• Ik zou het echt waarderen, aub

    je moet wel twitter hebben
    http://www.mtv.com/ontv/vma/2012/most-share-worthy-video/
    doe nu eeen keer iets voor hem inplaats van hem uitte schelden ofzo.

    RedEyebrows schreef:
    (...)
    waarom verdient hij dat ni?
    Hij is ook gewoon een jongen die zingt, en zijn droom waarmaakt
    hij heeft niks misdaan en als dat toch is, iedereen maakt fouten!

    Het heeft niks met fouten te maken. Ze wilt niet op hem stemmen omdat ze hem niet leuk vind. Punt.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    It's gonne be 1D for me.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    RedEyebrows schreef:
    (...)
    waarom verdient hij dat ni?
    Hij is ook gewoon een jongen die zingt, en zijn droom waarmaakt
    hij heeft niks misdaan en als dat toch is, iedereen maakt fouten!

    1) voel je niet meteen zo aangevallen
    2) Die award is nu niet echt één van de belangrijkste dus als hij niet wint is het geen ramp, ik ben er zeker van dat Bieber nog vele andere awards gaat winnen.
    3) Hij maakt zijn droom waar, net zoals alle andere genomineerden.
    4) Iedereen heeft zijn eigen muzieksmaak, als mensen nu eenmaal niet van een artist houden vind ik niet dat ze verplicht zijn om daar een reden voor te geven want 9/10 gaan de anderen daar toch niet mee akkoord.
    5) Toen de video uitkwam heb ik echt 8/10 beliebers horen zeggen dat ze hem stom vonden, dus waarom is het dan opeens belangrijk dat hij nu persé wint ?
    6) Ik ben geen fan van Bieber en ik vind persoonlijk One Direction's video nu ook niet één van de beste maar eigenlijk vind ik al de genomineerden maar weird.


    The soul needs autumn.


    None but ourselves can free our minds.

    Cherish schreef:
    (...)
    1) voel je niet meteen zo aangevallen
    2) Die award is nu niet echt één van de belangrijkste dus als hij niet wint is het geen ramp, ik ben er zeker van dat Bieber nog vele andere awards gaat winnen.
    3) Hij maakt zijn droom waar, net zoals alle andere genomineerden.
    4) Iedereen heeft zijn eigen muzieksmaak, als mensen nu eenmaal niet van een artist houden vind ik niet dat ze verplicht zijn om daar een reden voor te geven want 9/10 gaan de anderen daar toch niet mee akkoord.
    5) Toen de video uitkwam heb ik echt 8/10 beliebers horen zeggen dat ze hem stom vonden, dus waarom is het dan opeens belangrijk dat hij nu persé wint ?
    6) Ik ben geen fan van Bieber en ik vind persoonlijk One Direction's video nu ook niet één van de beste maar eigenlijk vind ik al de genomineerden maar weird.


    Dit. plus dat ik geen twitter heb. Dan zou ik eerder van 1D stemmen maar ik vind zowieso allebei niet geweldig

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 17:21 ]


    Miep

    Lol, als 1D die wint heeft JB nog 268383 awards so, dat gun ik die gasten wel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Austen schreef:
    (...)
    Ik stem voor wie ik wil stemmen. Persoonlijk vind ik dat Justin Bieber het niet verdient om te winnen, wel dan stem ik ook niet voor hem.

    Dit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    M0NSTERS schreef:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarom op iemand stemmen die ik niet mag?
    Nee, ik mag de manier niet waarop je het vraagt. Sorrie


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Audacity schreef:
    NEE 8D
    En daarbij heb ik geen twitter ^^


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    M0NSTERS schreef:

    Ik heb geen twitter, en al zou ik die hebben, dan zou ik nog niet op hem stemmen! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eh nee, als ik al zou stemmen, zou ik voor One Direction stemmen.

    doe nu eeen keer iets voor hem inplaats van hem uitte schelden ofzo.


    Hij heeft ook echt een heel slecht leven met geen een award. Sarcasm.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sorry, ik stem voor One Direction. Ik ben fan van Justin, maar One Direction gaat voor bij mij :)


    What by Zeus' beard is going on????