• Ik heb een RPG idee voor mensen die

    1) Graag langere stukken schrijven (zeker min. 15) en bereidt zijn dit te doen.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn, dus niet 'het gaat over 4 vrienden die op vakantie gaan', maar een dieper verhaal.
    3) Liever geen Mary Sue's hebben in RPG's en die zelf ook niet spelen.
    4) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    5) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.

    Alleen begint school bij mij over twee dagen en ik moet nog maar even zien hoe druk ik het daarmee ga krijgen, dus waarschijnlijk duurt het nog wel even eer ik het verhaal heb uitgewerkt enzo.

    25-11-2483
    Er is door een organisatie een eiland hoog boven de wolken ontdekt. Dit houden ze geheim voor de rest van de wereld, zodat ze iets kunnen doen dat illegaal is: Ze kruisen soorten. Dat is op zich niet verboden, maar zij doen dit met mensen, jongeren die anders toch geen toekomst hadden. Ze gebruiken de jongeren als proefkonijn om aan de wereld te laten zien dat dit de mens alleen maar verbeterd en dat het mogelijk moet zijn voor iedereen. Ze doen echter nog steeds onderzoek, wat nog jaren kan duren. Ondertussen moeten de jongeren leren leven met hun nieuwe lichamen. Ze wonen en krijgen les in het supermoderne centrum op het eiland. Ze ontdekken echter een minpunt aan hun nieuwe lichaam: De dieren waarmee ze zijn gekruist zijn woedend om hoe ze zijn behandeld en willen wraak. De jongeren houden dit geheim omdat ze bang zijn dat ze anders worden afgemaakt, maar kunnen ze het beest in zich onderdrukken?


    Wat wel lastig kan zijn met deze RPG is dat je een uiterst beknopte beschrijving moet geven van het uiterlijk van je personage, aangezien ze voor de helft dieren zijn.
    Maar wat denken jullie ervan? Zouden jullie meedoen, zijn er nog ideeën?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 13:52 ]


    yeehh

    Ik vind het wel gaaf klinken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    hmm interesting, vooral dat laatste met die dieren.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 20:32 ]

    Oehh, dat klinkt heel interessant. Ik zou meedoen [als ik het niet druk ga krijgen met school]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Oehh, dat klinkt heel interessant. Ik zou meedoen [als ik het niet druk ga krijgen met school]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]