Lance Hunter
Ik grijns als ik merk dat ze in slaap gevallen is, pak mijn barret en sprint dan naar het dak toe, ik zet de barret klaar waarna ik inzoem op de caravan die naar het dorpje onderweg is.
Ik grijns als ik merk dat hun ook geinfiltreerd zijn door een T-virus agent, ze hadden het waarschijnlijk niet door.
Ik mik op een van de banden als de eerste auto het dorp in rijd en schiet de band lek.
De auto vliegt over de kop waarna het tot stilstand komt, de mensen van de caravan springen uit hun auto's waarna ik grijns.
Ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat het dorp bezet was door iemand.
Ik grijns waarna ik de T-virus agent in zicht heb, ik schiet richting haar waarna ze de kogel ontwijkt.
Ik glimlach, ik had gelijk, ik herkende haar, ze zat in het zelfde programma als mij.
Ik leg de barret neer waarna ik naar beneden spring en mijn zwaarden trek, de mensen kijken raar op als ik langzaam op ze af loop.
Verschillende mensen beginnen te schieten waarna ik de kogels afsla met de zwaarden, ik loop langzaam op de vrouw af waarna ik dr vast grijp. De vrouw probeert los te komen waarna ik grijns 'Gebruik je krachten nauw maar, ik heb je allang door' ik grijns weer waarna ze even naar de mensen om zich heen kijkt.
Blijkbaar had zij iemand gevonden waar ze om gaf, het was te lezen in dr ogen.
Ik kijk even opzij waarna ik een jongen zie staan, ongeveer van de leeftijd van 12 jaar.
Had ze werkelijk hem onder zich genomen?
Ik glimlach even waarna ik dr los laat 'Heb je ubberhoudt je chip wel verwijderd?' zeg ik glimlachend waarna ik dr aankijk.
Ze schud even dr hoofd waarna ze weer naar de jongen kijkt.
De mensen die erom heen staan kijken raar op waarna ze even met elkaar beginnen te praten.
Ik glimlach even als ik sommige gesprekken hoor en kijk dr dan weer aan 'Misschien is het beter als je die zo snel mogelijk verwijderd voordat ze een T-virus op je af stuurt die je wel vermoord' ik grijns waarna ik mijzelf omdraai en rustig naar het gebouw loop.