• Survival of the Fittest
    Het jaar 3120, het jaar waarin de mensheid zichzelf voor goed van de aarde vervaagde… Dácht men.

    Rampen zoals hongersnood en tsunami’s waren niet meer het ergste wat men zich kon voorstellen. Oorlogen werden de gewoonste zaak van de wereld, overal ter wereld slachtten mensen elkaar af en lieten straten verlaten achter. Huizen kwamen leeg, winkels werden gesloten, mensen vluchtten… Maar uiteindelijk kon niet ontsnappen aan de verwoesting van de mens.

    Er was één ding dat iedereen was vergeten. In het jaar 3082 was er namelijk een doorbraak, het zou voortaan mogelijk zijn je in te laten vriezen. Het was te vergelijken met een kunstmatige coma van een aantal jaren, waarna je weer zou ontwaken alsof je enkel een paar uur had liggen slapen.
    Alleen stond niet iedereen te popelen om zich in te laten vriezen, het was de eerste keer dat het mogelijk was en de mensen wisten niet wat ze er van moesten denken. Was het wel veilig?

    Hier verzon de regering iets op. Op er voor te zorgen dat er mensen zouden komen die het wilden testen loonden ze een flinke som geld uit aan diegene die zich aanboden als ‘proefpersoon’. Verscheidene mensen meldden zich aan, ieder met zijn eigen reden. Het geld voor hun arme familie, het avontuur, omdat ze hun eigen leven zat waren.. Toch hadden ze één ding gemeen, al wisten ze dat niet voordat ze instapten en hun eigen, veilige, rustige en bijna saaie leventje voorgoed gedag zeiden.

    De lichamen werden bewaard in de grote stad New York City, het was toen groots, prachtig en vol leven, maar in 3120 was het totaal uitgestorven en deels verwoest. De omgeving om de stad was totaal weggevaagd waardoor de stad in de middle of nowehere gekomen was.
    Eén jaar nadat de gehele mensheid verwoest was werden de ingevroren mensen wakker en het enige wat ze hadden was een grote sporttas die ze voordat ze ingevroren werden zelf hadden mogen inpakken naar hun wensen.

    Het jaar 3121, het jaar waarin de ooit ingevroren mensen ontwaakten in een wereld die ze niet kennen met geen andere keus dan een manier te vinden om te overleven. Doen ze dit alleen, of zoeken ze bondgenoten? Bedriegen ze hun eigen vrienden om alles voor zichzelf te houden, of doen ze er geen moeite voor hun heblust naar al het kostbare dat nog over is te verbergen. Of nog erger, zullen ze de rest uitroeien, enkel om hun eigen hachje te redden?


    Verhaallijn in het kort.
    Het is het jaar 4033 en de mensen die ooit ingevroren waren zijn sinds een twee weken weer ontwaakt. Er zijn mensen die al gauw bondgenoten vonden en zo werden er twee groepen gevormd, ieder met een eigen leider. Deze twee groepen raakten al gauw verwikkelt in een strijd om leven en dood. Het voedsel is immers schaars, net zoals het drinken, en dat terwijl het gevaar continue op de loer ligt. Een aantal dieren blijken de verwoestingen te hebben overleefd, doordat ze bijvoorbeeld onder de grond leefden, en zijn langzaamaan gemuteerd tot wezens die nieuw zijn voor de ooit ingevroren mensen. Hoe redden ze zich hieruit?

    Meedoen.
    Je kan mee doen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (zeker min. 15) en bereidt zijn dit te doen.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn, dus niet 'het gaat over 4 vrienden die op vakantie gaan', maar een dieper verhaal.
    3) Liever geen Mary Sue's hebben in RPG's en die zelf ook niet spelen.
    4) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    5) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.

    Als je het eens bent met alle bovenstaande punten kun je het volgende lijstje invullen:

    Naam: Volledige namen, desnoods met bijnamen, graag.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Stukje verleden van desbetreffende persoon + reden waarom hij/zij zich liet invriezen.
    Heden: Ergens bij aangesloten? Als lid of leider? Is hij/zij alleen gebleven? Hoe zit het qua slaapplek, eten, wapens etc.

    Personages:
    Groep A – Chase
    Lexus; Chase Armedi - 22
    Iyatiku; Clyve Qwynn Lovell - 22
    SUMMERx; Luca Keegan Fanning - 21
    Cyberlord; Donovan Nickolas - 21

    Yuffie; Desirae Amelia Brown - 24
    General; Olivia Lanee Peterson - 26


    Groep X – Elisabeth
    Keegan; Elisabeth Romy Hirsch - 23
    Cocon; Roxanne (Roxy) Veronica Barlow – Lolita - 22
    Ebola; Natalya Krupin - 21

    Roden; Prescott Elias Whittemore - 24
    Aotearoa; Lucien Nicola Castellan - 19


    Loners:
    Endure; Alison Jade Skyler - 23
    Sid; Richard Hirsch - 25

    Nog niet ingedeelde mensen
    Goldenwing ? - ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, een onwaarschijnlijk ochtendhumeur, die vind ik mooi.
    Leuk trouwens dat er een broer en zus is.


