• .

    [ bericht aangepast op 12 maart 2019 - 23:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmm ik zie wel. Hij vindt Aria ook wel zijn typje. Wbw


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    I'm sorry.
    Ik schrijf me uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maakt niet uit sweetie.

    Anyway, we still need more boys


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisje gewone mens reserveren?


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    No offence, maar ik denk dat je beter een jongen kunt nemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben het met Frey eens, we hebben nog maar 1 jongen dus ik wil eerst meet jongens voordat er nog meer meisjes komen, eerder begint het rpg toch niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan ik een mannelijke Iblis en een mannelijke Sembilan reserveren?

    Ik vul dadelijk wel mijn rol in.
    Ik heb net boeken van school gekregen ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cloudbreaker schreef:
    Kan ik een mannelijke Iblis en een mannelijke Sembilan reserveren?


    Jij altijd (;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omg, this looks good.
    En hij is nog niet begonnen right?
    Ik wil wel een mannelijke rol aanmaken ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Nope nog niet begonnen (: en graag :'D
    Er is nog één mannelijke Sembilan, twee Iblis en nog twee mensen, welke wil je?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Nope nog niet begonnen (: en graag :'D
    Er is nog één mannelijke Sembilan, twee Iblis en nog twee mensen, welke wil je?


    Ehm doe maar een mensje. Mag ik ook een mens maken dat een sembilan kent ofzo?


    Aan niets denken is ook denken.

    Rol: Mens
    Naam: Nathaniel Carter [bijnaam ; Nate]
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: See pic. Nathaniel is ongeveer 1.78 lang. Zijn ogen zijn grijsblauw, meer geneigd naar grijs. Hij draagt meestal comfortabele kleding , met als favoriet een gescheurde spijkerbroek met daarboven een blazertje of een vest. Nathaniel staat nooit 5 minuten langer achter de spiegel. Hij trekt vaak gewoon maar wat uit de kast.



    Karakter: Nathaniel is een jongen die in iedereen het goede wil zien, zelfs al vallen er eigenlijk haast alleen maar negatieve dingen over een persoon te zeggen. Hij heeft een hekel aan bevooroordeelde mensen en hij is zelf ook nooit bevooroordeeld. Nathaniel is altijd wel in voor een grapje en neemt het leven liever niet te serieus. Zij motto is dan ook 'leef nu je nog leven kan'. Als hij zelf een probleem heeft houdt hij het liever voor zich voordat hij het gelijk aan iedereen gaat vertellen. Zijn eigen problemen interesseren hem minder dan die van anderen omdat hij meer om anderen lijkt te geven dan zichzelf. Hij is een vrij nuchter persoon. Hij geloofd mensen niet zomaar doordat hij te maken heeft met leugenaars en bedriegers en hij nu wel beter weet. Hij vertrouwd iemand pas echt als diegene zijn vertrouwen heeft gewonnen. Je kunt maar beter eerlijk tegen hem zijn, want hij houdt absoluut niet van mensen die tegen hem liegen. Daar kan hij echt kwaad om worden. Zijn koppigheid is zowel een positieve als negatieve eigenschap. Dat hangt er vanaf in wat voor een situatie hij terecht komt. Hij trekt zich ook weinig van anderen aan, alleen om zijn vrienden geeft hij veel.
    Extra: Op de een of andere manier weet Nathaniel het altijd zo voor elkaar te krijgen dat hij verkeerd in het gezelschap van Sembilans, zonder het door te hebben. Hij heeft een soort van aantrekkingskracht voor alles wat gevaarlijk is.

    ~~~~
    Wil er iemand familie zijn van Nathaniel / een ander soort verband / relatie met hem hebben (bijv; dat ze samenwonen in een studentenhuis) want dan kan hij als mens zijnde nog wat betekenen in het rpg.


    Aan niets denken is ook denken.

    Het is eigenlijk de bedoeling dat ze allemaal op de middelbare school zitten ;p dan is het ook gemakkelijk voor de mensen want die zijn dan gewoon klasgenoten van de Iblis en Sembilan dus die kunnen gewoon met elkaar praten, een mens denkt alleen dat hun ook gewoon mensen zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Het is eigenlijk de bedoeling dat ze allemaal op de middelbare school zitten ;p dan is het ook gemakkelijk voor de mensen want die zijn dan gewoon klasgenoten van de Iblis en Sembilan dus die kunnen gewoon met elkaar praten, een mens denkt alleen dat hun ook gewoon mensen zijn.


    Ooh oke, i get it ;3


    Aan niets denken is ook denken.