• Omdat iedereen hier commentaar op geeft doe ik hem gwn niet... merci men lieve Sienna dat je me wil bescherme maar dat hoeft nie... Je denkt nu toch niet dat ik alle quizzen hier op quizlet ken... Trouwens ik heb wel iets beter te doen dan ruzie makn

    (...)

    haha, ze woont ergens in Loitsche (en ne nie in de straat van de twins) en ze werkt in berlijn in een kapperszaak en mijn nonkel (die belg is) werkt in een krantenwinkel in Berlijn
    Wow, hoe kan ze in Loitsche wonen terwijl ze in Berlijn werkt? Das wel een beetje ver uit elkaar he.


    Life is hard and then we die

    (...)Wow, hoe kan ze in Loitsche wonen terwijl ze in Berlijn werkt? Das wel een beetje ver uit elkaar he.


    Zal ik reageren in haar plaats xD... Nja, zo super ver is het niet hoor ^^... Alle ja dat verteld zij toch, mja je moet ook denken (eigenlijk wonen ze allen in het weekend in Loitsche)

    (...)

    Zal ik reageren in haar plaats xD... Nja, zo super ver is het niet hoor ^^... Alle ja dat verteld zij toch, mja je moet ook denken (eigenlijk wonen ze allen in het weekend in Loitsche)
    tja, als je bedenkt dat loitsche onderin Duitsland ligt, en Berlijn ergens in het oosten? Ik vind dat wel een béétje ver uit elkaar hoor. En trouwens, als ze dan doordeweeks in Berlijn wonen, dan heeft zei er toch niets aan om daar te gaan wonen? Want dan is er nóoit iemand thuis doordeweeks. Dat zal de rechter waarschijnlijk niet eens toestaan.


    Life is hard and then we die

    (...)tja, als je bedenkt dat loitsche onderin Duitsland ligt, en Berlijn ergens in het oosten? Ik vind dat wel een béétje ver uit elkaar hoor. En trouwens, als ze dan doordeweeks in Berlijn wonen, dan heeft zei er toch niets aan om daar te gaan wonen? Want dan is er nóoit iemand thuis doordeweeks. Dat zal de rechter waarschijnlijk niet eens toestaan.


    Loitsche ligt wel ook in Oost-Duitsland o_O Alle ja zo heeft mijn leerkracht aardrijkskunde het toch gezegt tegen me

    (...)Wow, hoe kan ze in Loitsche wonen terwijl ze in Berlijn werkt? Das wel een beetje ver uit elkaar he.

    Vind ik ook,het spijt me maar ik geloof je niet echt.


    The soul needs autumn.

    (...)

    Loitsche ligt wel ook in Oost-Duitsland o_O Alle ja zo heeft mijn leerkracht aardrijkskunde het toch gezegt tegen me

    Ik heb het opgezocht.
    169 km – ca. 1 uur 46 min.
    Zo ver liggen ze uit elkaar .


    The soul needs autumn.

    (...)
    Ik heb het opgezocht.
    169 km – ca. 1 uur 46 min.
    Zo ver liggen ze uit elkaar .


    Weet ik veel moet je maar zegge tegen Silke

    (...)
    Ik heb het opgezocht.
    169 km – ca. 1 uur 46 min.
    Zo ver liggen ze uit elkaar .


    Je hebt gelijk... Ahnja dan zullen ze wel in Berlijn wonen zker...

    Ik denk inderdaad dat ze gewoon in Berlijn wonen.


    Life is hard and then we die

    Ik denk inderdaad dat ze gewoon in Berlijn wonen.


    Ik heb gsms't en ze wonen inderdaad in Duitsland

    Berlijn bedoel je haha XD
    Maar Berlijn is een superleuke stad hoor :)
    En trouwens, daar wonen Bill en Tom ook alweer een tijdje :P


    Life is hard and then we die

    Berlijn bedoel je haha XD
    Maar Berlijn is een superleuke stad hoor :)
    En trouwens, daar wonen Bill en Tom ook alweer een tijdje :P


    Jep ik bedoelde Berlijn...