• Ik zou het echt waarderen, aub

    je moet wel twitter hebben
    http://www.mtv.com/ontv/vma/2012/most-share-worthy-video/
    doe nu eeen keer iets voor hem inplaats van hem uitte schelden ofzo.

    Dirtypaws schreef:
    It's gonne be 1D for me.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    nee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het heeft geen zin om te stemmen aangezien er wordt gezegd dat de management van 1D, MTV betaald heeft zodat 1D wint.

    ALAYLM schreef:
    Het heeft geen zin om te stemmen aangezien er wordt gezegd dat de management van 1D, MTV betaald heeft zodat 1D wint.

    Waarom zou dat waar zijn ?
    En ALS dat zo zou zijn denk ik niet dat iemand het teweten zou komen, zo gaan het dan niet gewoon naar mensen op twitteren sturen zoals vele zeggen.

    Leer te aanvaarden dat je niet altijd elke award kan winnen want anders verdien je het niet om genomineert te worden.


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    (...)
    Waarom zou dat waar zijn ?
    En ALS dat zo zou zijn denk ik niet dat iemand het teweten zou komen, zo gaan het dan niet gewoon naar mensen op twitteren sturen zoals vele zeggen.

    Leer te aanvaarden dat je niet altijd elke award kan winnen want anders verdien je het niet om genomineert te worden.

    Ten eerste ik zei :' aangezien er wordt gezegd dat de management van 1D, MTV betaald heeft zodat 1D wint.
    Ik heb niet gezegd dat het zo is. En het boeit me totaal niet wie wint. Ik heb mijn eigen mening over dit hele vma'sshit gebeuren en die mag ik hebben.

    Volgens mij gaat het management MTV niet betalen, dat lijkt mij echt heel laag :'D. Maar ik stem voor niemand, dat hele gedoe kan mij niets schelen.

    ALAYLM schreef:
    (...)
    Ten eerste ik zei :' aangezien er wordt gezegd dat de management van 1D, MTV betaald heeft zodat 1D wint.
    Ik heb niet gezegd dat het zo is. En het boeit me totaal niet wie wint. Ik heb mijn eigen mening over dit hele vma'sshit gebeuren en die mag ik hebben.

    Tuurlijk! Ik wilde jou eigenlijk niet persoonlijk aanvallen sorry.
    Er zijn gewoonweg zoveel mensen die elkaar constant liggen zwart te maken en ik snap niet waarom iedereen persé een justin of 1d kant moet kiezen.
    nogmaals sorry!


    The soul needs autumn.

    Nee. Directioner.


    Take risks and conquer your fears.

    Nooit.


    Numbers.

    Neen, sorry.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Cherish schreef:
    (...)
    Tuurlijk! Ik wilde jou eigenlijk niet persoonlijk aanvallen sorry.
    Er zijn gewoonweg zoveel mensen die elkaar constant liggen zwart te maken en ik snap niet waarom iedereen persé een justin of 1d kant moet kiezen.
    nogmaals sorry!

    Haha geeft niet :') Ik snap het ook niet dus ik bemoei me er niet echt mee. Al vind ik het wel een beetje uit de hand lopen maar okay haha.

    Rizzo schreef:


    -

    Rizzo schreef:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom zou ik voor hem stemmen? Hij verdient die award niet want de fame is naar mijn idee iets naar zijn hoofd gestegen.. Hij gelooft zelfs dat One Direction MTV betaalt om te winnen.. Dus nee. Voor zo'n arrogant ventje ga ik niet stemmen


    What by Zeus' beard is going on????

    Waarom zou je op iemand moeten stemmen als je er en bloedhekel aan heb (niet dat ik dat heb, ik ben neutraal,maar toch)
    Mmm persoonlijk vind 1D beter (hoewel ik daar ook geen fan van ben)


    Can't control my second personality