• Ik wist niet waar ik dit het beste kon plaatsen... :X

    Ik heb een awesome raadselspel dinges gevonden:
    http://ebony.extra.hu/index.html

    Ben na 2 weken ofzo bij level 51....

    Misschien het proberen waard?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Wowie, 't gaat goed (nerd)

    Kan iemand mij helpen met level 8? Gelieve niet het letterlijke antwoord geven, maar een beetje op weg helpen zou fijn zijn ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Kan iemand mij helpen met level 8? Gelieve niet het letterlijke antwoord geven, maar een beetje op weg helpen zou fijn zijn ><

    Dat is toch dat je die naam van de man moet weten? Gewoon goed in het plaatje zoeken


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eclare schreef:
    (...)
    Dat is toch dat je die naam van de man moet weten? Gewoon goed in het plaatje zoeken

    Gelukt :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hmm, level 21 en daar zit ik vast

    Waar staat OFF in level 4 o.O kan het niet vinden :c


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    thoughtful schreef:
    Waar staat OFF in level 4 o.O kan het niet vinden :c

    Je zoekt verkeerd. Kijk eens goed naar de woorden in de Source Code waar ON en OFF bij staan. Op die woorden moet je je focussen :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je zoekt verkeerd. Kijk eens goed naar de woorden in de Source Code waar ON en OFF bij staan. Op die woorden moet je je focussen :Y)


    oke ik ben dom verklaard, snap er niks van


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik probeer het nu, ik verveel me toch.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    thoughtful schreef:
    (...)

    oke ik ben dom verklaard, snap er niks van

    Zal ik betere hints in een PB sturen? Dan kunnen anderen nog rustig doorpuzzelen zonder dat ik het voor ze verpest.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Utlapa schreef:
    Kijk naar de titel van de pagina (_b_l_sk) en de letters voor .html. Bij de naam missen drie letters...



    Dit gaat over level 3. En ik snap dat er Oei staat. Maar ik snap nu ff niet wat ik nou precies moet doen?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Dit gaat over level 3. En ik snap dat er Oei staat. Maar ik snap nu ff niet wat ik nou precies moet doen?

    Bepaalde klinkers met bepaalde medeklinkers combineren

    Translucent schreef:
    (...)
    Bepaalde klinkers met bepaalde medeklinkers combineren



    Feeling stupid right now. Snap niet wat je bedoelt c: Waar moet ik iets invullen dan? XD


    Pretty is just a pretty word.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Zal ik betere hints in een PB sturen? Dan kunnen anderen nog rustig doorpuzzelen zonder dat ik het voor ze verpest.


    Je bent een schat als je dat zou willen doen (flower)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Heb het al van iemand!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:16 ]


    Pretty is just a pretty word.