• Een paar weken geleden ben ik op kamp geweest en er was een jongen die ik wel redelijk leuk vond, gewoon als vriend. Toen we terugkwamen van kamp miste ik hem wel heel fel en hij mij ook zei hij maar ondertussen hadden een vriendin die ook op kamp was met mij al gezegd dat ze een beetje verliefd was op die jongen en ja ik ben ook wel een beetje verliefd aan het worden ondertussen. Een beetje veel. Maar ik dacht dat ik geen kans maakte omdat hij heel veel lieve dingen naar die vriendin van mij stuurde en bij mij niet echt. Maar dus op de een of andere manier had een vriend van die jongen gevraagd of hij verliefd was op iemand van kamp en toen zei hij 'misschien Leen' (ik dus) en ik was echt megablij toen ik dat hoorde maar mijn vriendin was toen wel heel kwaad op die jongen en nu zegt ze dat ze niet meer verliefd is.

    Maar waar het dus op neerkomt: we hadden met iedereen van kamp afgesproken om naar bobbejaanland te gaan! Maar... Ik kan/mag niet van mijn ouders... En dus ga ik die jongen waarschijnlijk nooit meer zien en ik durf die niet echt te smse. Ofja, ik weet niet wat ik moet zeggen...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik zou smeken om naar Bobbejaanland te mogen gaan. Is die vriendin van jou ook mee naar Bobbejaanland? Ik zou gewoon tegen je ouders zeggen dat het waarschijnlijk één van de laatste keren is dat je die mensen ziet, dat jullie met een grote groep zijn en dat er dus bijna niets kan mislopen.

    Je moet je trouwens ook niet rot voelen omdat je verliefd bent op die jongen, als je vriendin zelf heeft gezegd dat ze niet meer verliefd is op hem. Je kan niets doen aan verliefdheid en het proberen te verstoppen is echt geen goed idee, neem dat maar van mij aan.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 11:30 ]

    Hij woont dus heel ver van je vandaan?
    Het komt op mij verder een beetje vreemd over, omdat hij eerst blijkbaar veel naar je vriendin smste (dan vraag ik me af of ie wel te vertrouwen is). Mocht je iets met hem krijgen, vind je vriendin dat dan niet vervelend? Verder wil je ook geen smsrelatie, neem ik aan, dus als ik jou was zou ik er niet te veel aandacht aan besteden.


    You are beautiful, you are love.

    Bluebelle schreef:
    Ik zou smeken om naar Bobbejaanland te mogen gaan. Is die vriendin van jou ook mee naar Bobbejaanland? Ik zou gewoon tegen je ouders zeggen dat het waarschijnlijk één van de laatste keren is dat je die mensen ziet, dat jullie met een grote groep zijn en dat er dus bijna niets kan mislopen.


    Ja, die vriendin gaat ook mee. Maar ik woon nogal ver van bobbejaanland af en we moeten dus met de trein gaan en omdat mijn nicht een tijdje gelden is lastig gevallen op de trein denk ik dat ze dat daarom niet willen...
    Maar heel misschien is er nog een klein kansje als mijn vader het goedvindt want die zit in het buitenland want eigenlijk alleen mijn moeder heeft nog maar gezegd dat ze het niet goed vond...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Maar als die vriendin meegaat, zijn jullie dus met z'n tweeën op de trein? Ik neem aan dat er enkele mensen van dat kamp zijn die in jouw buurt wonen? Als jullie met een grote groep gaan, is de kans dat je lastig wordt gevallen veel kleiner. Daarnaast is het niet dat omdat jouw nicht wordt lastig gevallen, de trein opeens onveilig is. Ik reis heel vaak met de trein, vaak alleen, en ik ben nog nooit lastig gevallen.

    Bluebelle schreef:
    Maar als die vriendin meegaat, zijn jullie dus met z'n tweeën op de trein? Ik neem aan dat er enkele mensen van dat kamp zijn die in jouw buurt wonen? Als jullie met een grote groep gaan, is de kans dat je lastig wordt gevallen veel kleiner. Daarnaast is het niet dat omdat jouw nicht wordt lastig gevallen, de trein opeens onveilig is. Ik reis heel vaak met de trein, vaak alleen, en ik ben nog nooit lastig gevallen.


    We zijn met vier op kamp gegaan, dus er zijn wel drie anderen op de trein dan maarer waren nog wel twee anderen die ook in Limburg woonden maar een daarvan gaat met de auto en de andere neemt een andere trein. En die man die mijn nicht lastigviel was waarschijnlijk maar een uitzondering maar leg dat maar eens aan mijn ouders uit...

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 13:18 ]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Dat is echt heel erg vervelend ):
    Sterkte meid


    26 - 02 - '16

    Cydonia schreef:
    Hij woont dus heel ver van je vandaan?
    Het komt op mij verder een beetje vreemd over, omdat hij eerst blijkbaar veel naar je vriendin smste (dan vraag ik me af of ie wel te vertrouwen is). Mocht je iets met hem krijgen, vind je vriendin dat dan niet vervelend? Verder wil je ook geen smsrelatie, neem ik aan, dus als ik jou was zou ik er niet te veel aandacht aan besteden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als een jongen je echt leuk vind, zoekt hij wel een manier om contact te houden :)


    SLOAN.

    Tribbiani schreef:
    Als een jongen je echt leuk vind, zoekt hij wel een manier om contact te houden :)


    Pretty is just a pretty word.