• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Khione
    -Ivy Lotus Xena~ Isuzu/Cocon
    -Destina Valencia de la Bourse~ Sirens
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Khione
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Corallo
    –Evan Ferry Duncason ~ Amicis


    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Khione
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Corallo
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Amicis
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Sirens
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Sirens


    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Het is nu de volgende ochtend. De meeste zijn al wakker en gaan ontbijten

    © Stiles en Cloudbreaker[/b]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 22:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina Valencia de la Bourse.

    "Ik vroeg of je klaar was zodat ik kon douchen, maar ik zie dat je klaar bent" Hij glimlacht even. "Ben zo terug" hij pakt wat uit zijn koffer en loopt naar de badkamer. Ik droogde mijn haar en vlocht die in een zijwaartse vlecht die lang over mijn schouder hing.
    Ik deed mijn make up, wat gewoon uit een beetje mascara en oogpotlood bestond. Mijn lippen gaf ik een licht glansje en ik glimlachte tevreden. 'Zie zo.' zei ik zachtjes in mezelf. Ik pakte mijn telefoon erbij en beet op mijn lip toen ik gemiste oproepen zag van 'Mom and Dad.'
    Ik stuurde ze een smsje, het ging goed blablabla. Ik verstuurde het en trok gewoon een donkerrood blousje aan en had mijn zwarte vans aan mijn voeten. Ik glimlachte even toen ik in de spiegel keek. Lichte spijkbroek, donkerrode blouse en mijn zwarte vans.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire "Zo" Welling
    'Lieve Zoë, je weet dat ik géén acht meer ben en dat ik géén oppas nodig heb eh? Hij doet wat hij wil.' zegt Michaël en hij lacht zachtjes. 'Dat maakt me niet uit,' zeg ik. 'Toen moest ik voor je zorgen als je moeder er niet was en dat doe ik nu ook, dus als je valt zal ik een kusje op je voorhoofd drukken en een Bert en Erniepleister op de wond plakken,' voeg ik er grijnzend aan toe. 'Bij hun zitten is goed, ik zal vragen vroeg of laat wel krijgen dus maakt het niks uit'. Ik knik en loop voor Michaël uit naar mijn vrienden. 'Dit is Michaël,' zeg ik terwijl ik ga zitten. 'Michaël, dit zijn de drukke Evan, de lieve Ivy en Lauren met de kater ken je al,' stel ik ze voor. 'En voordat jullie gaan vragen over er iets gebeurd is,' vervolg ik met mijn blik op Evan, Ivy en Lauren gericht. 'Er is niks gebeurd tussen Michaël en mij'. Ik werp een blik op Ivy dat ik het haar later wel vertel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz
    'Dat maakt me niet uit, toen moest ik voor je zorgen als je moeder er niet was en dat doe ik nu ook, dus als je valt zal ik een kusje op je voorhoofd drukken en een Bert en Erniepleister op de wond plakken,' Voegt ze er grijnzend aantoe. 'Hey, dat was één keer want de andere keren moesten we voor jou zorgen kleine.' zei ik toen met een kleine grijns.
    We hadden een keer Zoë wijsgemaakt dat als ze haar poppen weg zou gooien ze er meer terug zou krijgen.
    'Michaël, dit zijn de drukke Evan, de lieve Ivy en Lauren met de kater ken je al, en voordat jullie gaan vragen over er iets gebeurd is,' vervolgt ze met haar blik op Evan, Ivy en Lauren gericht. 'Er is niks gebeurd tussen Michaël en mij'. Ze werpt nog een blik op Ivy en knik. 'Hey.' zei ik toen en gaf een scheef lachje. Zo en ik gingen ergens zitten en ik keek haar even aan. 'Ik ben Michaël dus.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Puh, nog steeds geen inspi voor Sev zeker ;3]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Puh, nog steeds geen inspi voor Sev zeker ;3]


    (I'm sorry darling maar ik voel me nu echt beroerd, morgen krijg je een reactie van Sev en van Casey)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    Doordat het raam openstaat, bewegen de gordijnen door de wind. Iedere keer komt er een zonnestraal naar binnen, die op mij schijnt. Vermoeid open in mijn ogen. Wat heb ik gisteravond allemaal uitgespookt? Een aantal dingen komen boven, een pub, Pippa en haar vrienden..
    Ik rol om en sla mijn benen over de rand van het bed. Mijn hoofd bonkt. In ieder geval heb ik behoorlijk wat gedronken.
    Vervolgens sta ik op en waggel ik richting de badkamer. Ik besluit een ijskoude douche te nemen om wakker te worden.

