• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:19 ]

    Strider schreef:
    (...)
    Henry shall give you one... tonight. (wbw)
    Ik ben verhuids, dus Henry weet niet waar ik woon :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ugh, ik weet hoe het is om zo door het bos te fietsen. Ik heb een keer met een groep van 20 mensen, vanaf een feestje, in de winter door een pikdonker bos moeten fietsen met zacht zand, ijs & steentjes. Ik was echt aan het hopen dt ik niet op mn smoel zou vallen.. Je zag helemaal niets & het was echt dood eng.

    You own me a coockie. ^^
    Echt een freaking awsum dag dus. Ik moest gister werken, en toen naar appelscha voor een buitenrit, en daar verdwaalde ik in het bos, en toen moest ik km'n kamer opruimen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Als je de acteur van Henry leuk vindt (weet niet of je eerder zijn personage leuk vindt lol), moet je echt The Devil's Double kijken! Hele goede film, en er zijn twee Dominic's :9~
    En het Weeping Angels spel klinkt cool hahaha


    As travars

    Lancaster schreef:
    (...)Ik ben verhuids, dus Henry weet niet waar ik woon :Y)

    Henry is a badass vampire, he can smell you and track you. (joehoe)

    NeverEnough schreef:
    Ugh, ik weet hoe het is om zo door het bos te fietsen. Ik heb een keer met een groep van 20 mensen, vanaf een feestje, in de winter door een pikdonker bos moeten fietsen met zacht zand, ijs & steentjes. Ik was echt aan het hopen dt ik niet op mn smoel zou vallen.. Je zag helemaal niets & het was echt dood eng.

    Aw ja, dat had ik ook. Ik dacht ook dat ik ieder moment zou gaan vallen, echt heel eng om zo te fietsen.

    Fidelius schreef:
    You own me a coockie. ^^
    Echt een freaking awsum dag dus. Ik moest gister werken, en toen naar appelscha voor een buitenrit, en daar verdwaalde ik in het bos, en toen moest ik km'n kamer opruimen.

    Henry owes you a cookie, not me. :Y)
    Door het bos dwalen is leuk. :3

    Caulfield schreef:
    Als je de acteur van Henry leuk vindt (weet niet of je eerder zijn personage leuk vindt lol), moet je echt The Devil's Double kijken! Hele goede film, en er zijn twee Dominic's :9~
    En het Weeping Angels spel klinkt cool hahaha

    Thanks for the tip!*O*