• Ik vond dat er voor deze film een topic moest komen.
    Wie heeft de film gezien en wat vonden jullie ervan?
    Ik vond 'm echt badass. Echt heel mooi gemaakt, alle special effects waren echt super zoals de slomotion-momenten.
    Sowieso dat ik stalker #1 van Henry Sturges ben! :Y)

    Trailer. :3



    Linkin park. Dit is echt een heel mooie video!

    Vet D:


    26 - 02 - '16

    Ik wist het!

    Ik zag de titel en ik dacht, Strider, en ja hoor. Jij hebt het topix aangemaakt :Y)

    Ik wil de film nog gaan zien :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil die film echt zien :'D.
    Vooral omdat er vampiers in voorkomen :Y)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 11:27 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    jaimyhoi schreef:
    Ik wist het!

    Ik zag de titel en ik dacht, Strider, en ja hoor. Jij hebt het topix aangemaakt :Y)

    Ik wil de film nog gaan zien :3

    Hahaha ben ik dan zo voorspelbaar? :'D

    Strider schreef:
    (...)
    Hahaha ben ik dan zo voorspelbaar? :'D


    Ach ja, als je in je geweldige dag topic praat over die film en ik ineens die als topictitel zie staan... :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LacunaCoil schreef:
    Ik wil die film echt zien :'D.
    Vooral omdat er vampiers in voorkomen :Y)

    Vampiers zijn echt de meest awesome mythologische wezens ooit!

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ach ja, als je in je geweldige dag topic praat over die film en ik ineens die als topictitel zie staan... :Y)

    Ah zo. x3
    Ja oké. :Y)

    Feline schreef:
    Vet D:

    I know right? ;D

    Strider schreef:
    (...)
    Vampiers zijn echt de meest awesome mythologische wezens ooit!

    Agree C:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan er nog steeds niet bij dat ze van een voormalige president van de VS een vampierendoder hebben gemaakt, lolol. :'D Hoe kóm je erop?


    ars moriendi

    ik heb de film gezien. Ik vond em vet cool ^^ het leuke was dat ze ineens uit het niets verschenen hehe. En ik met n vriendin zo vet hard van: OMIJNGOD! -rest van de zaal was stil-


    Life is hard, just break it with your head <3

    Huntelaar schreef:
    Ik kan er nog steeds niet bij dat ze van een voormalige president van de VS een vampierendoder hebben gemaakt, lolol. :'D Hoe kóm je erop?

    Het is toch geniaal? :'D
    En de geschiedenis in de film klopt ook nog en het komt allemaal heel goed samen! Dus ik vind dat ze goed werk hebben verricht. ^^

    FloortjeO schreef:
    ik heb de film gezien. Ik vond em vet cool ^^ het leuke was dat ze ineens uit het niets verschenen hehe. En ik met n vriendin zo vet hard van: OMIJNGOD! -rest van de zaal was stil-

    Haha :'D
    Ik heb meestal met schrikmomenten dat ik wel iets naar achteren schiet maar met deze film had ik dat totaal niet. Ik zat alleen maar strak naar het beeld te staren omdat ik geen moment wilde missen. x3

    Strider schreef:
    (...)
    Het is toch geniaal? :'D
    En de geschiedenis in de film klopt ook nog en het komt allemaal heel goed samen! Dus ik vind dat ze goed werk hebben verricht. ^^

    Ik heb de film nog niet gezien, maar ik weet nog dat ik samen met mijn broertje de trailer op de tv kwam. Direct toen die voorbij was, keken we elkaar echt aan van: "..thefuck?" :'D Hahaha, ik vind het wel erg creatief in elk geval!


    ars moriendi

    Volgens mij mijn pa. Alleen die vond hem meevallen.
    Ik zelf heb hem nog niet gezien ;d. Wil ik wel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you