• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Gloss Peter Elizabeth - demon: Alethiometer
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex Loghwood
    Ik stoot iets sneller en zet een zuigzoen ik haar nek. Ik pak haar benen en sla ze om mijn rug zodat ik nog dieper in haar kan.

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik hijg even en moet wennen aan de duizeligheid. 'Ja, alles is goed. Doe even niets stoms vandaag anders ben ik bang dat ik dood ben.' zucht ik. 'Die spreuk is eeuwig Adora. Alles wat jouw treft zal onrechtstreeks mij treffen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    Ik ga op een bankje op de parking zitten en kijk nerveus om me heen. Plots staat Olivia voor mijn neus. 'Zo, zei ik het niet boys? Ze mist me.' grijnst ze vals en 5 jongens komen uit de schaduwen. Allemaal zien ze er goed uit. 'Fuck je hen of zo?' mompel ik en ze pakt mijn haar vast en trekt eraan. 'Doet dat al pijn? Dit is nog maar het begin.' sist ze in mijn oor. Ik pak mijn mes vast en haal naar haar uit. Ik mis en ze slaat me in mijn gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ja, maar jij bent niet blind voor een week. Ik stap van het bed af en val. 'Sorry,' zeg ik als ik voel dat ik op Ty ben gevallen. 'Kun je me helpen?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik til haar op en samen gaan we op het bed liggen. 'Rustig maar. Ik ben je ogen, ik laat jouw niets overkomen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Dankje. Maar je bent niet slim hè. Waarom laat je jezelf pijn lijden als iemand mij pijn wilt doen?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Omdat ik het niet aan kan om jouw pijn te zien lijden. Ik krijg nu 3/4 van jouw pijn, jammer genoeg kan ik niet alles wegnemen.' leg ik uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Ik gil het bijna uit van genot maar ik kan me nog net in houden en duw hem inplaats daarvan naar beneden en begin hem te berijden.

    (nog meer akwardheid)

    Virgo Dules
    Na dat ik een beetje uit gemopperd was kijk ik zwijgend naar buiten met mijn gezicht nog steeds op onweer, en zie daar olivia. Ik grom even, wat doet dat kind hier? Ik kijk even verder en zie daar dan Elena staan met een paar jongens. Mijn ogen worden groot en met een ruk sta ik op om naar buiten te lopen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 17:21 ]


    On wednesdays we wear black

    Adora Witchsinner
    'Een geluk van een week niks zien. Als mij iets gebeurd hoef ik jou niet te zien lijden.' Ik glimlach even. 'Zie je het ook aan mijn ogen?'

    \Meestal zijn de ogen van blinden lichtgrijs/


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Alex Loghwood
    Ik kreun harder en leg mijn handen op haar heupen. Ik kus zachtjes haar borsten.

    Elena Yana Bennett
    'Kijk jongens, Elena is zo vriendelijk geweest om een mes mee te brengen.' grijnst Olivia vals 'Waar zal ik beginnen.' zegt nadenkend en kijkt me aan. 'Misschien je mooie gezichtje? Nee dat bewaar ik voor straks.' Ze haalt uit en haalt mijn schouder open. Ik slaak een klein gilletje tot iemand zijn handen voor mijn mond houd. 1 van de jongens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik knik maar besef dan dat ze het niet ziet. 'Ja, ze zijn licht grijs.' zeg ik zachtjes en streel haar arm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    En alweer de 2de keer vandaag voel ik hoe de woede me overneemt. Zonder dat Olivia het merkt pak ik 2 jongens beet en draai hun nekken om. Ik grijp nu Olivia beet en houd haar in de houdgreep. 'Als je haar niet laat gaan breek ik nu je nek of ik verbrand je leven, jij mag kiezen.'


    On wednesdays we wear black

    Francina Starks
    Ik voel hoe ik nog een keer kom, en kreun nog wat harder. Nadat ik was klaargekomen ga ik nog even door voor hem.
    Ik buig me voorover en glimlachend streel ik zijn gezicht.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk met grote ogen hen aan. Olivia lacht en steekt dan Virgo met haar vrije hand in zijn zij. Ik wil gillen maar de jongen zijn hand houd me tegen. Plots praat hij. 'Als jij haar niet los laat dan draai ik haar nek om.' zegt hij kalm tegen Virgo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexander Loghwood
    Ik voel de spanning in mijn ballen opbouwen en kom dan met een luide kreun klaar. Ik laat haar zachtjes van me afgaan en blijf haar vasthouden. Ik kus haar zachtjes. 'Je bent fantastisch.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Nou, fijn. Ik ben voor een week blind, zie niet wat ik doe en zie niet of ik mezelf pijn doe en jou er dus bij.' Ik zucht. 'Fuck the world.
    I used to rule the world, seas would rise when gave the word, now in the morning I sleep alone, sweep the streets I used to own. I used to role the dice, feel the fear in my enemy's eyes, listen as the crowd would sing, "Now the old king is dead! Long live the king!" One minute I held the key, next the walls were closed on me, and I discover that my castles stand, upon pillars of salt and pillars of sand. I hear Jerusalem bells are ringing, Roman Cavelry choirs are singing, be my mirror, my sword and shield, my missionaries in a foreign field. For some reason I can't explain, once you're gone there was never, never an honest word, but that was when I ruled the world.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen