• Omdat iedereen hier commentaar op geeft doe ik hem gwn niet... merci men lieve Sienna dat je me wil bescherme maar dat hoeft nie... Je denkt nu toch niet dat ik alle quizzen hier op quizlet ken... Trouwens ik heb wel iets beter te doen dan ruzie makn

    (...)

    Ja maar ik heb nooit gezegd dat ze het niet mag doen, ik zei alleen ze heeft het gestolen maar verder niet [a] Van mij mag je het idee wel doen hoor!

    Ik snap je helemaal or, k zeg ook niet dat je hebt gezegd dat ze het niet mag doen :)
    Ik bedoelde te zegge dat zehet alleen niet leuk vind ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Oke, ik stel voor dat ze gewoon deze quiz gaat maken en de mensen die zich eraan irriteren 'm gewoon niet maken. Is dat een deal?


    Life is hard and then we die

    (...)

    rechtzaak? Gaan je ouders scheiden?


    Ja spijtig genoeg wel

    (...)

    Ja spijtig genoeg wel
    Noh, das echt balen meid :( Mijn ouders zijn ook pas net gescheiden. Maar denk zo, zodra je erdoorheen bent zal het allemaal echt wel meevallen! Sterkte -hug-


    Life is hard and then we die

    ö Is dat morgen al!!! Ik hoop dat je niet moet kiezn!!!! Nja je zal zowie so wel moete kieze maar wat zou je dan eigenlijk kieze???

    xxx ilusfm!


    Waarschijnelijk bij men tante... ahja we zullen wel zien, ik ben wel een stuk blij dat het eindelijk er is want al die ruzie's.. men schoolpunten zijn 8% gedaald daardoor :(

    ik woon bij allebei nog,
    hoezo kan dat niet dan?


    Life is hard and then we die

    (...)

    Waarschijnelijk bij men tante... ahja we zullen wel zien, ik ben wel een stuk blij dat het eindelijk er is want al die ruzie's.. men schoolpunten zijn 8% gedaald daardoor :(


    Jij toch niet Duitse tante bedoelen??? :O Ne dat mag niet, ik jou dan nooit zien!!! :( Snif!!!!! Wa the hell!!! 8% heb je dan nog maar in de 70???
    ilu!!!

    (...)

    Jij toch niet Duitse tante bedoelen??? :O Ne dat mag niet, ik jou dan nooit zien!!! :( Snif!!!!! Wa the hell!!! 8% heb je dan nog maar in de 70???
    ilu!!!


    Sorry mijn lieve schat maar ja ik bedoel mijn Duitse tante... Nej kheb nog maar 68 :(.. Men pa was super boos op me :(

    ilu!!

    Mijn ouders zijn een soort van gescheiden, mijn vader is namenlijk dood, morsdood (6) sorry ben melig, mijn vriendin is nu bij me. Maar sterkte he!

    (...)

    Sorry mijn lieve schat maar ja ik bedoel mijn Duitse tante... Nej kheb nog maar 68 :(.. Men pa was super boos op me :(

    ilu!!


    ohhhh ö een duitse tante!! Ikke ook een duitse tante willen hebben x']

    Mijn ouders zijn een soort van gescheiden, mijn vader is namenlijk dood, morsdood (6) sorry ben melig, mijn vriendin is nu bij me. Maar sterkte he!


    Thanx, zal ik wel nodig hebben

    (...)

    ohhhh ö een duitse tante!! Ikke ook een duitse tante willen hebben x']


    haha, ze woont ergens in Loitsche (en ne nie in de straat van de twins) en ze werkt in berlijn in een kapperszaak en mijn nonkel (die belg is) werkt in een krantenwinkel in Berlijn

    (...)

    Sorry mijn lieve schat maar ja ik bedoel mijn Duitse tante... Nej kheb nog maar 68 :(.. Men pa was super boos op me :(

    ilu!!


    ö waarom?! het is wel een deel zijne schuld e!

    (...)

    ö waarom?! het is wel een deel zijne schuld e!


    Weet ik... maareuh ikke dooormoete dada!!
    ilusfm!!!x
    x
    x

    (...)

    Weet ik... maareuh ikke dooormoete dada!!
    ilusfm!!!x
    x
    x


    Owh.. ok dada!!!
    Veel sterkte voor morgen lieve schati!!!
    xxx