• Ik heb zelf ook stories geschreven hier, momenteel niet, maar toen vond ik het altijd vervelend dat ik geen reacties kreeg. Terwijl als ik dan ging kijken ik zag dat ik wel een aantal kudo's had gehad, maarja, ikzelf vond dat toch minder prettig.

    Mij leek het dus wel een goed idee om het aantal reacties in een verhaal mee te nemen in de top 5, in plaats van alleen kudo's (:
    Dus bijvoorbeeld, een kudo telt als één punt, een reactie als twee. Diegene met de meeste punten staat logischerwijs bovenaan.

    (En dat je dan max. 1 bericht per hoofdstuk mag plaatsen)

    Het motiveert mensen dan ook om een reactie te schrijven en ikzelf vind dat als je een verhaal echt leuk vind, dan is het toch niet erg om net even wat meer te doen dan op zo'n stom knopje drukken?

    Voordelen:
    - Vals spelen wordt sneller ontdekt.

    - Schrijvers krijgen wss vaker een berichtje
    met een complimentje of opbouwend kritiek,
    wat toch motiverender werkt dan gewoon kudo's denk ik.

    - Je kan zien wie het plaatst, kudo's zijn anoniem,
    dus dan zou je bijvoorbeeld diegene kunnen vragen
    wat er volgens hem/haar beter kan aan je verhaal.


    Nadelen:
    - Je kan dus valsspelen.

    - Misschien is het lastig te programmeren?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Parachutes schreef:
    Hmm, ik weet niet hoor. Ik ben nog steeds voor een aparte fanfiction en een aparte onbekende personen top en dan wel gewoon met kudo's.
    Ik denk dat dit te rommelig wordt.


    Dit. 't Moet best passen, als Rutger bijvoorbeeld de leden-online-lijst inkort. Die lijst is toch nergens goed voor.


    i put the fun in funeral

    Parachutes schreef:
    Hmm, ik weet niet hoor. Ik ben nog steeds voor een aparte fanfiction en een aparte onbekende personen top en dan wel gewoon met kudo's.
    Ik denk dat dit te rommelig wordt.


    Dit zou ik inderdaad nóg véél liever hebben.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Audacity schreef:
    (...)

    Dit. 't Moet best passen, als Rutger bijvoorbeeld de leden-online-lijst inkort. Die lijst is toch nergens goed voor.

    Hm, misschien moet iemand daar anders een voorstel voor doen? Of als dat voorstel voor twee toppen (wat een raar woord xd) er al is, erbij zetten om die online-lijst in te korten, want misschien kan Rutger het dan wel maken?


    “Love is a contradiction.”

    Parachutes schreef:
    Hmm, ik weet niet hoor. Ik ben nog steeds voor een aparte fanfiction en een aparte onbekende personen top en dan wel gewoon met kudo's.
    Ik denk dat dit te rommelig wordt.

    Dat zou via tags moeten en dan gaan mensen doen alsof ze een onbekende personen storie hebben. Dus dat gaat ook fout.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat zou via tags moeten en dan gaan mensen doen alsof ze een onbekende personen storie hebben. Dus dat gaat ook fout.


    Of wat waarschijnlijk ook een heel gedoe gaat worden; de mods kiezen de stories die in de top komen. Of users mogen stemmen, weet ik veel. Maar dit wordt waarschijnlijk toch een gedoe van niks.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Of wat waarschijnlijk ook een heel gedoe gaat worden; de mods kiezen de stories die in de top komen. Of users mogen stemmen, weet ik veel. Maar dit wordt waarschijnlijk toch een gedoe van niks.

    De top is gewoon fucked up. En ja ik weet dat dat rijmt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    De top is gewoon fucked up. En ja ik weet dat dat rijmt :Y)


    _O_


    26 - 02 - '16

    katl1 schreef:
    En als iemand dan twee of drie reacties op een hoofdstuk zet, om een of andere reden? Ik snap het wel, maar ik zou het persoonlijk houden zoals het nu is