    Aan niets denken is ook denken.

    kan ik nog meedoen? wil een leider jongen en een normaal meisje hebben ;d

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 13:09 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    SUMMERx schreef:
    kan ik nog meedoen? wil een leider jongen en een normaal meisje hebben ;d


    Ja, je kan nog steeds meedoen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Naam: Luca Keegan Fanning
    Bijnaam Keegan
    Leeftijd: 21 years
    Geslacht: Boy
    Innerlijk: Luca is niet een jongen die zijn hele hart tegen je begint uit te storten. Hij is best wel op zichzelf, maar niet dat hij asociaal is. Hij houdt gewoon af en toe ervan om even alleen te zijn. Verder is hij niet snel bang van iets. Hij is een echte doorzetter. Soms uit dit zich wel in zijn koppigheid. Als hij echt zeker is van iets, dan kan hij zo koppig zijn als een ezel. Hij is vooral geïnteresseerd in organisaties zoals de Chiro. Hierin is hij een leider van de allerkleinsten. Hij leert hun om kampen te bouwen en speelt spelletjes met hun. Kinderen zijn zijn grootste passie. Hij kan zich helemaal uitleven met hun. Luca heeft al vele hobbies uitgeprobeerd zoals boogschieten, skydiven, atlethiek, schilderen, fotografie,.. Hij is vooral sportief aangelegd. Luca is bij meisjes vooral verlegen, zeker als ze zijn type wel zijn. Hij is wel erg goed in plagen, so beware.



    Uiterlijk: Hij heeft een aardig lichte huid in de winter, maar na een paar weken vakantie heeft hij toch een mooi kleurtje. Hij is best onzeker over zijn lichaam, vooral over zijn gezicht. Hij vindt zijn neus reusachtig en hij haat het kuiltje in zijn kin. Hij is lichtjes gespierd zodat zijn sixpack net duidelijk is. Hij steekt eigenlijk nooit tijd in zijn uiterlijk. Zijn haar zit altijd wat in de war, alsof hij net uit bed komt. Hij heeft een tattoo op zijn linkerheupbeen. "901 Free at last." Deze tattoo heeft een speciale betekenis voor hem, en doet hem denken aan alle slechte dingen die hij heeft meegemaakt. Hij heeft er nog nooit met iemand over gepraat.
    Geschiedenis: Hij heeft veel dingen meegemaakt waar hij niet bepaald trots op is. Hetgene waar hij het meest mee wakker lag, was dat hij verdacht werd van moord. De moord op een meisje van 17. Mensen die hem kennen weten wel dat hij helemaal geen moordenaar is, maar er waren bewijzen. Ofja, valse bewijzen. Hij werd er namelijk ingeluisd door waarschijnlijk iemand die het op zijn ouders gemunt had. Zijn ouders waren bekende celebs mét vijanden. En die vijanden verlaagden hun niveau door het te mikken op de zoon van deze celebs. Luca heeft nooit geweten wie het was die hem zo graag in de gevangenis wou zien zitten. Hij zorgde er gewoon voor dat zijn ouders geen last meer van hem zouden hebben en dat hij van de aardbodem zou verdwijnen. Zelfmoord? Neen, zo laf was hij niet. Hij liet zich invriezen. Stiekem vond hij het altijd wel een cool idee, dus waarschijnlijk deed hij het ook een beetje voor de kick.
    Heden: Luca loopt een tijdje alleen rond, niet erg bekend in de vreemde stad. Hijzelf woonde in Los Angeles, maar 1 keer per week ging hij wel met vrienden naar New York. Zijn instincten beginnen het na een tijdje over te nemen, en algauw is hij een echte avonturier. Hij is goed in zich te oriënteren als de straten na een tijdje weer herkenbaar woorden, maar ook in overleven. Dat had hij nog kunnen meenemen uit zijn vorige leven. Zijn innovatieve manier om slaapplaats, voedsel en levensmiddelen te vinden. Als bescherming gebruikt hij voornamelijk zijn vuisten, maar onderweg vindt hij ook nog een scherp keukenmes dat hij aardig kan hanteren.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:18 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    X

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:19 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Je moet bij je rol zetten of je leider B of leider Y wil zijn. Kijk voor uitleg naar de beginpost op de eerste pagina.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Je moet bij je rol zetten of je leider B of leider Y wil zijn. Kijk voor uitleg naar de beginpost op de eerste pagina.

    dankje, dan denk ik dat ik toch maar niet mee ga doen om leider te worden anders zou ik iemand zijn leidersrol kunnen afpakken en dat hoeft voor mij niet ;p


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Roden is Whittemore


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    TOBY AHAHA, COOL D:
    Jongens, ik ga even iedereen in het lijstje zetten.
    Lexus & Keegan, jullie hebben leiderrol, aangezien er niemand anders was (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jippie ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Endure schreef:
    TOBY AHAHA, COOL D:
    Jongens, ik ga even iedereen in het lijstje zetten.
    Lexus & Keegan, jullie hebben leiderrol, aangezien er niemand anders was (:

    is dat van toby nu goed of slecht :')?


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ik ga potentiële slachtoffers voor mijn team uitzoeken! Muhahaha x evil laugh x
    Nee hoor, mijn team wordt heel leuk mensen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Ik ga potentiële slachtoffers voor mijn team uitzoeken! Muhahaha x evil laugh x
    Nee hoor, mijn team wordt heel leuk mensen.


    Oh Yeah! ik zit bij jou in het team :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    (SUMMERx > Moustachex


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Yuffie schreef:
    (...)

    Oh Yeah! ik zit bij jou in het team :Y)


    Yep, welcome to the team.


    Aan niets denken is ook denken.