[ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:20 ]
Ik vind het cool gedaan.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
nerveus schreef: Wauw, dat heb je mooi gedaan
Dusk schreef: Daaaat is een assassin`s creed tshirt!! epicness....
CatEyes schreef: Cool!
Scandal schreef: Ik vind het cool gedaan.
doe het bij 1 hand dan heb je een rasengan, ik wil dit ook kunnen
Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped
Vasilios schreef: doe het bij 1 hand dan heb je een rasengan, ik wil dit ook kunnen
En dit krijg je als je je de hele middag verveeld en met Adobe After Effects gaat spelen:
[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 18:19 ]
CyberLord schreef: En dit krijg je als je je de hele middag verveeld en met Adobe After Effects gaat spelen: Ik zie nu dat hij niet helemaal perfect is, maarja. Pech. El oh el. Dat is geniaal. Pretty is just a pretty word.
Pretty is just a pretty word.
CyberLord schreef: En dit krijg je als je je de hele middag verveeld en met Adobe After Effects gaat spelen: Ik zie nu dat hij niet helemaal perfect is, maarja. Pech. LOL misschien dat ik dat ook eens een keer ga downloaden. :'D Nice btw!
Strider schreef: (...) LOL misschien dat ik dat ook eens een keer ga downloaden. :'D Nice btw!
CyberLord schreef: (...) Heeft me heel wat tijd gekost om alles uit te vinden en ik snap de helft nog steeds niet
Strider schreef: (...) Gelukkig leer ik nog best wel snel met dit soort dingen, dus hopelijk kan ik het straks zonder tutorials van YT. :'D
CyberLord schreef: (...) Dit heb ik zelfs gedaan zonder tutorials *O*
Strider schreef: (...) Whut :'D slim Ik download het later nog wel, zie wel wat ik ervan bak.
CyberLord schreef: (...) Gewoon net zo lang dingen aanklikken totdat het doet wat je wilt