• Jaja, zoveelste 1D RPG maar bij alle RPG's is al veel bezet dus ik dacht: laat ik er een maken!

Nou, gewoon het leven van de boys ;p

Rollen:

De jongens

Niall - xOneNiall
    Harry - MrsMushroom
    Zayn - Cionegreen
    Louis - Lamebrain
    Liam - Y0L0

De zusjes en broertjes van de jongens

- Neytiri Sydney Malik - MyDreamStory
    - Savannah Rose Tomlinson - Wonderwatch
    - Jalia Mikayla Payne - xMHoran
    - Aileen Megan Horan - IrishStar
    - Mary-Lynn Styles - lluvia
    - Brian Jaden Tomlinson - xOneNiall

De vriendinnen van de jongens

- Melody Serena Lockwood - Louis' vriendin - IrishStar
    - Zamyraia Sascha Montriago - Liam's vriendin - MyDreamStory
    - Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver - Harry's vriendin - Naomia
    - Sonny Mabel Puckerman - Zayn's vriendin - Lamebrain
    - Steffie, Stephanie Illiana Greenways - Niall's vriendin - Fidelius

Beste vrienden van de jongens

- Chay Roseline Montez - Wonderwatch
    - Ashton Daniël Greenways - Fidelius

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:51 ]

All those fairytails are full of shit - Maroon 5

Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

Ik kijk naar Harry. 'Is mijn schouder zo interresant?' vraag ik dan sarcastisch en loop van hem weg pak mijn tas met mijn spullen erin, kleren, verzorgingspullen, enz. Kijk nog een keer naar Harry en grijns speels. 'Kleuter.' grinnik ik dan zacht en loop dan naar de badkamer.

[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 23:15 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Harry styles

ik bleef haar negeren. Ze ging naar de badkamer en sloot de deur achter zich. Iik ging benden kijken waar mijn zusjes was. Die zat netjes aangekleed tv te kijken. Ik doorkruiste de woonkamer.
    "ieuw harry niet weer alleen een boxer eh." zeurde ze en ik grijnsde selfgenoegzaam.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

[Hello people ^^ Niall verveeld zich:Y)

[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 23:46 ]

Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

[Naomi is zich al aan het omkleden alleen Harry is gwn te lui...]

[Gnak. Gnak. Anders belt Niall Harry ff?]

Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

Als ik in de badkamer ben stap ik onder de douche naar een tijdje stap ik eronderuit en trek mijn kleren aan en een paar hakken en loop dan naar de spiegel waar ik mijn tanden poets en dan wat make-up op doe en dan mijn haren droog en krul en kijk dan nog eens in de spiegel en knik goedkeurend e ruim mijn spullen op, zet ze weer neer in de slaapkamer en loop dan naar de woonkamer waar Harry, zoals altijd, in zijn onderbroek op de bank zit en plof naast hem neer en ga tegen hem aanzitten.

[Zo, eindelijk! :Y)]

[Kan je doen, laar Niall Harry of Marilyn bellen....]

(yeah call me. Ik zal als ikmijn broertjes laptop heb gejat antwoorden)

Niall

Terwijl Zayn en Neytiri dingen zitten te doen of zo, pak ik mijn iphone en bel Harry.
    Hij zou ook nog komen maar waarschijnlijk ligt hij nog in bed of zo. Ik speel wel even zijn wekker.

[En neemt hij op? :Y)]

[Weet ik veel, dat moet Harry weten:Y)]

Harry Styles

Ik was ondertussen al opgehouden met Marilyn te negeren. Plots hoorde ik een bekend riedeltje dat aangaf dat ik werd gebelt.
    "Met Harry Styles," zei ik opgewekt.
    "Ga je nog opstaan en komen vandaag," zei Nialls stem door de telefoon.
    "Niall, ik ben al bijna een uur wakker. En heb je er bezwaar tegen dat mini Styles meekomt?" vroeg ik. Ik noemde Mary-Lynn altijd mini Styles als Marilyn aanwezig was. Kwestie van minder verwarring.
    "Oops, sorry," verontschuldigde niall zich.
    "Ben er over een uurtje," zei ik en hing op.

Ik grinnik en kijk naar Harry. 'Dan moet je je nu wel gaan aankleden.' zeg ik dan met een grijns. 'En gestopt met negeren.' vraag ik dan lachend. 'Want dan krijg je weer kusjes.' zeg ik dan en glimlach speels.

Niall

Zuchtend hang ik op. Ik plof op de sofa neer en pak de zak met chips weer. 'Stop!' roep ik als Neytiri langs tmf komt. Ik grijns als ik ons one thing hoor zingen en begin mee te zingen terwijl ik nog wat chips pak.

Harry Styles

"Jeej, maar hooggeërde Harry Styles gat nu eerst razendsnel douchen en zich aankleden. Maar ik ben een jongen dus geef me een halfuur max." zei ik.
    "En je tijd gaat nu in." zei Marilyn vrolijk. Ik spurtte de trap op en stormde de badkamer binnen. Ik draaide de kraan open, en terwijl het water warm werd, zocht ik al mijn kleren bij elkaar. Shirt, broek, schoenen. Ok, check heb alles.