• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?

Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Pyromancer schreef:
    (...)Ze hoeven niet meteen dood te zijn. Caleb zijn moeder is ook niet dood, maar wel van de weg gereden. Het kan evengoed Lucas zijn, want Hanna trekt ook nog steeds voor hem aan. Naja we zien wel. Ik ben in ieder geval benieuwd.

Er was volgens mij ook op één van de foto's een bodybag te zien.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Bd schreef:
    (...)

Er was volgens mij ook op één van de foto's een bodybag te zien.

Over welke foto's gaat het eigenlijk? Want ik zie overal "op die foto zie je dat" en "dat was op die foto te zien", maar ik heb geen foto's gezien?

Voor de mensen die Tumblr hebben ... Of het hier willen doen.

Translucent schreef:
    (...)
    Over welke foto's gaat het eigenlijk? Want ik zie overal "op die foto zie je dat" en "dat was op die foto te zien", maar ik heb geen foto's gezien?

Promopictures.

Translucent schreef:
    (...)
    Of facebook stond deze foto.

Pyromancer schreef:
    (...)Of facebook stond deze foto.

Oh die ja die heb ik gezien.

Ugh ik twijfel echt tussen 3 mensen op die foto.

Er is zo'n poll waarop je kan stemmen wie A is; 44% gaat naar Paige. Ik geloof echt niet dat Paige A is, dat zou niet "schokkend" genoeg zijn voor ons.

Pyromancer schreef:
    Ugh ik twijfel echt tussen 3 mensen op die foto.

Ezra is zo verdacht, want die episode met als eindstukje twee A's en die jaren 70 muziek maakt hem verdacht, aangezien Supertramp een rockband uit de jaren 70 is.
    Maar het is zo obvious als hij A is.

Ik had op internet een spoiler gelezen, volgens mij van de boeken, en vermoed dat de serie ook zo zal gaan.. Dan is het ziek goed en onverwachts D:
    En anders; Ik weet het niet, écht niet. Al denk ik wel dat Ashley iets gaat overkomen waar Emily mee te maken heeft :Y)

En ik zit af te tellen, yeah =D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Bd schreef:
    (...)

Ezra is zo verdacht, want die episode met als eindstukje twee A's en die jaren 70 muziek maakt hem verdacht, aangezien Supertramp een rockband uit de jaren 70 is.
    Maar het is zo obvious als hij A is.
    Hah vond ik ook en het lag zo voor de hand dat die ene een man was. Ik heb gegoogled omdat hij eerder die episode over een oude band bezig was. En die ene episode toen hoe behoorlijk loog en met de geld vond ik ook maar raar. Volgens mij was dat Jason zijn geld.

Alethiometer schreef:
    Ik weet wie de tweede A is, want ik heb de boeken gelezen. Het is iemand die jullie nóóit zouden verwachten c:

Ik heb die spoiler dus gelezen! Het was zo goed, maar ik heb gehoord dat de serie heeeel anders verloopt? Maar anders is het zó gaaf :A
    Zijn de boeken trouwens leuk?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Trouwens, A wordt niet onthuld, maar iemand van het A-team! Belangrijk verschil mensen!

Pyromancer schreef:
    (...)Hah vond ik ook en het lag zo voor de hand dat die ene een man was. Ik heb gegoogled omdat hij eerder die episode over een oude band bezig was. En die ene episode toen hoe behoorlijk loog en met de geld vond ik ook maar raar. Volgens mij was dat Jason zijn geld.

Misschien is Lucas wel A, dat zou onverwacht zijn.

Translucent schreef:
    Er is zo'n poll waarop je kan stemmen wie A is; 44% gaat naar Paige. Ik geloof echt niet dat Paige A is, dat zou niet "schokkend" genoeg zijn voor ons.
    Die heeft iets gedaan en heeft volgens mij iets met die moorden te maken, maar is volgens mij geen A. Ik heb zo enkele vermoedens, maar die gaan er volgens mij vandaag niet uitkomen.