Lance Hunter
Ik loop rustig op het gebouw af en zet mijn barret alvast tegen mijn schouder aan voor als ik moet schieten.
Ik observeer het gebouw waarna ik bij de ramen iets zie bewegen, ik grijns even, er waren inderdaad overlevenden.
"Leg je wapen op de grond!!!" word er uit het gebouw geroepen, ik grijns even waarna ik de barret iets steviger tegen mijn schouder druk.
Kogels kaatsen tegen de grond aan waar ik loop en ik grijns weer, ze waren dus bang, ik loop door naar de deur waarna er verschillende wapens door de ramen gestokken worden "Dit is je laatste waarschuwing!!" word er weer vanuit het huis geroepen.
Ik grijns waarna ik stop met lopen, ik kijk naar de verschillende wapens en grijns dan, geen van de wapens was tegen een Virus-Agent opgewassen. Ik loop weer door naar de deur waarna ze het vuur openen, verschillende plekken worden geraakt op mijn lichaam waarna ik stop met lopen.
Ik grijns en steek een sigaret op, ik hoor de deur open gaan waarna er een vrouw en twee mannen in de opening staan.