• Naja, ik ben bezig met mijn agenda, want mijn school begint maandag weer. En omdat ik een 1D fan ben wil ik daar ook iets in zetten van de jongens. Ik zoek gewoon plaatjes van Liam, Harry, Zayn, Niall, Harry en Louis apart. En dan ook waar ze echt leuk op staan. Ik kan niet echt een hele leuke vinden.

    Kunnen jullie hier wat leuke plaatjes van de jongens neer zetten. Vergeet niet: Ze moeten allemaal op een apart plaatje staan! c:

    x



    Edit: Ik zoek nog een hele leuke voor Zayn. Bedankt dudettes voor de anderen!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:35 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Awh serieus, niemand :c?


    Pretty is just a pretty word.

    Google afbeelding > (naam jongen) Weheartit/Tumblr


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Weheartit. Staat helemaal vol.


    Food.

    Weheartit:





    Tumblr:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik keek ook wel bij We Heart it maar ik kan dan geen leuk plaatje vinden waar ze alleen op staan. Oeh dankje voor die Louis.


    Pretty is just a pretty word.

    Weheartit:





    Tumblr:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Weheartit:





    Tumblr:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:15 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis




    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis




    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kijk eens aan, drie plaatjes van elke jongen van Tumblr en/of Weheartit.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Weheartit:


    †

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik keek ook wel bij We Heart it maar ik kan dan geen leuk plaatje vinden waar ze alleen op staan. Oeh dankje voor die Louis.

    Moet je ook alleen Louis Tomlinson invoeren en niet One Direction. En via google afbeeldingen gaat het nog sneller.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    †

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Moet je ook alleen Louis Tomlinson invoeren en niet One Direction. En via google afbeeldingen gaat het nog sneller.



    Deed ik ook. Naja niet via google.


    Pretty is just a pretty word.

    Kijk bij m'n stories: One Direction pictures (part 1,2,3)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.