• Ik vertelde gister in dit topic over mijn verwarring over drie jongens, vandaag is dit alleen nog maar erger geworden wat betreft één jongen/man van mijn huidige stage. We kunnen het samen heel goed vinden, maar soms zei hij opmerkingen waarvan ik dacht dat daar wel meer achter zat, like; Wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt -toen wij met z'n tweeën aan het werk waren- & Ja, wij begrijpen elkaar tenminsten. Opzich niks bijzonders, maar vandaag werd daar verandering in gebracht. In tegen stelling tot de rest die altijd schelden tegen de koeien als ze niet opschieten, zeggen wij altijd schatje, of poppetje tegen de koeien. "Kom maar schatje/poppetje" Nu stonden daarstraks een aantal koeien in de behandelgang en ik stond voor de ingang. Nu moest hij erlangs, en zei hij; Schatje, mag ik er even bij? Met de oprechte veronderstelling ging ik ervanuit dat hij me zojuist schatje noemde en een beetje beduusd ging ik netjes aan de kant.

    Nu is mijn vraag, wat denk jij?
    Zou hij me leuk vinden, -want die indruk krijg ik langzamerhand wel-
    of ziet hij me gewoon als een goede vriendin?


    EDIT: Yeah, I know.. Het is niet erg veel maar per slot van rekening loop ik er pas twee weken rond, en voor die 4 dagen (2 dagen per week) vind ik dat toch wel een opvallend iets.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 13:31 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik denk dat hij je misschien wel leuk vindt, maar ik kan niet zo goed oordelen over dit soort dingen.


    26 - 02 - '16

    Ik noem mijn collega's zo vaak schat. :')
    'Lukt het nog, schat?' 'Moet ik je helpen, lieverd?' etc.
    Dus in mijn ogen zegt dit eigenlijk niet zoveel, maarja. Dunno.


    Til hug og blod.

    Volgens mij hoef je hier niets achter te zoeken, dit is op zich een redelijk normale manier om met elkaar om te gaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Er kan iets achter zitten, maar zo ga ik ook met sommige van mijn vrienden om, met wie ik nooit iets zou beginnen...
    Anyway, veel succes ermee...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Feline schreef:
    Ik denk dat hij je misschien wel leuk vindt, maar ik kan niet zo goed oordelen over dit soort dingen.

    Ik denk dat wij je daar niet echt mee kunnen helpen... Maar kijk even wat voor gevoel je krijgt als jullie met elkaar praten. Ik kan het eigenlijk altijd wel voelen als ik met iemand praat die mij wel interessant vindt, ik denk dat dat toch iets met intuïtie is ofzoiets. Dat is de enige hulp die ik je kan bieden vrees ik, wij kunnen helaas denk ik niet zien wat hier aan de hand is... :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Feline schreef:
    Ik denk dat hij je misschien wel leuk vindt, maar ik kan niet zo goed oordelen over dit soort dingen.


    Life is full of fake people

    Cloelia schreef:
    Volgens mij hoef je hier niets achter te zoeken, dit is op zich een redelijk normale manier om met elkaar om te gaan.

    Feline schreef:
    Ik denk dat hij je misschien wel leuk vindt, maar ik kan niet zo goed oordelen over dit soort dingen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.