• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:56 ]

    Gooi 'm in een emmer water! :'D

    Oortjes. Heel veel oortjes. En ik heb laatst een telefoon van een dag oud laten vallen: BAM scherm kapot. Gelukkig kregen we dat wel vergoed door de verzekering. (:

    Succes met je iPod, btw, I hope he survives. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    mijn skullcandy koptelefoon :$
    En als ik geen manier vind om hem te maken, vermoordt mijn pa me.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pookiebear schreef:
    mijn skullcandy koptelefoon :$
    En als ik geen manier vind om hem te maken, vermoordt mijn pa me.


    Mijn skullcandy doet ook raar >.< Ik had hem gekocht voor mijn iPod, wat doet mijn iPod? Herkent hem niet. Nu kan ik hem nergens voor gebruiken ;__;

    Heel veel oortjes en mijn moeders laptop, de toetsenbord alleen dan. Mp3´s


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Een ketting en een armband (de armband is weer gemaakt).
    Er zit een kras/barst in het scherm van mn nieuwe camera.
    Ik heb bleekvlekken gemaakt in een vaatdoekje op mn werk.
    En mijn skullcandy is ook verrot, want er komt nog maar aan 1 kant geluid uit. Dus als iemand toevallig een goed merkkootelefoon weet die niet duur is, graag een pb'te ofzo(a)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    6 oortjes ofzo, 1 mobiel door hem in de wc te gooien en de ander door hem in de wasmachine te gooien (gelukkig waren ze maar 30 euro).


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Zo te zien is je iPod gewoon op sterven na dood.
    Ik heb weinig kapot gemaakt, oh ja wel. Mijn Nintendo DS lite. Heb wel weer een nieuwe gehad toen.


    To infinity and beyond •

    Oh en nog iets, ik heb hem nog maar ongeveer een half jaar en ik ben het bonnetje voor de garantie kwijt 8D Great!

    Oortjes, glazen, borden. Die laatste twee vooral omdat ik fucking onhandig ben :D


    Destroy what destroys you.

    Heel veel oortjes en koptelefoons.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Good excuse for a new one. (;


    O, look at all the fucks I give:

    Oortjes, een laptop (ik goot er per ongeluk chocolademelk over heen..) borden, glazen, koptelefoons en heel veel andere dingen waarschijnlijk :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Guitarstring schreef:
    Good excuse for a new one. (;


    Ik heb geen geld en hij heeft geen garantie (cat) Dus ik ga denk ik een iPod Touch 2g/3g kopen want die zijn goedkoper (cat)

    ohja, mijn vorige mobiel heb ik ook kapotgemaakt door hem in mijn broekzak te laten zitten toen ik hem in de wasmand gooide :x
    Sony Ericssons kunnen overal tegen, behalve tegen wasmachines:Y)
    En toen ik klein was heb ik nog heel veel meer dingen kapotgemaakt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran