• Hee people,

    Aangezien ik me best verveel en op youtube naar covers van Glee aan het luisteren was leek het me wel een leuk idee om alle seizoenen van Glee te gaan kijken.
    Alleen heeft iemand een link van een site waar ik alles online kan kijken met Engelse ondertiteling (of Nederlandse)? Ik had er zelf namelijk wel een, maar dan was het zonder ondertiteling. Daarvan heb ik net de eerste episode gezien, alleen ik begrijp dan niet alles wat ze allemaal zeggen en dat wil ik juist wel.(:
    Alvast bedankt!

    X


    There is nothing more badass than being yourself

    Weet je. Nergens is ondertiteling onder op internet. Behalve als je er echt naar zoekt.
    Dus daarom zeg ik. Kijk die aflevering twee keer, zeur niet, en verbeter je luistervaardigheid. Echt waar, het helpt.
    Trouwens, als je al 90% is al voldoende, zolang je alles maar snapt. Je moet echt niet verwachten dat je alles perfect verstaat zoals je Nederlands verstaat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Weet je. Nergens is ondertiteling onder op internet. Behalve als je er echt naar zoekt.
    Dus daarom zeg ik. Kijk die aflevering twee keer, zeur niet, en verbeter je luistervaardigheid. Echt waar, het helpt.
    Trouwens, als je al 90% is al voldoende, zolang je alles maar snapt. Je moet echt niet verwachten dat je alles perfect verstaat zoals je Nederlands verstaat.


    Oké, dankje! Ik snap alles ook wel, dus tja.. eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren.
    Misschien moet ik die eigenschap maar eens gaan afleren, want met Engelse boeken lezen zoek ik ook altijd alles op, terwijl ik het eigenlijk wel weet...


    There is nothing more badass than being yourself

    LeClos schreef:
    (...)

    Oké, dankje! Ik snap alles ook wel, dus tja.. eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren.
    Misschien moet ik die eigenschap maar eens gaan afleren, want met Engelse boeken lezen zoek ik ook altijd alles op, terwijl ik het eigenlijk wel weet...


    Precies. Mijn luistervaardigheid ging echt ontzettend vooruit nadat ik online films ging kijken etc.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    waarom download je het niet gewoon op piratebay.. ?
    daar heb ik ze allemaal vandaan. want als je echt online wilt kijken is met ondertiteling bijna onmogelijk.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''