    Je kan dan maar één reactie per hoofdstuk, mensen, lees eens goed voordat je steeds gaat reageren --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Calderone schreef:
    Ik ben tegen, ik denk dat het allemaal erg rommelige gaat worden. En mensen zullen altijd vals spelen. En ik weet wel zeker dat er dan nog precies dezelfde verhalen in de top zouden staan.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Sorry, ik heb nog niet het hele topic gelezen, dus ik weet niet of dit idee al voorgesteld is;
    Maar wat nu als je eenmaal meer dan dertig kudo's gehaald hebt (want dan heb je wel in de top gestaan, eventueel met een bepaalde tijd), je er de rest van de week niet meer in kunt komen te staan?
    Zo komen ook niet elke dag dezelfde stories in de Top Vijf.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    Sorry, ik heb nog niet het hele topic gelezen, dus ik weet niet of dit idee al voorgesteld is;
    Maar wat nu als je eenmaal meer dan dertig kudo's gehaald hebt (want dan heb je wel in de top gestaan, eventueel met een bepaalde tijd), je er de rest van de week niet meer in kunt komen te staan?
    Zo komen ook niet elke dag dezelfde stories in de Top Vijf.

    Dat vind ik wel een goeie! Dat je maar 1 keer in de top kunt komen. Dat is ook niet erg veel werk qua coderen (in mijn ogen dan)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kerslake schreef:
    Sorry, ik heb nog niet het hele topic gelezen, dus ik weet niet of dit idee al voorgesteld is;
    Maar wat nu als je eenmaal meer dan dertig kudo's gehaald hebt (want dan heb je wel in de top gestaan, eventueel met een bepaalde tijd), je er de rest van de week niet meer in kunt komen te staan?
    Zo komen ook niet elke dag dezelfde stories in de Top Vijf.


    Eén keer per maand is denk ik nog beter, krijgen er nog meer mensen een kans. Snel omgerekend, 5 x 30 zijn wel 150 mensjes die dan blij zijn :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Eén keer per maand is denk ik nog beter, krijgen er nog meer mensen een kans. Snel omgerekend, 5 x 30 zijn wel 150 mensjes die dan blij zijn :Y)


    Dat gaat ook nergens over, da's al helemaal een gedoe. Mag je als lezer zeker gaan bijhouden wanneer de story in de top heeft gestaan en wanneer het dus zin heeft om te kudoen, juist >.< Je kudoot omdat je een story leuk vindt, en een story die weken lang achter elkaar in de top staat, wordt dus blijkbaar door veel mensen leuk gevonden. Dat is al helemaal ondankbaar tegenover de schrijvers, die elke dag zoveel mogelijk stukjes schrijven om in de top te blijven.
    @Mitchell: over die twee toppen: je noemt allemaal dingen op over codes die te doen moeten zijn, maar van te voren bij je verhaal aangeven of hij OP of fanfic is, is te lastig? Dat lijkt me juist helemaal niet zo moeilijk.


    i put the fun in funeral

    Kerslake schreef:
    Sorry, ik heb nog niet het hele topic gelezen, dus ik weet niet of dit idee al voorgesteld is;
    Maar wat nu als je eenmaal meer dan dertig kudo's gehaald hebt (want dan heb je wel in de top gestaan, eventueel met een bepaalde tijd), je er de rest van de week niet meer in kunt komen te staan?
    Zo komen ook niet elke dag dezelfde stories in de Top Vijf.

    Hier stem ik voor:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat gaat ook nergens over, da's al helemaal een gedoe. Mag je als lezer zeker gaan bijhouden wanneer de story in de top heeft gestaan en wanneer het dus zin heeft om te kudoen, juist >.< Je kudoot omdat je een story leuk vindt, en een story die weken lang achter elkaar in de top staat, wordt dus blijkbaar door veel mensen leuk gevonden. Dat is al helemaal ondankbaar tegenover de schrijvers, die elke dag zoveel mogelijk stukjes schrijven om in de top te blijven.
    @Mitchell: over die twee toppen: je noemt allemaal dingen op over codes die te doen moeten zijn, maar van te voren bij je verhaal aangeven of hij OP of fanfic is, is te lastig? Dat lijkt me juist helemaal niet zo moeilijk.

    Hoezo is dat ondankbaar?
    Tegenwoordig sta ik elke dag in de top als ik een hoofdstuk activeer, terwijl ik niet meer vraag om kudo's en soms zelfs vraag om het eens een keer niet te doen.
    Mij lijkt het veel eerlijker als mensen die niet zo veel lezers hebben, ook een kans verdienen door een keer in de top te staan, zodat degenen die al eens in de top gestaan hebben hun kans al gehad hebben, zij ook meer lezers krijgen.
    Daar gaat het tenslotte toch om, een verhaal is toch niet beter, omdat het elke dag in de top staat?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo