer nu anders raak ik bewusteloos. 'Kom we gaan surfen.' zeg ik en trek haar recht.

Leslie Day
    Jake trekt me recht. 'Pas op hè,' zeg ik glimlachend. 'Ik wil geen bewusteloze Jake.' en ik druk een kus op zijn lippen. Dan pak ik Jake zijn hand en trek hem mee naar de surfboards. Ik pak die van mij en ga ermee het water in en peddel.

Jake
    Ik glimlach en pak ook mijn surfboard. Ik volg haar het water in en kijk even. Ik moet even wachten tot ik meer kracht heb of ik val er zo van.

Leslie Day
    Ik peddel naar Jake toe en kijk even bezorgd naar hem. 'Gaat het wel Jake?' vraag ik dan aan hem. Ik kijk hem aan.

LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik knik heftig en grijns. 'Ja heel mooi uitzicht hiero.' grinnik ik en blijf haar aanstaren.

Alexi
    Ik bijt op mijn lip en sla vlug de laptop zonder wegklikken of afsluiten. 'Een secondje.' stamel ik en ren naar de badkamer. Ik doe de deur dicht en gooi wat water in mijn gezicht. Het helpt niet, tranen komen op en zachtjes snik ik. 'Wat is er mis met me?' snik ik weer zoals bij opa.

Braxlin 'Rose'
    "Hmm, maar kom je niet liever wat dichter?" grijnsde ik speels.

Axton
    Ik loop net snel genoeg achter haar aan, om de deur vlak voor mijn neus toe te krijgen.
    "Alexi! Doe de deur open! Alexi, wat is er?"

“To live will be an awfully big adventure.”