• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?



    Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Translucent schreef:
    Een vriendin van mijn zus heel stoer; Ik zit al in seizoen 4. Kan dat überhaupt?
    Iemand anders zei dat hier ook eens. Kan volgens mij niet, want de rest is nog niet uitgezonden laat staan opgenomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Translucent schreef:
    (...)
    De PLL marathon or...? Want op Ashley Benson haar fb staat "The finale is just hours away"
    Ze draaien heel de dag PLL


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Iemand anders zei dat hier ook eens. Kan volgens mij niet, want de rest is nog niet uitgezonden laat staan opgenomen.

    Ja, dacht ik dus ook al. En nu lees ik dit, dus geloof ik het al zeker niet.

    Translucent schreef:
    (...)
    Ja, dacht ik dus ook al. En nu lees ik dit, dus geloof ik het al zeker niet.
    Dat is van het vorig seizoen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat is van het vorig seizoen.

    Jaa, ze hebben het ook over seizoen 2, maar er staat ook dat er nog geen seizoan 4 is dus?
    anyway;: ik geloof niet echt dat er al een 4e seizoen is

    Translucent schreef:
    (...)
    Jaa, ze hebben het ook over seizoen 2, maar er staat ook dat er nog geen seizoan 4 is dus?
    anyway;: ik geloof niet echt dat er al een 4e seizoen is


    Volgens mij zijn ze nog season 3 aan het filmen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    SPOLIER




    Dat meisje zei ook net dat Noel diegene is die vanavond wordt bekend gemaakt? Dat zou ik nu niet bepaald schokkend vinden...

    Translucent schreef:
    SPOLIER




    Dat meisje zei ook net dat Noel diegene is die vanavond wordt bekend gemaakt? Dat zou ik nu niet bepaald schokkend vinden...
    Denk het niet, want hij staat niet op die lijst.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stel je voor dat het Byron is :Y)

    Translucent schreef:
    Stel je voor dat het Byron is :Y)


    I can't imagine that.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Om 2u kunnen wij het volgen. Pff 5u30 wachten is best wel heel lang.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Om 2u kunnen wij het volgen. Pff 5u30 wachten is best wel heel lang.

    Nu is het nog maar 5uur en 10 min :Y)

    Cool, ik weet alles al omdat fucking tumblr volstaat met alles wat in de aflevering gebeurt is. leuk -not amused-

    I'm pissed.
    I really am.
    Eerst moest ik wenen toen ik erachter kwam wie het was, maar nu is het gewoon onacceptabel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wtf. Waarom Toby? :C


    Normal girl at day, Catwoman at night.