• GEEN CO-AUTEURS MEER NODIG, MISSCHIEN IN DE TOEKOMST KOMT ER EEN VRAAG VOOR EEN KLEIN ROLLETJE. xo

    Hé, hoi!

    Ik heb nagedacht en ik ga een verhaal schrijven met Jonas Brothers, Justin Bieber en One Direction erin, toen dacht ik, waarom ook niet Big Time Rush erin. Dus JB, 1D, JB en BTR spelen erin. De titel is: Camp 'Summertime'. De verhaal is helemaal gebaseerd op 'Camp Rock' met een paar veranderingen/verschillen.
    Ik kan zo'n verhaal met veel Celebs niet in mijn eentje schrijven. Ik heb nog vijf andere schrijvers nodig die zijn/haar personage gaat schrijven. Daarmee bedoel ik dan, je mag zelf kiezen hoe je personage (een meisje) gaat heten, hoe ze eruit ziet en wat haar karakter is. 
    Zoals ik bijvoorbeeld al heb gekozen, dat de personage die ik schrijf 'Lexi Overheart' heet, ze is 17 en is de dochter van de baas van het kamp. Lexi kan je een beetje vergelijken met Demi Lovato die in Camp Rock speelt. Lexi speelt niet zoals Demi volledig de hoofdrol, de hoofdrol verdeeld ze nog met 5 andere meisjes. Later krijgt Lexi iets met Nick Jonas...

    *Dus hier graag in de reacties melden of je mee wilt schrijven. Zo ja, geeft de naam door van je personage (voor-en achternaam), hoe oud ze is, hoe ze het liefst uitziet en haar karakter. 

    *Je hebt ook nog de keuze uit deze jongens:
    - Nick Jonas
    - Joe Jonas
    - Kevin Jonas
    - Justin Bieber is voor PainEnds
    - Liam Payne is voor Styx
    - Louis Tomlinson is voor IrishStar
    - Harry Styles is voor xMHoran
    - Zayn Malik
    - Niall Horan is voor FuckIbi
    - Logan Henderson
    - Kendall Schmidt
    - Carlos Pena

    Lots of love - BeTheDreamer aka Natcha

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:17 ]


    Simple but effective.

    Het is op zich wel een leuk idee (: Ik zal straks even kijken wat ik voor je kan doen (; Maar kan ik dan wel Harry Styles reserveren? x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Geef mij maar Justin Bieber

    Naam: Jayden Lynn Quath
    Bijnaam: Jay-Lynn
    Leeftijd: 17
    Karakter: Jayden is wel erg aardig, en soms wat pittig. Meestal helpt ze mensen en word niet niet echt kwaad. Ze zit onder Jazz-ballet en is dus ook erg lenig.
    Foto:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wil meeschrijven,, Als het zou mogen wil ik Niall Horan.


    Naam: June Sabutara
    Leeftijd: 18 , jarig op 24 mei.
    Uiterlijk:


    Karakter: June is een vrolijk, getalenteerd meisje. Ze is redelijk verlegen en mensen verwachten dat ze een hele andere persoonlijkheid heeft.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:55 ]


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Jaymina (Jay) Dé La Garté
    Leeftijd: 17 , geboren op 6-6-1995
    Uitgebreide beschrijving karakter: Jay is van Spaanse afkomst. Ze kan Spaans. Jay is een aardig meisje. Ze kan acteren en zingen. Het liefst doet ze dat elke dag. Als je Jay boosmaakt , was dat geen goed plan want Jay heeft zo nu en dan haar woedeaanvallen.
    Uiterlijk+foto en uitleg:



    Jay heeft donkerbruine haren én ogen. Ze haat jurken en draagt het liefst gewoon skinny jeans. Haar haren doet ze vaak los.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Haar verleden was een beetje - erg. Haar vader is overleden tijdens een auto-ongeluk. Hij had daarbij levensgevaarlijke wonden en is naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij overleden. Haar moeder is alcoholiste geworden. Ze kan niet meer thuis wonen , dus heeft ze een klein appartementje gekocht in hartje Londen. Ze heeft die betaald van de erfenis van haar vader.

    Sommige zijn overbodig haha :') Maar ik heb deze van een RPG en ik vond hem gewoon té leuk :'D x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil wel meeschrijven. LIAM IS VAN MIJ!!!!!

    Mijn rol:

    Naam: Alexa Lorraine Horan
    Roepnaam: Rain of Alex
    Leeftijd: 18
    Uitgebreide beschrijving karakter: Rain speelt graag electrisch viool en dan laat ze haar broer zingen. Meestal probeert ze nummers van Delain, Nightwish, Evanescence en Within Temptation te spelen. Ze heeft soms last van claustrofobie en een lichte vorm van Achorafobie (straatvrees). Ze kan de toekomst ook voorspellen. Ze heeft haarzelf ook leren dansen. Klassiek is haar specialiteit. Haar tweelingbroer is Niall, maar ze zijn een twee eiige tweeling.

    Uiterlijk+foto en uitleg:


    Rain heeft lang bruin haar en blauwe ogen. Ze is ongeveer 1 meter 75 en slank.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Rain speelt graag electrisch viool, luistert naar Nightwish, Delain, Evanescence, Within Temptation, Metallica, Linkin Park en Three Days Grace. Ze is erg op zichzelf, maar ze houdt er ook van om bij Liam te zijn. Ze hebben een goede band.


    Als het kan mag ze dan het zusje van Niall zijn?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 9:47 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mag ik Louis Tomlinson reseveren?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Aileen Melody Night
    Leeftijd: 18, jarig op 26 November
    Uitgebreide beschrijving karakter: Aileen is geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor met altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig.
    Uiterlijk+foto:



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer