• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?



    Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Translucent schreef:
    Wat ik ook denk is dat Caleb wist dat er iets ging gebeuren. Hij deed zo raar en in die auto zei hij ook van "Hanna, I love you" precies op zo'n toon van; dit is mogelijk de laatste keer dat ik je ooit nog hoor/zie.
    Of ik zie gewoon spoken :Y)


    Idd, dat vond ik ook.
    Net zoals hoe Toby keek bij die laatste knuffel.
    Ik kan niet wachten op het volgende deel. De promo's zien er al spannend uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pyromancer schreef:
    (...)We weten niet hoe hij precies is neergeschoten. Was het langs achter. Of langs voor? Het feit dat we het niet zagen, kan een hint naar Emily zijn. Ook is ze er de laatste tijd vaak niet bij als de andere dames iets ontdekken. En net zoals Spencer zij, je eigen drogeren is een goeie manier om je niet als verdachte te maken.
    Maar toch denk ik niet dat zij het is.

    Maar we weten wél dat hij een schotwonde in zijn buik had.
    anyway; ik ben wel benieuwd naar de Halloween aflevering (cat)

    Translucent schreef:
    (...)
    Maar we weten wél dat hij een schotwonde in zijn buik had.
    anyway; ik ben wel benieuwd naar de Halloween aflevering (cat)
    Ik ging iets zeggen, maar dat klopt niet. Nou als het echt in zijn buik is geschoten dan is het logisch dat A) Emily het deed of B) Nate het geweer pakte en Caleb hem omdraaide als reflex ... al zag hij er wel redelijk dood uit om onopgemerkt een pistool te nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik ging iets zeggen, maar dat klopt niet. Nou als het echt in zijn buik is geschoten dan is het logisch dat A) Emily het deed of B) Nate het geweer pakte en Caleb hem omdraaide als reflex ... al zag hij er wel redelijk dood uit om onopgemerkt een pistool te nemen.


    Wat ik daarnet zei:

    Ik denk dat, terwijl ze aan het knuffelen waren, A stiekem de vuurtoren is binnengeglipt, en het wapen lag voor het rapen..
    Misschien dat in 3b de meisjes wel aan Caleb vragen of hij iemand gezien heeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol ik denk dat Paige er misschien iets mee te maken heeft.


    Olive

    Het is geloof ik door een van de schrijvers vastgesteld dat Nate Caleb heeft geschoten. Blijkbaar was hij toch nog niet helemaal dood.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nee, Nate was echt wel dood hoor :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Net gekeken, woooow, verbaasd D:
    Maar.. Eén ding snap ik niet.. Zagen we in de sneak peek Aria niet met Wesley/Ezra..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wesley zat niet in deze aflevering, maar er was toch dat deel met Maggie?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Wesley zat niet in deze aflevering, maar er was toch dat deel met Maggie?


    Huh nee.. dat Aria hem omhoog trok aan een touw...


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat heb ik precies gemist .__.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol,toen ik het boek las,had ik me Ezra totaal anders voorgesteld. Veel knapper. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    De webisodes vallen me vies tegen.. D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    De webisodes vallen me vies tegen.. D:


    Welke? .__.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    (...)

    Welke? .__.


    Stomme prutfilmpjes van 1 minuut, er komen er 8 en dan begint de gewone serie weer. Dus over 2 maanden kunnen we weer genieten van PLL.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.