• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Noohhhh ):

    Veel plezier ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik moet volhouden, maar soms dan lijkt het gewoon makkelijker om op te geven. Maar ik moet volhouden voor Naomi. 'Je wilt niet weten wat die woorden met me doen,' zeg ik zacht en schor. Ik geef haar een kneepje terug ten teken dat ik het probeer. Er gaat weer een schok door me heen. En ik kreun zacht van de pijn om vervolgens weer te moeten hoesten en nog meer pijn te hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ByeeByee! xxxx]

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora kon het kloppen van Julio zijn hart goed voelen, langzaam, iets wat haar ergens angst aanjaagden omdat ze wist dat het niet hoorden dat je hart zo klopten. "Ik weet het ook niet" zei ze zachtjes. "Maar wat ik wel weet is dat als je geen verband krijgt en het word ontsmed je wonden gaan ontsteken." zei ze met een licht bezorgde ondertoon in haar stem. "Je moet het schoonmaken, het kan zo niet blijven."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem bezorgd aan en pak dan 2 pijnstillers uit mijn zak. 'Hier.' zeg ik dan zacht en geef hem de pijnstillers en glimlach even kort en leg mijn hoofd voorzichtig zonder hem pin te doen op zijn schouder. 'Het gaat goed komen.' zeg ik dan zacht en sluit even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik neem de pijnstillers aan en neem ze gelijk in. Ik hoop zo dat deze pijn voorbij gaat. In iedergeval dragelijk wordt. Ze legt haar hoofd op mijn schouder, en ik glimlach kleintjes. Zelfs dat doet pijn. Mijn gezicht is heel vaak geslagen vandaag. Het voelt ook dik en rood. Ik zie er waarschijnlijk niet uit. Ik adem nog steeds zwaar. Laat de medicijnen snel werken. Ik leg voorzichtig mijn arm om haar heen. Het is de arm waar Asshole op staat. 'Ze hebben gelijk,' zeg ik schor. Ik ben een klootzak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naaooommmbooommmm?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer, was even vlaai halen :) En eten. En nu vraag je je zeker af wat vlaai is, is het niet? (cool)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Eigenlijk niet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke... Veel mensen die niet in Limburg wonen weten het niet...]

    Naomi Micheal
    'Je bent geen klootzak.' zeg ik dan en zucht. 'Als je een klootzak was lag ik hier nu niet en had ik je niet gezoend, meerdere keren.' zeg ik dan en zucht. 'Denk niet zo ever jezelf, het doet mij ook pijn.' zeg ik dan en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kijk terug naar haar. 'Ik wil je geen pijn doen,' antwoord ik zacht. Ik strijk een lok uit haar gezicht. De pijnstillers beginnen te werken maar ademen gaat nog steeds moeilijk. 'Kan je me vergeven?' vraag ik dan. 'jij had niet nog meer straf moeten krijgen maar ik.' en ik hoest weer en sluit mijn ogen even van de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [KACHING! wifi in the house yeah xD
    Kan wel laat reagerrn, maar ik ken hier zowat niemand...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    'Nee, jij had de straf niet moeten krijgen, ik heb er geen spijt van dat ik het heb gekregen, jij bent er nu teminste nog, anders lag je hier waarschijnlijk niet meer, dus zeg dat niet over jezelf, ik wil je nog niet kwijt.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahahah trollollollol, hi Noa]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik open mijn gesloten ogen weer zodat ze niet meer gesloten zijn dus en ik kijk naar Naomi. Als ik niet half dood ging, als Ian hier niet was, als Naomi niets met Ian had, dan zou ik haar nu gekust hebben. 'Je bent me ook nog niet kwijt,' zeg ik schor. 'Ik blijf zolang jij wilt.' ik adem weer zwaar. 'Totdat je me wegstuurt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Dan kan je nog lang wachten, sorry.' zeg ik dan en glimlach even. 'Hoe gaat het met ademen en met de pijn.' vraag ik dan zacht en kijk hem bozorgt aan en leg mijn hand voorzichtig op zijn borst en kijk hem aan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp