• .

    [ bericht aangepast op 12 maart 2019 - 23:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als er een Sembilan uitvalt zou je mij dan willen waarschuwen? Ik zou er namelijk graag één willen spelen c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    Als er een Sembilan uitvalt zou je mij dan willen waarschuwen? Ik zou er namelijk graag één willen spelen c:


    Of course :3 Je hebt niet toevallig zin om een Iblis te spelen zeker?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Of course :3 Je hebt niet toevallig zin om een Iblis te spelen zeker?


    Misschien, als je me iets meer over hun gaven kan vertellen? Dat is namelijk het stukje dat ik niet helemaal snap c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Misschien, als je me iets meer over hun gaven kan vertellen? Dat is namelijk het stukje dat ik niet helemaal snap c:


    Met hun gaven proberen ze laat maar zeggen de mensen en Sembilan "op het slechte pad" te brengen. Elke Iblis heeft al die zonden maar ze hebben één die uitversterkt is maar het beïnvloed hun eigen gedrag ook gedeeltelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vul we wat in :'D Al snap ik het nog steeds niet helemaal...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    Ik vul we wat in :'D Al snap ik het nog steeds niet helemaal...


    Okee (: Alleen is de enige zonde die nog even is gulzigheid/vraatzucht ;p En wat snap je nog niet helemaal?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Iblis, man.
    Naam: Paco Elizabeth.
    Leeftijd: 102, maar ziet eruit als een 14-jarige.
    Uiterlijk:


    Paco heeft asblond haar dat hij meestal over zijn voorhoofd draagt en grijsgroene ogen. Hij is klein en tenger voor zijn leeftijd maar hij heeft wel brede schouders en licht gespierde armen. Hij heeft kleine oranje sproetjes rond zijn neus en zijn wimpers zijn lang. Hij draagt graag een normaal shirt en zijn lievelings zwarte jeans.
    Karakter: Paco denkt altijd goed na voordat hij iets doet. Hij is sluw en lijkt onschuldig. Wanneer hij zijn 'puppy-blik' gebruikt komt hij altijd wel onder zijn straf uit. Door de meeste mensen wordt hij als aardig en beleefd beschouwd. Hij is over het algemeen een rustige jongen en je krijgt hem niet snel kwaad. Hij houdt van lezen en fotografeert alles wat hij tegenkomt. Zijn camera is zijn alles en is dus ook het enige waarmee je hem woest kan krijgen.
    Gave: Gulzigheid.
    Zwakte: Zijn zwakte ligt bij goed talent, wanneer iemand ergens écht goed in is kan hij het niet laten om even te stoppen om te kijken of te luisteren. Als iemand hem hierna uitgenodigd kan hij geen absoluut nee zeggen.
    Extra: Paco heeft groep 2 overgeslagen omdat ze vonden dat hij al klaar was om te leren.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:53 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lahey schreef:
    (...)

    Okee (: Alleen is de enige zonde die nog even is gulzigheid/vraatzucht ;p En wat snap je nog niet helemaal?


    Nou, wat er dan een gáve aan is? Want eigenlijk is het meer de zonde waar de Sembilan in moet trappen, right?
    & Is het niet beter als er ook 7 Sembilans zijn, want dan heeft ieder zijn eigen Sembilan? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Nou, wat er dan een gáve aan is? Want eigenlijk is het meer de zonde waar de Sembilan in moet trappen, right?
    & Is het niet beter als er ook 7 Sembilans zijn, want dan heeft ieder zijn eigen Sembilan? :3


    Okay, that's true maar ach, heb het nu al zo a.
    En ik vond 6 een mooi getal, daarom had ik dat gekozen haha. En als het 7-7 is dan praat iedereen waarschijnlijk alleen maar met zijn of haar "eigen" Sembilan of Iblis en nu moeten de Iblis iets meer om de Sembilan vechten a.

