• Velen van jullie kennen deze man vast wel om zijn tattoo's.
    Deze video had ik een hele tijd geleden al eens gezien en toevallig kwam ik hem nu weer tegen.
    En ik vond 'm wel leuk om te delen hier, so.

    ik vind hem eng (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    ik vind hem eng (;

    Eng? Hoezo dat? :'D

    Ik vind die gas echt vies. Ik kan het niet helpen.

    Invaesion schreef:
    Ik vind die gas echt vies. Ik kan het niet helpen.

    Vies? Hoezo? Het is een gewoon mens. Hij heeft enkel zijn lichaam vol tattoo's en een aantal piercings maar dat is toch niet vies?

    Strider schreef:
    (...)
    Vies? Hoezo? Het is een gewoon mens. Hij heeft enkel zijn lichaam vol tattoo's en een aantal piercings maar dat is toch niet vies?

    En precies dat vind ik vies. Ik kan me niet inbeelden dat je je lichaam zo zou volzetten met tatoeages. Ik vind dat gewoon lelijk en vies.

    Hij is awesome, heb ergens nog een tattoo magazine liggen met een interview van hem. Alleen jammer dat het dan weer voor make up is, wel goed dat het spul er is voor bepaalde ziekten of iets dergelijks (denk aan wijn/koffievlekken, spataderen etc), maar voor een tattoo zou ik het nooit gebruiken. Ik heb ze om ze te laten zien, niet om ze te verbergen.

    Kat von D heeft trouwens een zelfde soort make up, en ook zo'n soort filmpje. Bijna vreemd om ze te zien zonder tattoo's x'D

    Hel schreef:
    Hij is awesome, heb ergens nog een tattoo magazine liggen met een interview van hem. Alleen jammer dat het dan weer voor make up is, wel goed dat het spul er is voor bepaalde ziekten of iets dergelijks (denk aan wijn/koffievlekken, spataderen etc), maar voor een tattoo zou ik het nooit gebruiken. Ik heb ze om ze te laten zien, niet om ze te verbergen.

    Kat von D heeft trouwens een zelfde soort make up, en ook zo'n soort filmpje. Bijna vreemd om ze te zien zonder tattoo's x'D

    Ja ik zou eigenlijk ook niet weten waarom je een tattoo zou bedekken?
    Misschien als je gaat trouwen of zo? Of met een ander feest of weet ik veel. :'D

    Die man is best wel knap alleen ik houd niet van zoveel tattoo's.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Is het erg dat ik het grappig vind hoe hij met dat doekje over zijn borst wrijft :') Gewoon met die serieuze blik erbij :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wow, awesome :3


    i put the fun in funeral

    Danelaw schreef:
    Is het erg dat ik het grappig vind hoe hij met dat doekje over zijn borst wrijft :') Gewoon met die serieuze blik erbij :')

    Nee, want het is gewoon geniaal. :'D