Ik wist niet waar ik dit het beste kon plaatsen... Ik heb een awesome raadselspel dinges gevonden: http://ebony.extra.hu/index.html Ben na 2 weken ofzo bij level 51.... Misschien het proberen waard?
~brrrrrrrrrrrrr~
Beckett schreef: Ik zit nog maar aan 2, help? :c Gewoon alles selecteren (ctrl + a voor windows)
Beckett schreef: Ik zit nog maar aan 2, help? :c
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
Ik zit vast op 36 -.-
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Ik loop alvast bij vier haha
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Op de iPad kan je de tekst niet slepen bij level 2 dus ik ga nu gelijk mijn laptop pakken
I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.
Ik snap niet hoe je van vier naar vijf moet Die sourcecode ding heb ik al wel
Ik zit inmiddels bij level 23 en het is echt moeilijk
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
Ik kom niet van 4 naar 5 >.> Ik zie turmoil, als weergave van de pagina. Ik heb de boodschap gezien bij de hints. Maar waar ooit staat on off? Ik snaaappp het niet :') HELP
jaimyhoi schreef: Ik kom niet van 4 naar 5 >.> Ik zie turmoil, als weergave van de pagina. Ik heb de boodschap gezien bij de hints. Maar waar ooit staat on off? Ik snaaappp het niet :') HELP
Ex astris, sciencia
Utlapa schreef: (...) Je moet in de Page source kijken.
Kaien schreef: Ik zit vast op 36 -.-
ElfCitadel schreef: (...) Moet ik helpen? Ik zit inmiddels bij 38
Er kan vast niemand mij helpen met de geheime lvl 31 die je via deze 2 level kunt bereiken: http://ebony.extra.hu/gwenn/chaos.html
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Sorry Mitchell, ik kom niet eens voorbij level 4 -.- Kan jij me helpen Mitchell Jij bent CyberLord dat kan jij wel. Wat ooit is Page Sourch?
Page Source is het document weerin staat hoe de webpagina moet worden opgebouwd, welke browser gebruik je?
[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:36 ]