• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:20 ]

Strider schreef:
    (...)
    Thanksness!
    Oké, dat sloeg echt nergens op. xD

I lol'd :')

You are beautiful, you are love.

Whahaha, veat!

Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

Ik dacht dat ik de enige was! Kijk, dit heb ik laatst op geroepen. Het was zo fel en sterk! Ik kon het nog maar net bedwingen:

[ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 15:01 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mataro schreef:
    Hha nice!

Birds born in a cage think flying is an illness.

CyberLord schreef:
    Ik dacht dat ik de enige was! Kijk, dit heb ik laatst op geroepen. Het was zo fel en sterk! Ik kon het nog maar net bedwingen:

I'm not alone, yay! *O*
    Ik krijg het idee dat ik meer het element heb van het onweer/bliksem en jij van de wind. Nice ^^

Strider schreef:
    (...)
    I'm not alone, yay! *O*
    Ik krijg het idee dat ik meer het element heb van het onweer/bliksem en jij van de wind. Nice ^^

Hahaha, ik download nu Adobe After Effects. Daarmee heb ik vroeger filmpjes bewerkt zodat ik bliksem en stuff schoot xd

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dat is inderdaad erg.... ERG AWESOME :'D

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, ik download nu Adobe After Effects. Daarmee heb ik vroeger filmpjes bewerkt zodat ik bliksem en stuff schoot xd

Ugh, ik gebruik alleen Gimp. Ik heb photoshop wel maar ik kan er nog niet mee overweg. (cat)
    Slecht eigenlijk want ik begin volgende week al aan mijn opleiding van grafisch vormgever. :'D

jaimyhoi schreef:
    Dat is inderdaad erg.... ERG AWESOME :'D

DANKJE! *O*

Strider schreef:
    (...)
    Ugh, ik gebruik alleen Gimp. Ik heb photoshop wel maar ik kan er nog niet mee overweg. (cat)
    Slecht eigenlijk want ik begin volgende week al aan mijn opleiding van grafisch vormgever. :'D

Hahaha, ach daar krijg je het vast en zeker uitgelegd :Y) En ik dat ene plaatje ook gemaakt met GIMP en er toen een paar effecten van PicMonkey overheen gegooid. De bal zelf was eerst veel duidelijker en scheper dan de foto zelf.

Wauw, dat heb je mooi gedaan :O

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Strider schreef:
    (...)

Heeeee, die opleiding ga ik ook doen. (krul)
    Okai, interessant. Ik heb toch het idee dat je er beter mee om kan gaan als ik. :')
    Bututt, 't is awesum.

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Cydonia schreef:
    Awesomeness!

Life is full of fake people

Daaaat is een assassin`s creed tshirt!! epicness....

~brrrrrrrrrrrrr~

Cool!

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.