• .

    [ bericht aangepast op 12 maart 2019 - 23:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Dankjee C; Ik kwam op het idee toen ik Smallville keek haha.

    En yup, ze zijn slimmer, sneller en sterker dan een gewoon mens a.


    Ik heb mijn personage iets aangepast.

    Wanneer wordt de RPG geopend? c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Ik heb mijn personage iets aangepast.

    Wanneer wordt de RPG geopend? c:


    Als Maartje (Cloudbreaker) en Maaike (Frey) hun personages af hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Als Maartje (Cloudbreaker) en Maaike (Frey) hun personages af hebben.


    Oké, bedankt c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zou graag vanavond willen beginnen, het zal fijn zijn als de rollen dan af zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben btw van maandag tm vrijdag weg, dus ik kan pas laat meedoen in de rpg.


    Aan niets denken is ook denken.

    Vind je het heel erg als we al beginnen? Anders wordt het pas volgende week zondagavond en dat vind ik eigenlijk te laat


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Vind je het heel erg als we al beginnen? Anders wordt het pas volgende week zondagavond en dat vind ik eigenlijk te laat


    Nee, tuurlijk niet. Ik wil jullie niet ophouden alleen maar omdat ik op vakantie ga. Ik hoop alleen dat ik makkelijk kan inspringen ;)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Nee, tuurlijk niet. Ik wil jullie niet ophouden alleen maar omdat ik op vakantie ga. Ik hoop alleen dat ik makkelijk kan inspringen ;)

    Jij gaat op vakantie?
    Ik moet morgen alweer naar school D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Jij gaat op vakantie?
    Ik moet morgen alweer naar school D:.


    Ahw, poor you. Ik moet 3 september naar school.


    Aan niets denken is ook denken.

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Jij gaat op vakantie?
    Ik moet morgen alweer naar school D:.

    Ach ik heb er al weer een week opzitten


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Iyatiku schreef:
    (...)
    Ach ik heb er al weer een week opzitten


    I knew you were trouble.

    Zo goed? ;D

    Frey schreef:
    Iblis invullijst.
    Rol:

    Iblis, vrouw.
    Naam:
    Nyssa Kalika Thorne.
    Leeftijd:
    21, 347.
    Uiterlijk:


    Alleen dan wel met bijna geen tattoo's, ze heeft alleen een sleeve op haar linkerarm en de sterretjes bij haar oog. Klik voor tattoo-loos.
    Karakter:
    Nyssa is koppig, wilskrachtig en nieuwsgierig. Karaktereigenschappen die in haar voordeel, maar ook in haar nadeel kunnen werken. In Nyssa haar geval meer in nadeel dan voordeel, omdat ze vaak de neiging heeft om met dingen te bemoeien waar ze geen deel in heeft en er dan ook wat van zegt.
    Ze is graag zelfstandig, onafhankelijk en wanneer mensen haar niet willen helpen, als ze dat al sowieso aan je verteld, doet ze het zelf wel. Zelfs als de meeste zeggen dat het geen goed idee is, ze is gewoon koppig en moet het soms op de harde manier leren.
    Het donkerharige meisje is nogal een flirt en is niet, ten minste nóg niet, op zoek naar een blijvende liefde. Ze houdt er wel van om onbereikbaar te zijn voor jongens en gaat zelfs graag een uitdaging aan, met een grote glimlach op haar gezicht en onoverwinnelijke blik in haar diepe ogen.
    Wel is ze perfectionistisch en wilt elk ding op haar manier doen, tot irritatie van anderen. Ze staat vaak uren voor de spiegel en wanneer deze voorbij komt, kijkt ze erin om haar haarlokken en make-up te checken. Hetzelfde geld voor ramen en dingen waarin je, je weerspiegeling kunt zien.
    Gave:
    IJdelheid.
    Zwakte:
    Nyssa kan soms last hebben van geheugenverlies, omdat ze een keer een ernstig ongeluk heeft gehad waarbij ze hard op haar hoofd is geland. Hierdoor kan ze soms erg bruikbare informatie op slag vergeten en is ook slecht in namen onthouden. Gezichten daarentegen is ze goed in en ook al moet het eerst op komen dagen in haar gedachten, ze weet dan vrijwel gelijk wie het is, wat ze ermee te maken heeft en of ze degene moet vangen.
    Extra:
    Ze is een echte zoetekauw en is zo ook bijna altijd met een lolly te vinden, en als dit niet het geval is, zoekt ze de aardbeien wel op. Nyssa heeft altijd een mes op zak en is niet bang deze te gebruiken wanneer nodig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Zo goed? ;D

    (...)


    Yup, alleen je moet er met de leeftijd wel rekening mee houden dat ze naar een High School gaan en als je personage 21 is wordt dat wel wat lastig tenzij ze héél vaak is blijven zitten. En ze hebben geen mes nodig aangezien ze sterker zijn dan mensen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, ik maak haar leeftijd wel naar negentien. Kan dat dan wel?
    And I know that, maar ze heeft sowieso wel een mes bij haar. Ze vindt het leuk hiermee te klooien, etc. Savvy?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat kan nog wel ja, en dat van dat mes is dan goed


    To the stars who listen — and the dreams that are answered