    Na de verfrissende douche, droog ik mijn getinte lichaam af, trek een gekleurde boxer aan en loop terug naar de slaapkamer. Uit de grote reistas die naast het bed staat, haal ik een zwarte korte broek en een grijs t-shirt met simpele print. Ik trek alles aan en loop terug naar de badkamer om mijn haar te doen. Ik smeer er een kwak gel in en vervolgens zet ik een blauw met groene pet op mijn hoofd.
    Nadat mijn uiterlijk bijna perfect is, graai ik mijn telefoon van het nachtkastje en check mijn inbox. Niks.
    Vervolgens scroll ik door mijn contactenlijst heen en klik 'Pippa' aan. Ik schrijf ik een berichtje;
    "Goedemorgen Pippa. Lekker geslapen? Zin om af te spreken?"
    Ik klik op verzenden en laat me op het bed vallen. Het liefste wil ik nog even blijven liggen, maar mijn maag begint te rommelen.
    Ik sta op, loop naar de kamerdeur, open deze, stap over de drempel, sluit de deur achter me met de sleutel, loop de trap af richting de eetzaal en wandel daar vrolijk naar binnen.
    "Goedemorgen iedereen!" roep ik met een grijns.

    Sevastian
    Ik kijk even op mijn horloge en zie dat ik vijf minuten te vroeg ben, maar ach. Beter vijf minuten te vroeg dan vijf minuten te laat, dat tweede zou niet echt een goede indruk maken. In de minuten dat ik op Natasha wacht dood ik de tijd met het spelen van Angry Birds. 'Goedemorgen,' hoor ik een stem zeggen als ik net een moeilijk level heb gehaald. Ik kijk op van mijn mobiel en glimlach als ik zie dat het Natasha is. Snel sluit ik het spel af en stop ik mijn mobiel weer terug in mijn broekzak. 'Hee,' begroet ik haar. Als mijn blik op haar schoenen valt grinnik ik even. 'Wat goed van je dat je geen hakken aan hebt gedaan,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Demi1309>Coockies]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Sorry dat ik nu pas reageer, ik voelde me helemaal niet goed en ben nu nog steeds ook fucking moe.)

    Ivy Lotus Xena.
    Evan kijkt om zich heen, misschien verveelt hij zich nu wel gewoon. Ik vraag me dan ook serieus af waar de andere van het vriendengroepje zijn, zoals Calvin, Destiny en Vienna. Calvin en Vienna zouden een gesprek of iets hebben, wist ik, maar waarom bleef Destiny dan zo lang weg? Ik ga me er niet mee bemoeien ook, alleen als iemand me voor raad nodig heeft, meer niet.
    “Hoe laat zouden we die wandeling door Londen gaan maken?” vraagt Evan opeens, waardoor hij mijn gedachten onderbreekt en ik het broodje die ik halverwege richting mijn mond deed, weer op het bordje neer legde. Hij begint zacht met zijn vork tegen het bord aan te tikken en vermakelijk trek ik mijn wenkbrauw op. Kort kijk ik naar Lauren, maar dan terug richting Evan. “We kunnen altijd nog in twee groepen gaan, dan hoeft de ene helft niet lang op de andere te wachten en andersom is het ook beter.” Ik haalde mijn schouders op en at mijn broodje op, waarna de sinaasappelsap volgde. “Maar het is ook de rest hun keuze, het was enkel een idee.”
    Wanneer ik in mijn ooghoeken opeens Zoë aan zie lopen, kijk ik gelijk naar haar met een vragende blik. De jongen van gisteravond was er ook bij en nu veranderde het in een verwarde. “Dit is Michaël,” zegt ze terwijl ze gaat zitten en ik trek vermakelijk mijn beide wenkbrauwen op met een klein grijnsje. “Michäel, dit zijn de drukke Evan, de lieve Ivy en Lauren met de kater ken je al,” stel ik ze voor. “En voordat jullie gaan vragen over of er iets gebeurd is,” vervolgt ze met haar blik op ons alle gericht. “Er is niets gebeurd tussen Michaël en mij.” Ik knik en gniffel even toen ze met een bepaalde blik naar mij keek die ik maar al te goed kende, ik kreeg het nog wel te weten.
    “Hey.” Zei de jongen met een scheef lachje, waarna hij naast Zoë ging zitten. “Ik ben Michaël dus.” Ik knik mijn hoofd glimlachend terwijl ik mijn vingers in elkaar verstrengel. “Ik ken je van gisteravond, inderdaad,” Ik onderdruk een gaap en kijk hem dan weer aan, waarna mijn blik afgleed naar Zoë. “Lekker geslapen?” Er lag een bepaalde toon in door die Zoë vast wel kon begrijpen, maar over het algemeen was het een erg normale vraag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Komt er ook nog een post van Pippa?)

    Cloudbreaker schreef:
    (Komt er ook nog een post van Pippa?)


    [Ik ben nog steeds bezig iets te verzinnen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    [Ik ben nog steeds bezig iets te verzinnen xd]


    (Ok, succes ermee!)

    ( Wacht op Zoë én Calvin,. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    ( Wacht op Zoë én Calvin,. )


    [Ik wacht eigenlijk nog op een reactie van Saartje;p En denk niet dat er nog gereageerd gaat worden met Calvin]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owja, van mij. Ik reageer vanmiddag met Natasha en als het nodig is met Evan (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'