• " Hey Nancy!
    Hoe is het met je? Ik krijg wat mee door FB natuurlijk, niet leuk
    Maar ik heb een vraag aan je, ik wil weer wat meer aandacht aan mijn webshop geven.. Ik kan daar wel wat hulp bij kunnen gebruiken. Nu maak jij prachtige foto's en zou ik jou willen vragen of wij een leuke deal kunnen sluiten? Ik zit te denken aan om 1x per maand een dag te shooten. Wat zou je daarvoor willen hebben? of belangrijker, zie je dat zitten samen met mij?
    Ik hoor het graag!
    X Sil
    "




    I think Nancy is gonna collect all her cameras that have been collecting dust the last year and get back to my second addiction. :3
    En daarbij denk ik ook dat ik wat oude camera's van mijn opa ook ga leren gebruiken. Very oldschool, very awesome. :3


    Til hug og blod.

    Dat is leuk om te horen:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oh, wat fijn! :] Ik heb wat van je andere topics gezien en volgens mij is dit echt iets leuks om je gedachten een beetje mee te verzetten. Veel plezier ermee!

    Aw wat leuk voor je! Have fun.

    Veel plezier ermee!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Strider schreef:
    Aw wat leuk voor je! Have fun.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Defenitly. Thanks dolls.


    Til hug og blod.

    Veel plezier! (:


    Tears are words the heart can't say.

    Dankjewel. (:


    Til hug og blod.

    Leuk voor je! Veel plezier :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Have fun, you deserved it (:


    26 - 02 - '16

    Jeremiah schreef:
    Oh, wat fijn! :] Ik heb wat van je andere topics gezien en volgens mij is dit echt iets leuks om je gedachten een beetje mee te verzetten. Veel plezier ermee!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nais, dat is wel leuk om te haar, haha! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist ... Volgens mij stalk jij mijn topics? :'D
    Meestal als ik een vlaag ervan omhoog gekickt zie worden, zie ik jou als een van de laatste personen daarop reageren dan. :'D

    Maar dankjewel. (:


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    Blomkvist ... Volgens mij stalk jij mijn topics? :'D
    Meestal als ik een vlaag ervan omhoog gekickt zie worden, zie ik jou als een van de laatste personen daarop reageren dan. :'D

    Maar dankjewel. (:


    Yups, dat klopt ja. Ik ben een week niet online geweest i.v.m. kamp, ik moest inhalen dus, en daarbij vind ik jouw topics over het algemeen waard om op te reageren. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha. Bedankt, denk ik.


    Til hug og blod.