• Omdat iedereen hier commentaar op geeft doe ik hem gwn niet... merci men lieve Sienna dat je me wil bescherme maar dat hoeft nie... Je denkt nu toch niet dat ik alle quizzen hier op quizlet ken... Trouwens ik heb wel iets beter te doen dan ruzie makn

    (...)
    ik dacht al dat gy ook zo iets in die aard had


    ajaa! Daar kan ik zo pissig om worden x3 Ik had dat idee eerst niet laten zien maar omdat er zo weienig reacties kwamen had ik het er toch maar bij geschreven.. En nu, wat ik wel dacht gaat iemand mij na lopen doen x3

    DIT IDEE HEB JE VAN MIJ GEJAT!!!! IK HAD DIT IDEE MAAR DAN DAT EEN MEISJE DE WARE LIEFDE MOET VINDEN VIA EEN TV PROGRAMMA EN DAN KWAMEN TOM EN BILL! GODVER IK WIST DAT IK HET IDEE NIET HAD MOETEN LATEN ZIEN IN EEN TOPIC!
    µ

    lLieferd, xTIKNERBELL had net hetzelfde idee maar danzoiets als Rock Of Love dat je op JIMTv ofzo kunt zien. Silke hieroo jat echt veel dingen zoals ze ook al 'Straks Doet Het Geen Pijn Meer' dat idee van DoraTRASH heeft gejat! Ze kan zelf gvd geen eigen Quizen bedenken >,<

    Rol:Bij tom suprise 2. (:

    Naam: Patricia

    Leeftijd: 18

    Tekstje: Heey (: ik ben patricia en ben 18 jaar. ik hou van mijn tweelingzus,shoppen,uitgaan,met vrienden lol maken en om naar de bioscoop te gaan. ik heb een ongelofelijke hekel aan Spinnen x3,arrogante mensen en mensen die liegen,.. ik ben lief,eigenwijs en soms bitchy. Maar ik ga weer ciaox

    Foto:http://www.mtv.com/onair/tila_tequila/assets/images/flipbooks/cast/brandi/brandi.jpg


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)

    ajaa! Daar kan ik zo pissig om worden x3 Ik had dat idee eerst niet laten zien maar omdat er zo weienig reacties kwamen had ik het er toch maar bij geschreven.. En nu, wat ik wel dacht gaat iemand mij na lopen doen x3

    hebt gy die quiz gdaan? of niet ?


    Gilles (ll)

    (...)µ

    lLieferd, xTIKNERBELL had net hetzelfde idee maar danzoiets als Rock Of Love dat je op JIMTv ofzo kunt zien. Silke hieroo jat echt veel dingen zoals ze ook al 'Straks Doet Het Geen Pijn Meer' dat idee van DoraTRASH heeft gejat! Ze kan zelf gvd geen eigen Quizen bedenken >,<


    tsss... Lopen wij onze hersenen te verne*ken voor een idee.. en dan jat zij het gewoon doodleuk zonder maar toestemming te vragen, laat zelf je hersenen werken!

    (...)
    hebt gy die quiz gdaan? of niet ?

    Ja ik zat net een titel te bedenken tot ik dit topic zag...

    (...)
    Ja ik zat net een titel te bedenken tot ik dit topic zag...


    Zij eeft da wel nie gejat e!!!
    Denk je da zij alle topiccen bekijkt??? Nee dus!

    (...)

    Zij eeft da wel nie gejat e!!!
    Denk je da zij alle topiccen bekijkt??? Nee dus!

    Zelf heeft ze het waarschijnlijk ook niet verzonnen!


    The soul needs autumn.

    DIT IDEE HEB JE VAN MIJ GEJAT!!!! IK HAD DIT IDEE MAAR DAN DAT EEN MEISJE DE WARE LIEFDE MOET VINDEN VIA EEN TV PROGRAMMA EN DAN KWAMEN TOM EN BILL! GODVER IK WIST DAT IK HET IDEE NIET HAD MOETEN LATEN ZIEN IN EEN TOPIC!
    Dus :P? Luister, als zei dat ook wil doen, best. Jij schrijft toch beter :)


    Life is hard and then we die

    (...)
    Zelf heeft ze het waarschijnlijk ook niet verzonnen!


    Punt 1: Dat van straks doet het geen pijn meer heeft ze gedaan omdat ze voor school dat boek moest lezen en ze vond het zo mooi dat ze er een eigen versie ging van maken...

    Punt 2: Dat is een idee van ons samen, we hebben dat bedacht toen we naar die serie keken en we vonden dat wel grappig en daarom hebben we dat online gezt

    WHAA GENIAAL IDEEEE =D!

    Rol:Bij Bill;verrassing 7!

    Naam:Carolaa(mag ook Caroo)

    Leeftijd:17

    Tekstje:Hallo peepz:)
    Ik ben de enige echte Carolaa, 17 oud En gek in me kop :P (nee niet letterlijk:P)
    Ik houd van Zingen En van Shirts met Coewle teksten XD
    Mijn hobby's; Zingen,In Me kamer zitten liedjes schrijven,Met onse hond spike lopen,
    En met me broertje de eendjes voeren:)
    Ik woon bij mn moeder,Samen met me broertje, wnt een vader heb ik niet meer,
    Mrjaa That's All, Als je wat meer wilt wete,Ask :) I won't Bite :)
    Bye!<3 #


    Foto:http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=72679


    I solemny swear i am up to no good

    Oh das lief van je!!!
    mja kvind da wel nie eerlijk e voor jou, wa kan jij eraan doen, misschien moeten we samen een idee'tje weer bedenken en dan verwijder ik wel da van My life with 7 sisters ^^ ...

    en bedankt mensen die het verneukt hebben voor haar -.-


    I solemny swear i am up to no good

    Info:

    Rol: Bij Bill, verrassing 7
    Naam: Lisa
    Leeftijd: 17 jaar
    Tekstje:
    Hoii sgatten!
    Ik ben dus Lisa & loop al 17 jaartjes op deze saaie wereldbol rond. Ik hou supervéél van grote hartjeslolli's <33. en doe aan streetdance. Ik vind mijn leven nogal saaitjus, dus wilden me ouders eens iets doen om het wat interessanter te maken. Daarom hebben ze me ingeschreven voor dit program ^^ Ik zal er alles aan doen om Bill te krijgen, maar ga wel niet over lijken. Ik hoop dat ik wel een aantal vriendinnen eraan overhou. Ook hou ik véél van me ouders & mu vrienden, die zijn alles voor mij.
    byebye xx!
    Foto: http://a.bebo.com/app-image/6896293576/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/05/13/Miss_Techno_Star.jpg
    kvin et echt superidee! x


    What you see, is what you get.

    kindje boven mij:);,
    het idee gaat niet door omdat een paar het verneukt hebben voor haar -.-


    I solemny swear i am up to no good