• Hallo beste Aliens,

    Ik ben opzoek naar mensen waar mee ik over Tokio Hotel kan praten zonder dat ze geïrriteerd raken als ik over Tokio Hotel praat....


    Want bijna iedereen die ik kan vind Tokio Hotel gay enzo en ja ik ken wel iemand waar mee ik over Tokio Hotel kan praten maar dat is een Copycat en als ik met haar er over ga praten gaat ze me na doen en is ze over 2 weken ook fan van Tokio Hotel alleen maar omdat ik het leuk vind

    Dus daarom zoek ik iemand die zelf al fan is zodat die mij niet na kan gaan doen, als je zin hebt om te praten stuur dan even een pb of zet een bericht in mijn gastenboek en misschien kunnen we via Quizlet of msn even praten ofzo...

    Groetjes,

    Zoë aka Taffie122


    We doen dit keer zonder terug tik.

    In het Tokio Hotel subforum? Of anders off-topic?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben nog wel een fan van Tokio Hotel, maar niet meer zo obsessed als 3 jaar geleden.

    Ik was fan...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Nou ja praten kan gewoon via gastboek berichten ofzo maakt mij niet uit, ik wil ook mijn msn wel via Persoonlijk bericht sturen anders


    We doen dit keer zonder terug tik.

    ik bben Tokio Hotel fan :)

    en zou je graag op msn nemen :)


    Tokio Hotel

    PB je msn ook maar naar mij toe

    ik wil wel met je praten ;) je kan gewoon gb's naar me toesturen :D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Met mij kan je 24 uur per dag praten over Tokio Hotel.
    Aliens heersen! :Y)


    Life is full of fake people

    Ik ben ondertussen al een paar jaar fan. Ik was er niet van het hele begin bij, maar ik ben blij dat ik hen ontdekt heb. Ze zijn m'n favoriete band en ik heb veel aan hen te danken. Je mag mij altijd wel een berichtje sturen, als je wil (: (en stiekem hou ik ervan mede fans te leren kennen)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:08 ]


    There will be beauty from pain.