• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?



    Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vanaf de 2 minuten mensen! SPOIIIIILER


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Das Aria toch? Zij kan het nooit zijn, en volgens mij was het Ezra die daar hing? Er staat iets op zijn shirt dat ik niet kan lezen..
    maar Aria kijkt er wel heel rustig bij, zeg maar niet halfjankend, mar toch denk ik dat ze geen A is of iets dergelijks.. Aangezien zij vaak het kalmst blijft.

    Er stond volgens mij 'Evil' of zoiets op de trui en das inderdaad Aria, daarom begin ik nu ook te twijfelen. Misschien moest zij dit doen van de échte A ofzo, ik weet het niet maar ik denk niet dat ze dit zomaar op YT gaan zwieren als zij de echte A, of member van A-tem was.

    Endure schreef:
    Vanaf de 2 minuten mensen! SPOIIIIILER


    Ja, maar het rare is dat ik tussen de cast op IMDB geen Katherine vind ?

    Translucent schreef:
    (...)
    Er stond volgens mij 'Evil' of zoiets op de trui en das inderdaad Aria, daarom begin ik nu ook te twijfelen. Misschien moest zij dit doen van de échte A ofzo, ik weet het niet maar ik denk niet dat ze dit zomaar op YT gaan zwieren als zij de echte A, of member van A-tem was.
    Ik denk toch dat ze er iets mee te maken heeft, maar zij zal vanavond niet onthuld worden. Ik vind het anders wel verdacht dat zij nog nooit iets ernstigs heeft tegengekomen en dat ze verkleed was als the black swan op het bal. Maar ze komt natuurlijk ook dingen tegen, dus dat maakt haar dan weer minder verdacht. Maja als je op alles begint te letten, zou iedereen het kunnen zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Endure schreef:
    Vanaf de 2 minuten mensen! SPOIIIIILER


    dat is geloof ik gewoon allebei de zangeressen hun naam. Dit liedje was ook geschreven voor pll uitkwam, het is daarna pas als theme tune gekozen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Translucent schreef:
    (...)
    Ja, maar het rare is dat ik tussen de cast op IMDB geen Katherine vind ?


    Omdat het een huge spoiler zou zijn (:
    NIET DIE NAAM GAAN GOOGLEN. Dan verpest je een boel voor jezelf.
    Ik had het per ongeluk wel gedaan >_> Alleen ik kan meestal goed tegen spoilers, ook al weet ik het einde, dan kan ik nog gewoon kijken. Nieuwsgierig hoe het tot dat einde gaat komen enzo

    Wacht, ik had gewoon op verkeerde links zitten drukken toen ik katherine zocht, haha, de pierce zusjes blijken alison en katherine te heten :Y)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet maar één ding zeker; Ik ga waarschijnlijk serieus verschieten als ik zie wie het is vanavond :Y)

    Is dat niet Ezra's broertje Wesley die daar aan dat touw hangt?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik moet morgen naar A'dam, maar ik ga het gewoon echt om vijf uur kijken.
    Anyways, ik hoop dat 'ie echt geweldig en onverwacht word.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Pookiebear schreef:
    (...)
    dat is geloof ik gewoon allebei de zangeressen hun naam. Dit liedje was ook geschreven voor pll uitkwam, het is daarna pas als theme tune gekozen.

    Ja, haha inderdaad de zangeressen noemen gewoon zo :Y)

    Bd schreef:
    Ik moet morgen naar A'dam, maar ik ga het gewoon echt om vijf uur kijken.
    Anyways, ik hoop dat 'ie echt geweldig en onverwacht word.


    Je bent niet de enigste haha, ik kan echt niet wachten, als ik wakker wordt morgen druk ik meteen de PC aan, alleen moet ik om half 11 bij de kapper zijn... Of ik zet me wekker speciaal voor PLL. D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    oooh I'm so excited!!!
    En ik vind Ezra of Aria verdacht en Paige heeft misschien iets te maken met de dood van Maya, maar is niet A denk ik.

    Ik kan trouwens ook pas morgenavond kijken denk ik :(

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:22 ]


    As travars

    Posey schreef:
    (...)

    Je bent niet de enigste haha, ik kan echt niet wachten, als ik wakker wordt morgen druk ik meteen de PC aan, alleen moet ik om half 11 bij de kapper zijn... Of ik zet me wekker speciaal voor PLL. D:


    Ik blijf tot 5 uur wakker.

    Ik wil het echt zien en ik offer mijn slaap wel op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Posey schreef:
    (...)

    Je bent niet de enigste haha, ik kan echt niet wachten, als ik wakker wordt morgen druk ik meteen de PC aan, alleen moet ik om half 11 bij de kapper zijn... Of ik zet me wekker speciaal voor PLL. D:

    Haha, ik heb het voordeel dat ik gewoon enorm slecht slaap en die aflevering gewoon vannacht al ga zien :Y)

    Heeft iemand de boeken gelezen? Ze lijken me erg goed D:
    En ik net weer een huge spoiler gelezen toen ik naar de boeken zocht -zucht- Het is wel erg goed, dus stiekem hoop ik wel dat de serie ook zo gaat, maar aan de andere kant weet het ik dan al :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.