• Mij lijkt het leuk om met vrieden te kunnen chatten.

    gerry2003 schreef:
    Nou en ik ben 9 wat verwachten jullie een superman.


    We reageren toch alleen op je suggestie? x'D
    Hopelijk snap je nu waarom er geen chat functie is.


    i put the fun in funeral

    Ja, maar jullie katten me af.

    Hahah, funnehh.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Hahah, funnehh.

    Wat is daar grappig aan het klopt wel.

    Bemiddelaar schreef:
    Ga hier vriendjes zoeken.

    HAHAHAHHA.


    The odds are néver in our favor.

    guys doe gewoon even normaal. we snappen nu allemaal dat ze op msn kan chatten en je kan zelfs ebuddy of skype ofzo aanmaken. Ga niet helemaal stom doen. Het was een simpele vraag. Als je nix vriendelijks te zeggen heb, reageer gewoon niet en ga verder met waar je eerst mee bezig was...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    guys doe gewoon even normaal. we snappen nu allemaal dat ze op msn kan chatten en je kan zelfs ebuddy of skype ofzo aanmaken. Ga niet helemaal stom doen. Het was een simpele vraag. Als je nix vriendelijks te zeggen heb, reageer gewoon niet en ga verder met waar je eerst mee bezig was...

    Dank je je hebt gelijk.

    Bemiddelaar schreef:
    Ga hier vriendjes zoeken.

    Hahaha wat grappig, niet dus.

    gerry2003 schreef:
    (...)
    Hahaha wat grappig, niet dus.

    Rustig aan joh (:
    Ze katten je ook niet af, ze geven alleen maar hun mening. Ik zou er maar niet op leten(;
    Welkom op het forum trouwens (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    gerry2003 schreef:
    Ja, maar jullie katten me af.


    nee wij geven onze ongezouten mening. dit is quizlet en iedereen is eerlijk naar elkaar toe dus wen er maar vast aan. En als je er niet aan kan wennen dan wordt het tijd voor een andere site want wij gaan echt niet jou sparen omdat je pas 9 bent. We zoeken echt geen ruzie oke, we bedoelen het goed. Dus wees blij dat je deze fantastische site gevonden hebt! Je went er wel aan. Zoek het forum maar eens rond en kijk naar de meningen die dáár gegeven worden zou ik zeggen :Y)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 9:03 ]


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    nee wij geven onze ongezouten mening. dit is quizlet en iedereen is eerlijk naar elkaar toe dus wen er maar vast aan. En als je er niet aan kan wennen dan wordt het tijd voor een andere site want wij gaan echt niet jou sparen omdat je pas 9 bent. We zoeken echt geen ruzie oke, we bedoelen het goed. Dus wees blij dat je deze fantastische site gevonden hebt! Je went er wel aan. Zoek het forum maar eens rond en kijk naar de meningen die dáár gegeven worden zou ik zeggen :Y)

    sorry maar ik vind dat niet leuk en ik ben niet dom want ik zit in groep 6 en ik heb al werk van groep 7.

    gerry2003 schreef:
    (...)
    sorry maar ik vind dat niet leuk en ik ben niet dom want ik zit in groep 6 en ik heb al werk van groep 7.

    ze noemt je toch niet dom?


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    (...)
    Rustig aan jo
    Ze katten je ook niet af, ze geven alleen maar hun mening. Ik zou er maar niet op leten(;
    Welkom op het forum trouwens (:

    Dank je:)

    gerry2003 schreef:
    (...)
    Dank je:)

    graag gedaan(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."