• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik douch me en was mijn haren. Met een handdoek rond mijn middel loop ik mijn kamer weer in om kleren te pakken. Ik zie Leslie slapen en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sarah Dillens
    'Ze gaan me zo leuk vinden.' zing ik zachtjes en grinnik. 'Leraren eerst.' beslis ik maar kijk hem dan aan. 'Moeten we daarvoor dan niet naar de les? Hm, leraren pesten maar even uitstellen dan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Kijk, jij bent ook al een duivelse heks' Zeg ik grijnzend, 'Hmm.. Mischien lopen er een paar door de gangen of iets dergelijks' Opper ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik weet niet precies waar ik ben in mijn droom. Het voelt vertrouwd, maar alsof er iets niet klopt. Alsof er iets anders is. Ik kijk op. Ik ben in een kamer, een slaapkamer. Dan herken ik het pas. Nick's slaapkamer. In eerste instantie ben ik verward, hier ben ik al heel lang niet meer geweest. Ik ben alleen. Dan gaat de deur open en tot mijn verbazing stapt Jake naar binnen, en niet Nick. Hij komt met een glimlach op me afgelopen en ik glimlach naar hem terug. Dan zie ik de blik in zijn ogen. Pure lust. Ik kijk hem aan en hij komt naast me zitten. Hij likt langs zijn lippen. 'Nee,' zeg ik zacht. Maar hij begint al. Hetzelfde als vanmiddag. En dit keer stopt hij niet. Alles wat ik zeg word gesmoord door zijn lippen. Ik probeer hem van me af te duwen, maar dat lukt me niet. Hij is en blijft te sterk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Leeft Nick eigelijk nog? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hm... HOEZO? XD

    Ja, hij leeft nog.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Denk jij wat ik denk? *Evil laugh*}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Oeh, kom op dan.' lach ik en pak zijn pols vast om hem mee naar de gangen te slepen.

    Jake Sadler
    Ik zie Leslie woelen en begin tegen haar te praten maar als dat niet helpt begin ik haar wakker te schudden. 'Het is een nachtmerrie Les, enkel een nachtmerrie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Daar' Wijs ik naar een leraar die net de gang op loopt met een simpel handgebaar vallen 3 schilderijen naast hem op de grond en kijkt hij geschrokken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik zie hem naar de schilderijen kijken en laat ze zweven voor zijn ogen. Ik prevel wat woorden en de schilderen beginnen tegen hem te praten. De leerkracht laat geschrokken zijn boeken vallen en strompelt naar achteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet even eten. Ciaaoooo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    Grijnzend laat ik de boeken die hij heeft laten vallen zo hard mogelijk naar hem toe schieten waardoor hij alleen nog maar harden achteruit probeert te lopen 'Dit is veel leuker dan lessen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Daar heb je gelijk in.' lach ik en kijk hoe hij gillend wegrent. Ik zorg ervoor dat de schilderijen terug op zijn plek hangen en de boeken op de grond liggen alsof ze niet meer weggeweest zijn na dat hij ze liet vallen. 'Zo... nu verklaren ze hem voor gek, denk ik.' en grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'En hij ons als heksen en tovenaars' Zeg ik grijnzend, 'En nu is de fun weer weg.. Laten we nog een zoeken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Oke.' grijns ik en pak zijn hand weer vast. Welke kant. We lopen een paar gangen verder waar er een vrouwelijke leerkracht loopt. 'Found one.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'