Ik wist niet waar ik dit het beste kon plaatsen... Ik heb een awesome raadselspel dinges gevonden: http://ebony.extra.hu/index.html Ben na 2 weken ofzo bij level 51.... Misschien het proberen waard?
~brrrrrrrrrrrrr~
Wowie, 't gaat goed
Kan iemand mij helpen met level 8? Gelieve niet het letterlijke antwoord geven, maar een beetje op weg helpen zou fijn zijn ><
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Wiarda schreef: Kan iemand mij helpen met level 8? Gelieve niet het letterlijke antwoord geven, maar een beetje op weg helpen zou fijn zijn ><
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
Eclare schreef: (...) Dat is toch dat je die naam van de man moet weten? Gewoon goed in het plaatje zoeken
Hmm, level 21 en daar zit ik vast
Waar staat OFF in level 4 kan het niet vinden :c
Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?
thoughtful schreef: Waar staat OFF in level 4 kan het niet vinden :c
Wiarda schreef: (...) Je zoekt verkeerd. Kijk eens goed naar de woorden in de Source Code waar ON en OFF bij staan. Op die woorden moet je je focussen
Ik probeer het nu, ik verveel me toch.
“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”
thoughtful schreef: (...) oke ik ben dom verklaard, snap er niks van
Utlapa schreef: Kijk naar de titel van de pagina (_b_l_sk) en de letters voor .html. Bij de naam missen drie letters...
Pretty is just a pretty word.
CURLYMONSTER schreef: (...) Dit gaat over level 3. En ik snap dat er Oei staat. Maar ik snap nu ff niet wat ik nou precies moet doen?
Translucent schreef: (...) Bepaalde klinkers met bepaalde medeklinkers combineren
Wiarda schreef: (...) Zal ik betere hints in een PB sturen? Dan kunnen anderen nog rustig doorpuzzelen zonder dat ik het voor ze verpest.
Heb het al van iemand!
[ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:16 ]