    Weet je trouwens zeker dat je je personage zo jong doet? Want de personages gaan eigenlijk naar een High School en dan is het misschien wat moeilijk om mee te komen als een viertien-jarige ;p

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 0:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Humblebee schreef:
    Rol: Mannelijke Iblis
    Naam: Caleb Noah Morrin
    Leeftijd: Hij is 339 jaar oud, maar ziet eruit als 18.
    Uiterlijk:



    Karakter: Caleb ziet er uit als een typische populaire jongen. Knap, en met een houding van I don't care. Dat hij knap is, weet hij. Daar maakt hij zeker ook gebruik van. Gewone mensen meisjes vallen meestal als een blok voor zijn uiterlijk. Hij is ook een praatertje. En zal ook echt wel met de meeste knappe meisjes een praatje maken. En als hij dan denkt met een Sembilan te praten, dan kan zijn dag al helemaal niet meer stuk. Caleb is best arrogant op zijn tijd. Hij probeert zo aardig en normaal mogelijk te doen tegen iedereen, aangezien hij niet graag ontdekt wil worden als een Iblis. Maar het lukt hem niet altijd om aardig te blijven. En als hij eenmaal boos wordt, dan zal hij ook geen moeite doen, om weer aardig te worden. Caleb is heel slim, al zou je dat op het eerste gezicht niet echt zeggen. Ook is hij super snel, en super sterk. Maar dat komt natuurlijk doordat hij een Iblis is. Caleb kan een erg goede vriend zijn, die goed luistert en geen geheimen doorvertelt, maar dan wel alleen voor een Iblis. En alleen als hij zin heeft. Hij is echt iemand die alleen aardig doet als hij daar zin in heeft. Dat is eigenlijk bij alles zo. Hij is namelijk erg lui. Caleb kan goed op zichzelf zijn, en vindt ook dat hij niemand nodig heeft in zijn leven. Maar ook Caleb vindt het soms wel echt fijn om iemand om hem heen te hebben en een goede vriend te hebben.
    Gave: Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid)
    Zwakte: Caleb is bang voor kleine ruimtes. Hij heeft claustrofobie.
    Extra: Caleb zit in het footballteam van de school. Op die manier kent hij best veel mensen.



    Oeh. Logan :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik zal nog even wat personages verzinnen die door iedereen gespeeld kunnen worden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sirens schreef:
    (...)


    Oeh. Logan :3


    Yeahh ^^


    I knew you were trouble.

    Humblebee schreef:
    (...)

    Yeahh ^^


    Ghehe :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lahey schreef:
    (...)

    Okay, that's true maar ach, heb het nu al zo a.
    En ik vond 6 een mooi getal, daarom had ik dat gekozen haha. En als het 7-7 is dan praat iedereen waarschijnlijk alleen maar met zijn of haar "eigen" Sembilan of Iblis en nu moeten de Iblis iets meer om de Sembilan vechten a.

    Weet je trouwens zeker dat je je personage zo jong doet? Want de personages gaan eigenlijk naar een High School en dan is het misschien wat moeilijk om mee te komen als een viertien-jarige ;p


    Oké (: Ik vind de verhaallijn trouwens geweldig bedacht c:

    Ja, ik vond het leuk om jongste te zijn en ze zijn toch slimmer dan een gemiddeld mens? Nou, dan heeft hij gewoon een klas overgeslagen :p Ik ga hem zo trouwens nog eventjes een beetje aanpassen...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Oké (: Ik vind de verhaallijn trouwens geweldig bedacht c:

    Ja, ik vond het leuk om jongste te zijn en ze zijn toch slimmer dan een gemiddeld mens? Nou, dan heeft hij gewoon een klas overgeslagen :p Ik ga hem zo trouwens nog eventjes een beetje aanpassen...


    Dankjee C; Ik kwam op het idee toen ik Smallville keek haha.

    En yup, ze zijn slimmer, sneller en sterker dan een gewoon mens a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered