• Ik heb zelf ook stories geschreven hier, momenteel niet, maar toen vond ik het altijd vervelend dat ik geen reacties kreeg. Terwijl als ik dan ging kijken ik zag dat ik wel een aantal kudo's had gehad, maarja, ikzelf vond dat toch minder prettig.

    Mij leek het dus wel een goed idee om het aantal reacties in een verhaal mee te nemen in de top 5, in plaats van alleen kudo's (:
    Dus bijvoorbeeld, een kudo telt als één punt, een reactie als twee. Diegene met de meeste punten staat logischerwijs bovenaan.

    (En dat je dan max. 1 bericht per hoofdstuk mag plaatsen)

    Het motiveert mensen dan ook om een reactie te schrijven en ikzelf vind dat als je een verhaal echt leuk vind, dan is het toch niet erg om net even wat meer te doen dan op zo'n stom knopje drukken?

    Voordelen:
    - Vals spelen wordt sneller ontdekt.

    - Schrijvers krijgen wss vaker een berichtje
    met een complimentje of opbouwend kritiek,
    wat toch motiverender werkt dan gewoon kudo's denk ik.

    - Je kan zien wie het plaatst, kudo's zijn anoniem,
    dus dan zou je bijvoorbeeld diegene kunnen vragen
    wat er volgens hem/haar beter kan aan je verhaal.


    Nadelen:
    - Je kan dus valsspelen.

    - Misschien is het lastig te programmeren?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lijkt me nogal een gedoe. Er zijn ook schrijvers die op hun eigen hoofdstukken reageren als iemand iets vraagt in een reactie. En schrijvers die meerdere hoofdstukken per dag plaatsen, of juist minder... Een reactie hoeft ook niet positief te zijn, misschien reageert iemand wel op een hoofdstuk om te zeggen dat de schrijver plagiaat pleegt. Daarbij kost een reactie schrijven meer moeite en zullen er waarschijnlijk meer mensen zijn die alleen nog het hoofdstuk lezen, dan mensen die ook daadwerkelijk een reactie gaan plaatsen. Dan heb ik liever kudo's dan niets x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Lijkt me nogal een gedoe. Er zijn ook schrijvers die op hun eigen hoofdstukken reageren als iemand iets vraagt in een reactie. En schrijvers die meerdere hoofdstukken per dag plaatsen, of juist minder... Een reactie hoeft ook niet positief te zijn, misschien reageert iemand wel op een hoofdstuk om te zeggen dat de schrijver plagiaat pleegt. Daarbij kost een reactie schrijven meer moeite en zullen er waarschijnlijk meer mensen zijn die alleen nog het hoofdstuk lezen, dan mensen die ook daadwerkelijk een reactie gaan plaatsen. Dan heb ik liever kudo's dan niets x'D.


    Als iemand plagiaat pleegt meld je dat aan een mod en ga je niet reageren in de story zelf neem ik aan en mensen die het slecht vinden reageren meestal niet, daar nemen ze de moeite niet voor.
    En dan is het één berichtje meer, lijkt wat mij betreft niet heel erg.
    En kudo's verdwijnen dan niet.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het maken van de functie zelf zal niet al te moeilijk zijn, maar ik denk dat dit heel erg onhandig is. Ik denk dat een berichtje dat vraagt om ook een reactie achter te laten als je op de kudo-knop drukt effectiever en makkelijker is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het eigenlijk echt een geweldig idee. Alle dingen die ze zeggen dat er fout kan gaan lijkt mij dat dat ook met kudo's zou kunnen en Reacties zijn inderdaad veel leuker om te krijgen.
    En als het niet al te veel voor Q vraagt zou het misschien zo kunnen dat de kudo top ook blijft en dan ook een reactie top-5?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik vind het eigenlijk echt een geweldig idee. Alle dingen die ze zeggen dat er fout kan gaan lijkt mij dat dat ook met kudo's zou kunnen en Reacties zijn inderdaad veel leuker om te krijgen.
    En als het niet al te veel voor Q vraagt zou het misschien zo kunnen dat de kudo top ook blijft en dan ook een reactie top-5?


    Gewoon één top 5.
    1 kudo telt bijvoorbeeld voor 1 punt en 1 reactie voor 2.
    En dan diegene met de meeste punten staat dan bovenaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Gewoon één top 5.
    1 kudo telt bijvoorbeeld voor 1 punt en 1 reactie voor 2.
    En dan diegene met de meeste punten staat dan bovenaan.

    Ik denk dat ook fout gaat, net als nu. Er is altijd wel een manier om in de top te maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    (...)

    Gewoon één top 5.
    1 kudo telt bijvoorbeeld voor 1 punt en 1 reactie voor 2.
    En dan diegene met de meeste punten staat dan bovenaan.


    Ik vind dat een reactie dan ook gewoon voor 1 punt moet tellen.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Als het 1 reactie per hoofdstuk is vind ik het goed. Dan kan er ook niet gespamd worden, dus voor!


    Pretty is just a pretty word.

    Feline schreef:
    (...)

    Ik vind dat een reactie dan ook gewoon voor 1 punt moet tellen.


    Een reactie bewijst dat je lezers bereid zijn meer moeite te doen omdat ze je verhaal zo goed vinden (: En een reactie is in mijn ogen meer waard.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waarom? Het is toch prima zo?

    Endure schreef:
    (...)

    Een reactie bewijst dat je lezers bereid zijn meer moeite te doen omdat ze je verhaal zo goed vinden (: En een reactie is in mijn ogen meer waard.


    Dan komen mensen nog veel te makkelijk in de top.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Dan komen mensen nog veel te makkelijk in de top.

    Dat dus. Het is niet handig. Afschappen is nog beter dan een oplossing ervoor vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    (...)

    Als iemand plagiaat pleegt meld je dat aan een mod en ga je niet reageren in de story zelf neem ik aan en mensen die het slecht vinden reageren meestal niet, daar nemen ze de moeite niet voor.
    En dan is het één berichtje meer, lijkt wat mij betreft niet heel erg.
    En kudo's verdwijnen dan niet.


    Ik reageer zo nu en dan bij een story die bijvoorbeeld een spellingsfout in de titel heeft staan of waarvan ik vermoed dat 'ie gestolen is, en ik weet dat meerdere users dit doen. Dat ene berichtje meer kan het 'm wel net doen. Als users al de mogelijkheid vinden om met kudo's vals te spelen, zullen ze ook gerust op de reacties bij hun eigen hoofdstukken blijven reageren tot ze bovenaan de top staan.
    Ik snap je idee van meer reacties bij hoofdstukken, het werkt inderdaad motiverend als je reacties krijgt, maar kudo's zijn gewoon gemaakt om de top te vormen en ik denk dat het ook het handigst is als dat zo blijft.


    i put the fun in funeral

    En als iemand dan twee of drie reacties op een hoofdstuk zet, om een of andere reden? Ik snap het wel, maar ik zou het persoonlijk houden zoals het nu is


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Hmm, ik weet niet hoor. Ik ben nog steeds voor een aparte fanfiction en een aparte onbekende personen top en dan wel gewoon met kudo's.
    Ik denk dat dit te rommelig wordt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)