• nu naast Daniël Radcliffe staat in de buurt van de MTV movie awards, ruziënd over wat beter is; twilight of Harry Potter.
    Of dat Emma Watson nu met Kristen Stewart aan het kletsen is. Oh, en dat Tom Felton er natuurlijk ook is *zwijmel*

    Jaja, ik heb een te grote fantasie. Mam werd er al kwaad over )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha, zou kunnen. ;3 Wie gaat er kijken?


    It's time to be happy again.

    Whut? Komt dat vanavond op de televisie?
    Welke zender? :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Champagne schreef:
    Haha, zou kunnen. ;3 Wie gaat er kijken?

    Ik mag het niet zien, te laat. )= Stomme ouders.
    Maar ik ga het opnemen en vooral de trailer van Breaking Dawn morgenochtend terugkijken!

    @xRadio: 3:00 's nachts, MTV! En natuurlijk is iedereen van HP er ook, hoop ik. Tom Felton iig wel, hij is genomineerd *zwijmel*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    haha ik zie het zo voor me, Tom Felton en Taylor Lautner ruziënd over wie de meeste fangirls heeft xD

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 18:26 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Healed schreef:
    haha ik zie het zo voor me, Tom Felton en Taylor Lautner ruziënd over wie de meeste fangirls heeft xD

    Ja! En ik kan er niet eens bij zijn, misschien zat ik dan wel in de rij achter ze! Gaaf, toch?

    Haha en Taylor doet dan zijn wolvengejank, Tom roept dan op zijn aller Draco-achtigst 'Wait 'till my father hears about this' *ofzoiets.*
    Dat lijkt me coooool :D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Ja! En ik kan er niet eens bij zijn, misschien zat ik dan wel in de rij achter ze! Gaaf, toch?

    Haha en Taylor doet dan zijn wolvengejank, Tom roept dan op zijn aller Draco-achtigst 'Wait 'till my father hears about this' *ofzoiets.*
    Dat lijkt me coooool :D

    Geniale zin. Ik MOET dat zien!
    Ik MOET, MOET, MOET!
    Waarom, school, moet je altijd mijn leven doorboren. - sigh -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Damn it, ik kan 't niet opnemen. Pff, ik ga het gewoon stiekem kijken. Wel klote dat mijn geluid niet helemaal uit kan ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xRadio schreef:
    (...)
    Geniale zin. Ik MOET dat zien!
    Ik MOET, MOET, MOET!
    Waarom, school, moet je altijd mijn leven doorboren. - sigh -

    Ja, en waarom heet mijn school geen Hogwarts )=
    ik keek het intro van 2010 terug (de rest kan ik nergens vinden )=) en toen zag ik Robert Pattinson en Taylor Lautner al meteen zitten. En op een ander filmpje lachte Rupert Grint heel schattig haha :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    xRadio schreef:
    (...)
    Geniale zin. Ik MOET dat zien!
    Ik MOET, MOET, MOET!
    Waarom, school, moet je altijd mijn leven doorboren. - sigh -


    Kan je het dan niet opnemen ofzo?
    Dan kan je al die stukjes met Tom Felton steeds terug spoelen en opnieuw bekijken :9~
    En anders zou die week daarna nog een herhaling komen? (weet niet zeker)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Healed schreef:
    (...)

    Kan je het dan niet opnemen ofzo?
    Dan kan je al die stukjes met Tom Felton steeds terug spoelen en opnieuw bekijken :9~
    En anders zou die week daarna nog een herhaling komen? (weet niet zeker)

    Nee, we hebben geen recorder. (cat)
    Echt balen, ik wil dat gewoon zien. Oooh, ik hoop zo dat er een herhaling komt!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    (...)
    Nee, we hebben geen recorder. (cat)
    Echt balen, ik wil dat gewoon zien. Oooh, ik hoop zo dat er een herhaling komt!

    Zulke dingen worden altijd 20 x per dag herhaalt dus maak je maar geen zorgen, haha.

    xRadio schreef:
    (...)
    Nee, we hebben geen recorder. (cat)
    Echt balen, ik wil dat gewoon zien. Oooh, ik hoop zo dat er een herhaling komt!


    ehh... anders is Youtube ook nog een optie (maar dan heb je helaas wel slechte kwaliteit bij sommige filmpjes -.-)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Weetje, ik ga dus gewoon niet kijken. Mijn mening blijft het belangrijkst (yeahh right):
    - HP of Twilight? > HP
    - Tom Felton of Taylor Lautner > Tom Felton
    Als ze ruzie krijgen komt Voldie gewoon de boel laten ontploffen, opgelost :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Weetje, ik ga dus gewoon niet kijken. Mijn mening blijft het belangrijkst (yeahh right):
    - HP of Twilight? > HP
    - Tom Felton of Taylor Lautner > Tom Felton
    Als ze ruzie krijgen komt Voldie gewoon de boel laten ontploffen, opgelost :3

    Maar dan heb jij de man zonder neus gemist en ik niet, mwuhahaha. Het lijkt me geweldig als Emma en Daniël de award krijgen voor beste zoen en dat Robert en Kristen dan kwaad het podium op stormen, waarna Daniël keihard 'AVADA KEDAVRA!' schreeuwt. *fantasieeeeee...*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als Tom er is moet ik kijken. :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson