• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en slik moeilijk. 'Ik wil hier ook weg, geloof me. Zo graag.' ik bijt op mijn lip. 'Maar ik wil niet weer hetzelfde ondergaan. Ik ben nog niet zo erg toegetakeld, maar ik zou willen dat ze me brandmerkte. Liever die helse pijn dan her gevoel van...' Ik staar naar de grond en duw hem nog strakker tegen de muur en kijk hem recht aan. Ik wil iets zeggen maar de tranen wellen op. 'Ik wil terug naar London. Zo graag, maar...' Ik zwijg en kijk hem aan. 'Als dit nog lang door gaat word ik een wrak. Ik ben slap, ik heb geen lef zoals jouw. Ik wil gewoon niet die straffen. Ik wil net zien hoe ke een wrak word omdat je probeert te ontsnappen.' ik kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Ik ben de wrak passage al wel voorbij één keer is genoeg. Jullie worden gestraftom niet willen te ontsnappen, ze breken jullie. Je hoeft ook niet te zien hoe je een wrak word en dat lef is niet lef, ik ben agressief. Als je het mijn vraagt ik sla ze liever dood dan bewusteloos. Ik ben een vechter en ik blijf niet gewoon zitten hoor. Ik ben geen held, want ik ben ook bang."

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 17:26 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    Ik had de chocolade al half op, toen ik het voelde opkomen. Ik sloeg snel mijn hand voor mijn mond en liep zo snel als mijn benen me dragen konden naar het toilet. Ik liep het eerste hokje in en bereikte net op tijd de pot om alles weer uit te kotsen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nala is zwanger :Y)]

    Sam Jason Night
    Ik kijk Nala na en bedenk me dan dat ik haar achterna moet gaan. Zo snel als ik kan, en dat is niet zo snel, ga ik haar achterna. Ik zie nog net hoe ze naar de toilet gaat. Als ik eenmaal bij haar ben houd ik haar haar naar achteren zodat ze door kan kotsen. Ik wrijf zachtjes met mijn andere hand over haar rug. 'Gooi het er maar uit,' zeg ik zacht. Dat lopen van zojuist heeft er voor gezorgd dat ademhalen weer pijnlijker is geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en voordat ik het doorheb geef ik hem een klap in zijn gezicht. 'Snap het dan! Ik wik je geen wrak zien worden!' Ik duw hem nog feller tegen de muur en kijk hem aan. 'Luke je moet goed nadenken over een plan. Niet halsoverkop iets uit voeren. Een goed plan duurt weken, maanden. Niet een dag.' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Amy zo ver was ik wel, je hoeft me daarvoor niet te slaan. Zo makkelijk breken ze me niet. Kalm, adem in en uit. De muur is comfy trouwens. En nu terug naar het verblijf, daar kunnen we ook discusiëren en dat is minder gevaarlijk. En jij was het die bang was om betrapt te worden. Blijf zo woedend en je slaat met gemak ook zo'n bewaker neer. Kalm."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    Als alles eruit is, laat ik me zachtjes op de grond zakken. Ik trok mijn knieën op en zat letterlijk met mijn handen in het haar.
    "Bedankt." mompelde ik zacht tegen Sam.
    En ik voelde me zwak! Ik was echt een slappeling. Hoe moest ik dit allemaal doorstaan, als het al een onmogelijke zaak voor mij was om eten binnen te houden?
    Zwakkeling! Lozer! Nul!

    {smakelijk}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [De symptomen van een zwangerschap treden geen uur naderhand op XD
    Maar btw, heeft Amy gezien wat er met Leslie gebeurde?
    Oja, dat van Luuk klonk genious xD]

    Marcell/Man
    Leslie loopt naar de deur. Maar ze zal niet weg kunnen; ook deze is beveiligd. Zelfs buiten het slot om. "Waar wil je heen?" Zeg ik droog, zonder ook maar een vleugje emotie in mijn stem. Boos krijg je me niet snel in zo'n toestand. Maar zo te zien irriteerd Leslie zich dood. Pech voor haar. De cel of dit is haar keus


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Als alles eruit is, laat ik me zachtjes op de grond zakken. Ik trok mijn knieën op en zat letterlijk met mijn handen in het haar.
    "Bedankt." mompelde ik zacht tegen Sam.
    En ik voelde me zwak! Ik was echt een slappeling. Hoe moest ik dit allemaal doorstaan, als het al een onmogelijke zaak voor mij was om eten binnen te houden?
    Zwakkeling! Lozer! Nul!

    {smakelijk}
    [Arme Nala]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    [De symptomen van een zwangerschap treden geen uur naderhand op XD
    Maar btw, heeft Amy gezien wat er met Leslie gebeurde?
    Oja, dat van Luuk klonk genious xD]

    Marcell/Man
    Leslie loopt naar de deur. Maar ze zal niet weg kunnen; ook deze is beveiligd. Zelfs buiten het slot om. "Waar wil je heen?" Zeg ik droog, zonder ook maar een vleugje emotie in mijn stem. Boos krijg je me niet snel in zo'n toestand. Maar zo te zien irriteerd Leslie zich dood. Pech voor haar. De cel of dit is haar keus
    [Amy heeft geluk dat je hem niet makkelijk kwaad krijgt ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {Het is al meer dan een uur, al een dag of 2-3.
    En ik weet dat het dan nog steeds wat vroeg is, maar anders zou ik veel te lang moeten wachten.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en zucht. Ik laat hem los en loop met grote passen terug naar de slaapzaal. Ik ben echt geïrriteerd door zijn antwoorden. Ik laat me op mijn bed vallen en schreeuw in mijn kussen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Mission accomplished, ik had haar het gebroken gevoel kunnen laten vergeten. Ze was of zelfs is laaiend. Man ik ben irritant. Ik liep de slaapzaal binnen en ging zelfgenoegzaam op mijn bed zitten. Ze zou dat gevoel eens moeten behouden. Ze heeft heus wel zelfvertrouwen. Ik hoop dat ze er nu alleen over nadenkt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    'Het is niets,' zeg ik dan. Ik kijk naar haar en pak dan een beker en vul die met water vanuit de kraan. 'Hier, waarschijnlijk heb je een vieze smaak in je mond,' en ik reik haar het bekertje met water erin aan. Ik zak door mijn knieën naast haar, wat verschrikkelijk pijn doet maar dat maakt niet uit, tot ik op gelijke hoogte met haar ben. Ik eindig zittend op de grond. Wat gelukkig niet zo'n pijn doet. Ik strijk een pluk haar achter haar oor. 'Gaat het?'

    Leslie Day
    De deur zit op slot. Ik zit hier opgesloten. Het zenuwachtige gevoel neemt weer de overhand. Ik kan geen kant op. Ik word onrustig. Ik draai me om naar hem met een woedende blik. 'Laat me hieruit,' zeg ik boos. Ik zet een paar stappen in zijn richting tot mijn gezicht vlak voor die van hem is. 'of ik zorg er zelf voor dat ik eruit kom. Jouw keuze.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.